cege
Well-known member
Form 4 op 10/01. Maar boeit niet, zijn meestal automatische transacties. Insider buys zijn interessanter om te volgen![]()
Weird. Ik had gisteren op SEC website ook gecheckt en daar stond hij ook nog niet.
Maar 200k USD terwijl je miljoenen hebt, dat lijkt me "ik wil een nieuwe auto" of "taxes betalen"
Als we deze lijn over een tijdje kunnen aanhouden ben ik ook overtuigd dat we op een trein zitten.
Ik heb deze ochtend eens gekeken naar IPOs die op het schema staan voor 2024
Twee die mij interesseren :
- Skims : Vormgevend ondergoed met de Kim K naam er aan verbonden. Win-win. Ozempic fans moeten hun overtollige huid wegmoffelen en rondere mensen hun rollen. Verder surfen op de trend dus. Plus al die Kardashian zaken worden retail monsters zo te zien.
- Reddit : Razend populair en inmiddels cultureel gebonden social media platform. Hier zit nog veel groei op volgens mij (als platform). Ik heb echter geen vertrouwen in wat ze gaan doen met dat extra kapitaal. Volgens mij zijn ze nog steeds niet winstgevend en de kwaliteit van het platform gaat al lang niet zichtbaar vooruit, integendeel. Er zit geen sterke leiding achter en naar verluid zoeken ze naar een valuatie van maar liefst 15 miljard. Dit kan wel eens een reusachtig fiasco worden om achteraf van te profiteren.
Twitter on steroids. Ze zijn wel een grote AI source voor model training, misschien kunnen ze dat monetizen ?

. Goedkoop kwaliteitsvol advies!
. Denk dat Buffett OXY gekocht heeft als hedge.
: