Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stel anders voor dat jij het voorspellen aan anderen over laat?Reeds -1.9% after hours.
Zal nog veel verder zakken naarmate de oorlog verder uitbreekt.
Builder ziet er niet slecht uit:Reeds -1.9% after hours.
Zal nog veel verder zakken naarmate de oorlog verder uitbreekt.
Het westen wil conflict, dus kans is zeer groot dat dit er komt.Ik stel anders voor dat jij het voorspellen aan anderen over laat?
13.5% aandelen teruggekocht in anderhalf kwartaal.Builder ziet er niet slecht uit:
Builders FirstSource Announces Authorization of New $1 Billion Stock Repurchase Plan | Builders FirstSource, Inc.
The Investor Relations website contains information about Builders FirstSource, Inc.'s business for stockholders, potential investors, and financial analysts.investors.bldr.com
bedrijfNet genoeg om de helft van de 2 miljoen extra vaten voor het toeristisch vliegverkeer te compenseren, dus een daling zal van korte duur zijn allicht.
Ontwaar ik enig leedvermaak? Het antwoord is trouwens 'ja'We zijn bijna een jaar verder en die aandelen zijn tussen de -60% en -95%.
Ben je nu dan een fanatieke indexbelegger geworden?![]()
Het westen wil conflict, dus kans is zeer groot dat dit er komt.
Is al weken/maanden nu dat het westen de boel op de spits drijft.
Neen helemaal niet.Ontwaar ik enig leedvermaak? Het antwoord is trouwens 'ja'

Fenomenaal wat hier soms uitgekraamd wordt door @Nesjamag
Teveel tussen uw Russische trollenvriendjes gezeten op uw favoriete Facebookpagina's?
Veel zal afhankelijk zijn van de volgende stappen, zal Poetin de hele provincies inpalmen of het hele land, hoe zal het Westen reageren - graag hebben of niet: ingrijpen op de gasmarkt is een mes dat langs 2 kanten snijd, militair ingrijpen eveneens, .... Rusland bekijkt het best wel uitgekookt - houd steeds meerdere pistes open.
Geen idee wat te verwachten van de indexen - welke sectoren zullen het zwaarst te lijden hebben?
Eigen port is wat minder gevoelig (best wat lokale zaken) dan de gemiddelde index maar bij een full scale oorlog zal alles sneuvelen, een daling van 50% is iets om rekening mee te houden, eventueel aangevuld met een stevige recessie.

US futures al terug omhoog aan het gaan, we gaan nog in het groen eindigen vandaagSpannend! Benieuwd waar de indexen de komende weken gaan eindigen.

Dus de buizen kunnen er jaren leeg bij liggen tot ze uiteraard niet anders kunnen dan het toch open te draaien.Scholz said he had asked the German economy ministry to withdraw its report on the country’s security of supply that it had submitted to the Bundesnetzagentur, the Federal Network Agency, the German energy regulator.
“That sounds technical, but it’s the necessary administrative step to ensure that the pipeline is not certified,” he said. “Without this certification, the pipeline cannot go into operation.”
Duitsland trekt herkenning van Nordstream 2 in. Let wel ik denk niet dat ze het volledig stopzetten, FT schrijft dit:
Dus de buizen kunnen er jaren leeg bij liggen tot ze uiteraard niet anders kunnen dan het toch open te draaien.
Ik ben benieuwd hoe onze Groene vrienden hierop gaan reageren. Was gas niet de back up van de falende nuclear uitstap.