Pablo Escobear
Active member
Is dat meestal niet redelijk safe? Goede bedrijven met relatief goedkope waarderingen.
Ik denk dat hij aan het trollen is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat meestal niet redelijk safe? Goede bedrijven met relatief goedkope waarderingen.
Bij een recessie zullen die ook stevig zakken. Ik denk niet dat die olieprijs met een recessie stevig gaat corrigeren (opec+ kan zich dat niet permitteren: Rusland heeft geld nodig, UAE ook,...)Is dat meestal niet redelijk safe? Goede bedrijven met relatief goedkope waarderingen.
Hoe kom je aan die waarde van 3200 voor S&P 500Eerst eens beginnen met een s&p500 onder de 3200.
? Verwacht je een daling tot daar of eventueel lager?Inderdaad, maar breekt het daardoor, gaan we naar 2400 voor S&P 500 volgens mijTegen dat we daar zijn zal er toch wel al enige paniek ontstaan zijn zeker in de markten?
.Hoezo?De markt is 7 aandelen.

Ik denk dat hij bedoelt dat de hoogte van de indexen bedrieglijk, vermits die gedomineerd worden door enkele heel grote (tech)bedrijven die quaso niet corrigeren.Hoezo?
Magnificent 7 doen het uitzonderlijk goed dit jaar, maar waarom is dit de markt??
Ik deed dit door te investeren in Occidental Petroleum. Ofwel komen we in een CO2 neutrale toekomst terecht ofwel houd ik er een leuke winst aan over. Alhoewel het tegenwoordig er naar uit ziet dat beide uitkomsten mogelijk zijn dankzij hun DAC technologieNieuwe tactiek gevonden in sportsbetting: als ik wil dat anderlecht wint tegen club Brugge zet ik gewoon het geld in op club brugge/gelijkspel dat ik zou overhebben om Anderlecht te zien winnen.
Emotional hedging
Iemand geïnteresseerd in mijn boek?
.Maar dat is puur bedrijfsspecifiek. Die zitten in dikke problemen door het ear plug schandaal in de VS en de PFAS rechtzaken over de hele wereld. Tientallen miljarden dollars aan claims alsook de aan de PFAS verbonden onzekerheid mbt bestaande fabrieken.3M zelfs 10 Year low

Als je wordt geschoren moet je blijven stil zitten.C
Momenteel toch een zeer pijnlijke laatste 10 dagen
Begin te twijfelen of ik nu toch niet beter verkoop en het verlies slik
mijn nasdaq put-opties gingen +54% gisterenHet zijn vooral de opties die pijnlijk zijn![]()

Er zit nogal dispersie in de dalingen van de aandelenprijzen ook.
Sommige staan aan al een 3y low, sommigen staan al op het niveau van de coronacrisis (bv. Mohawk, van Unilin), sommigen op het niveau van het dieptepunt van de regionale bankencrisis (BAC), sommigen zijn bijna hun volledige après-corona run kwijt (Enphase) etc.
Interesting...
Ik vraag mij af of het wel een goeie moment is om nog bij te kopen. In ieder geval hou ik den dikke wel in de gaten omtrent OXYBijna tijd om extra cash in OXY te rammen!