Kleine Beursfeiten

Yellen: "Q2 earnings could show some banks have seen their margins squeezed as they pay up for deposits.
There will probably be banks that end up wanting to merge."

Voor de liefhebbers die bepaalde regionale banken willen shorten/puts kopen bij hun Q2 earnings releases binnen een paar weken...
('Wanting to merge' = alleen gaan ze wss failliet)

Ik dacht eens mee te doen met de gewoonte om een random winst te posten in iets dat aan het stijgen is, zonder ooit aankoop- of andere concrete transacties op het forum gepost te hebben.

Voelt wel plezierig aan eigenlijk!
Ik kan mijn btc aankopen van 2015 niet posten om te stoefen, dat waren market buys en die zijn opgesplitst in tientallen kleine transacties :(

Morgen mijn positie van Tesla verkopen
Toch wel content, vorige maand aangekocht aan USD 186, zal blij zijn als ik het kan verkopen aan 250.

Weet wel niet waar ik mijn USD erna in ga steken :s

Iemand een idee wat er gebeurd als je een aandeel hebt waarbij het totaal eigenlijk lager is dan de transactiekost om er van af te geraken?

Één van mijn biotechs (Acacia) is uiteindelijk niks geworden. Het is overgenomen door Eagle Pharma, maar de kost om maar iets te doen met dat ene aandeel is hoger dan de transactiekosten voor USA bij Keytrade .

Één van mijn biotechs (Acacia) is uiteindelijk niks geworden. Het is overgenomen door Eagle Pharma, maar de kost om maar iets te doen met dat ene aandeel is hoger dan de transactiekosten voor USA bij Keytrade .
bijhouden als reminder dat biotech dikke zever is en meestal tot verlies leidt :unsure:

bijhouden als reminder dat biotech dikke zever is en meestal tot verlies leidt :unsure:
Bij biotech neem je een risico, daar ben ik mij zeker van bewust.

Biotech dikke zever noemen vind ik toch wel wat kort door de bocht.
Durf je dat ook zeggen tegen de patiënten met zeldzame ziekten die geholpen kunnen worden met de medicijnen die Argen-X ontwikkelt?

Zonder Ablynx en Argen-X stond ik nooit zo ver als vandaag, zelfs met een mislukking als Acasia.

Terug
Bovenaan