Zou idd wel een 3-5 miljard kunnen zijn. Is het equivalent van die mensen 1j in dienst te houden dus zou wel snel terug verdiend zijn.![]()
Inderdaad, de pay-back voor zo'n grote herstructureringen is typisch 1 - 1,5 jaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou idd wel een 3-5 miljard kunnen zijn. Is het equivalent van die mensen 1j in dienst te houden dus zou wel snel terug verdiend zijn.![]()
En waarom?
Olieprijzen staan momenteel lager dan ze normaal gezien zouden staan zonder die oorlog.
Waarschijnlijk een daling voor korte tijd omdat iedereen denkt dat de prijzen hoger staan door de oorlog, terwijl het momenteel compleet omgekeerd is.Wat kan er eigenlijk verwacht worden m.b.t. de prijsvorming van Russische olie bij een officiële beëindiging van de oorlog? De sancties?
Ik heb Poor Charlie’s Almanack hier vandaag toevallig ook opgepiktPoor Charlie's Almanac & The Tao of Charlie Munger vandaag in de bus gekregenLeuk om te lezen tijdens het zomerverlof
![]()
Leuk hebbeding inderdaad, en tweedehands aan 15$ kon ik die niet laten liggen.Hun bodem zal lager liggen dan IBKR hun standaard prijzen.Bij Lynx (en ik vermoed bij de meeste brokers) kan men onderhandelen over de tarieven als men een "grootverbruiker" is.
Hoe meer je handelt, hoe groter de korting, maar weet iemand toevallig welke prijzen men kan bekomen bij welk aantal transacties?
Vraag het hen eens? Hoe weet je dat trouwens? Hun tarieven liggen nu reeds behoorlijk laag vind ik... Zeker voor USD transacties.Bij Lynx (en ik vermoed bij de meeste brokers) kan men onderhandelen over de tarieven als men een "grootverbruiker" is.
Hoe meer je handelt, hoe groter de korting, maar weet iemand toevallig welke prijzen men kan bekomen bij welk aantal transacties?
Grootste ‘korting’ die je kan bekomen is imo de TOB vermijden door met derivaten te werken (geen TOB op bv. opties of futures). Je moet natuurlijk goed oppassen met die dingen; zelf koop ik steeds minstens 6 maanden tijd bij de occasionele optie en werk ik enkel met micro-futures.Bij Lynx (en ik vermoed bij de meeste brokers) kan men onderhandelen over de tarieven als men een "grootverbruiker" is.
Vraag het hen eens? Hoe weet je dat trouwens? Hun tarieven liggen nu reeds behoorlijk laag vind ik... Zeker voor USD transacties.

ETF vragen hier: https://www.beyondgaming.be/threads/etfs-trackers-indexing-passive-investing-mutual-funds.1593/Iemand tips voor een goede dividend ETF? Dividend yield van de meesten valt me tegen...
Kopen van Engie of Proximus een goed idee voor dividend?

... Is er een nieuwe EV hype op komst?

Mijn Shell-positie verkocht in de hoop dat het binnenkort wat daalt zodat ik terug lager aankoop, of ik mogelijks ander interessant EUR aandeel vind
voel me nu wel bekakt over TSLA positie die ik onlangs aan 250 verkocht heb (komende van 186). Staat nu op 278
achja

Hoe blijkt dat, dat het nog veel hoger 'wil'?is al terug 30procent omhoog maar lijkt nog veel hoger te willen..