Ik dacht eens mee te doen met de gewoonte om een random winst te posten in iets dat aan het stijgen is, zonder ooit aankoop- of andere concrete transacties op het forum gepost te hebben.
Voelt wel plezierig aan eigenlijk!
Deed je daarvoor ook al.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht eens mee te doen met de gewoonte om een random winst te posten in iets dat aan het stijgen is, zonder ooit aankoop- of andere concrete transacties op het forum gepost te hebben.

Ik kan mijn btc aankopen van 2015 niet posten om te stoefen, dat waren market buys en die zijn opgesplitst in tientallen kleine transactiesIk dacht eens mee te doen met de gewoonte om een random winst te posten in iets dat aan het stijgen is, zonder ooit aankoop- of andere concrete transacties op het forum gepost te hebben.

Was helemaal niet op jou bedoeld hoorIk kan mijn btc aankopen van 2015 niet posten om te stoefen, dat waren market buys en die zijn opgesplitst in tientallen kleine transacties![]()

Daddy Powell doet wat die moet doen en nu kan de bull run echt beginnen.
Als Poetin nu nog eens van de trap zou vallen en ongelukkig terechtkomen dan gaat het dak er helemaal af.

En olie de kelder inHet gaat nog gebeuren ook.
Binnenkort opluchtingsrally.![]()
En waarom?En olie de kelder in
Morgen mijn positie van Tesla verkopen
Toch wel content, vorige maand aangekocht aan USD 186, zal blij zijn als ik het kan verkopen aan 250.
Weet wel niet waar ik mijn USD erna in ga steken![]()
Waarom wil je er dan van af als het toch maar zo weinig waard is?Iemand een idee wat er gebeurd als je een aandeel hebt waarbij het totaal eigenlijk lager is dan de transactiekost om er van af te geraken?
bijhouden als reminder dat biotech dikke zever is en meestal tot verlies leidtÉén van mijn biotechs (Acacia) is uiteindelijk niks geworden. Het is overgenomen door Eagle Pharma, maar de kost om maar iets te doen met dat ene aandeel is hoger dan de transactiekosten voor USA bij Keytrade .

Bij biotech neem je een risico, daar ben ik mij zeker van bewust.bijhouden als reminder dat biotech dikke zever is en meestal tot verlies leidt![]()