Koopadvies van analysten is nu ook wel zo goed als nutteloos.![]()
Eigenlijk zoals meestal dus

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koopadvies van analysten is nu ook wel zo goed als nutteloos.![]()

51 keer de winst van 2022 (7,4 miljard euro)
Een drogreden? Integendeel, duidelijker kan niethttps://www.cnbc.com/2023/08/11/ubs-ends-credit-suisse-dependence-on-swiss-central-bank-loan.html
Benieuwd naar de reactie van de markt. Voor mij persoonlijk is dit eerder negatief nieuws, had ze liever de LPA zien houden. De reden, we hebben na analyse geen grote risico’s gevonden, is ook echt een drogreden die me weinig vertrouwen geeft.

Klopt, maar het probleem is dat de Zwitserse opinie/Zwitserse overheid zich begon te moeien met bepaalde assets want 'zij staan tenslotte borg dus hebben ze wat te zeggen'.Zelfs zonder risico is het hebben van een 9B garantie nooit slecht.
De lifestyle en vrijetijds sport sectoren.@JanusDR blij om te lezen dat je toch positief effect van Ozempic verwacht op sportsector - dus Basic-Fit case is bij deze weer positief!

Lijkt mij een zeer positief signaal te zijn.
Uiteraard extreem positief.en zo lijkt de markt dat ook te zien.

Neen, de ervaring slaat op 10 jaar heroïsche strijd tegen overgewicht, waarbij de veldslag om Bachmut in Oekraïne in het niets verdwijnt.Gebruik jij of jouw partner het dan ook?
En de daad bij het woord gevoegd, positie uitgebreid aan 23.20 usd.De markt reageert trouwens te mak.
Bij zo'n nieuws moet zeker al de helft van de korting verdwijnen, dus +15-20%, want het risico op eventuele 'dubieuze' assets was 1 van de hoofdredenen van de onderwaardering.
Zal de 31ste wel beteren. Maar idd een goude tip, toch blij dat ik deze met opties gespeeld heb.De markt reageert trouwens te mak.
Bij zo'n nieuws moet zeker al de helft van de korting verdwijnen, dus +15-20%, want het risico op eventuele 'dubieuze' assets was 1 van de hoofdredenen van de onderwaardering.
Yes, opnieuw een officiële Janustip die lucratief zal uitdraaien.
Kortstondige BG-roem zal mijn deel zijn godver!![]()

Dat zal dan ook weer problematisch worden als de durums uw kant uit komen.Neen, de ervaring slaat op 10 jaar heroïsche strijd tegen overgewicht, waarbij de veldslag om Bachmut in Oekraïne in het niets verdwijnt.
Dat probleem werd onlangs opgelost door de vrienden bij Novo NordiskDat zal dan ook weer problematisch worden als de durums uw kant uit komen.

Een drogreden? Integendeel, duidelijker kan niet
Klopt, maar het probleem is dat de Zwitserse opinie/Zwitserse overheid zich begon te moeien met bepaalde assets want 'zij staan tenslotte borg dus hebben ze wat te zeggen'.
De lifestyle en vrijetijds sport sectoren.
Niet de sporten die dikwijls beoefend worden door mensen met als doel af te vallen.
Dus ik ben niet 100% zeker mbt basic fit of bv. lopen.
Ik zie daar bv. veel dames gewoon een uur op die loopband staan
Uiteraard extreem positief.
Dat heeft maar 1 reden: ze hebben de assets nu deftig kunnen bekijken en ze gaan die overheidsgarantie nooit of te nooit nodig hebben.
En door nu die garantie weg te doen, zorgen ze ervoor dat de publieke opinie (en dus zwitserse overheid) zich minder kan moeien met de verzilvering van die assets.
De markt reageert trouwens te mak.
Yes, opnieuw een officiële Janustip die lucratief zal uitdraaien.
Kortstondige BG-roem zal mijn deel zijn godver!![]()
Maar het deed wel kwaad.Zoals ik zei, zo een garantie kan nooit geen kwaad (tenzij de voorwaarden toch niet zo goed zijn).
)ben gevolgdEn de daad bij het woord gevoegd, positie uitgebreid aan 23.20 usd.
Is het niet al wat laat om nog in te stappen?![]()
Occidental and Climeworks big winners as Biden allocates billions for CO2 removal
The U.S. Department of Energy is investing $1.2 billion in giant vacuums that suck carbon out of the air--an effort to slow global warming.www.cnbc.com
Hupla, daar gaat de Oxy ESG-trein.
All aboard, tuut tuuut! ()
Mja moeilijk te zeggen.Is het niet al wat laat om nog in te stappen?
Wel dat is toch ook hetgeen ik denk. Al getwijfeld om nog bij te kopen met het geld dat vrijgekomen is bij de verkoop van een deel van mijn qcom maar gezien ze momenteel toch al redelijk gestegen zijn en we nog altijd niet echt denderende economische verwachtingen ga ik wssh toch nog wat wachten.Mja moeilijk te zeggen.
Uiteraard vind ik dat het beduidend meer waard is dan vandaag.
Maar de basis van investeren is dat je een margin of safety moet houden om onverwachte en onvoorspelbare gebeurtenissen op te vangen.
En bij een olie e&p moet die safety groot zijn, want veel onvoorspelbare zaken die kunnen gebeuren.
En onder de 60 heb je die, mijns inziens.
...
De lifestyle en vrijetijds sport sectoren.
Niet de sporten die dikwijls beoefend worden door mensen met als doel af te vallen.
Dus ik ben niet 100% zeker mbt basic fit of bv. lopen.
Ik zie daar bv. veel dames gewoon een uur op die loopband staan
...
Waarom denk je dat de staat roken nog niet verbiedt of onbetaalbaar duur maakt?(Oeps bedrijfswagens ;-) )
Wel als het voor het welzijn van de maatschappij is en op langere termijn belastinggeld bespaart door minder hart en vaatziekten.