Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat er geheel van afhangen hoe fel ze het terug gaan kunnen uithangen op vlak van claims na dit hele debacle en het waait toch niet zomaar over, hun oude marges terughalen lijkt me bonkers want daar hoorde die creatieve boekhouding bij, hun payrate ligt nu boven die van de sector etc, … Ik zou er niet van verschieten als die de 200 hitten dit jaar.MAar toekolstige revenue UNH lijkt mij daar toch een stuk zekerder dan bij NOVO?
Lijkt mij dan wel een ideaal koopmoment voor een tijdelijke upswing.… Ik zou er niet van verschieten als die de 200 hitten dit jaar.
Ja, mee eensRond 44$ is dit volgens mij een (tijdelijke?) poging waard.
Disclaimer: heb momenteel geen positie in Novo.
Je conclusie is (toch zeker voor 2025 en 2026) de juiste, denk ik.Gaat er geheel van afhangen hoe fel ze het terug gaan kunnen uithangen op vlak van claims na dit hele debacle en het waait toch niet zomaar over, hun oude marges terughalen lijkt me bonkers want daar hoorde die creatieve boekhouding bij, hun payrate ligt nu boven die van de sector etc, … Ik zou er niet van verschieten als die de 200 hitten dit jaar.
Rond 44$ startpositie en verdubbelen indien het 35-40$ zou gaan.Ja, mee eens
Voor het eerst twijfel ik om op de BG meme trein te stappen, want de cijfers zien er eigenlijk echt goed uit en de enige reden van die stevige dalingen is angst van de concurrentie.
Maar of dat terecht is, time will tell.
Hopelijk inspireert dat een aantal andere kwaliteitsbedrijven om publiek te gaan.Figma x3 bij IPO, lol. Crazy
Ik hoop alvast mee, kleine positie genomen destijds.Illumina resultaten redelijk goed.
Vooral de buyback stofzuiger staat goed aan. 3% van oustanding stock teruggekocht in Q2, aan bodemprijzen. Voor eens een stofzuiger die zuigt aan bodemkoersen en niet zijn kak intrekt als de koers zakt.
Fingers crossed dat de China situatie opgelost raakt als deel van de trade discussions.
Tis eroverStraks de boeken open van Apple de sick man onder de big techers.
Verwachtingen liggen laag, de lat ligt laag.
Dus zou zelf met zwakke resultaten kunnen stijgen.
Iets na beursopening HDSN getrimd tot 7% aan $9,42 en net niet breakeven volledig uit Tenable gestapt.
/rant warning
Dat kutding ging initieel tot +11% na prima resultaten om 1min na opening alles prijs te geven en uiteindelijk lager te eindigen dan gisteren... En dat was niet de eerste keer. Na blowout Meta & Microsoft gaat Google uiteraard ook gewoon -2%... Why even bother anymore. Gewoon de unstoppable wave of multiple expansion rijden op Palantir en andere market darlings en elke chimpansee met een effectenrekening haalt 30% per jaar blijkbaar.
Bij Google is ad revenue een risico, bij Meta een goudmijn. Bij Google is Cloud Capex een risico, bij Microsoft een nobrainer. Eli Lilly gaat solo de farmawereld domineren en Novo Nordisk wordt het Crocs van de healthcare sector, althans volgens Mr. Market. Nog een week tot de ultieme test voor mijn sanity; nl. CROX Q2. Valt dat ook nog eens tegen wordt het een full-blown ragequit hier lol.
Tijd om te gaan slapen, maar eerst nog een groot glas water because im salty as fuck.

Wel, tbh is MSFT ook wel gewoon een nobrainer om inde pf te hebben. Meta waarschijnlijk ook maar daar heb ik minder voeling mee persoonlijk gezien.Iets na beursopening HDSN getrimd tot 7% aan $9,42 en net niet breakeven volledig uit Tenable gestapt.
/rant warning
Dat kutding ging initieel tot +11% na prima resultaten om 1min na opening alles prijs te geven en uiteindelijk lager te eindigen dan gisteren... En dat was niet de eerste keer. Na blowout Meta & Microsoft gaat Google uiteraard ook gewoon -2%... Why even bother anymore. Gewoon de unstoppable wave of multiple expansion rijden op Palantir en andere market darlings en elke chimpansee met een effectenrekening haalt 30% per jaar blijkbaar.
Bij Google is ad revenue een risico, bij Meta een goudmijn. Bij Google is Cloud Capex een risico, bij Microsoft een nobrainer. Eli Lilly gaat solo de farmawereld domineren en Novo Nordisk wordt het Crocs van de healthcare sector, althans volgens Mr. Market. Nog een week tot de ultieme test voor mijn sanity; nl. CROX Q2. Valt dat ook nog eens tegen wordt het een full-blown ragequit hier lol.
Tijd om te gaan slapen, maar eerst nog een groot glas water because im salty as fuck.
MSFT is volgens mij toch een veel zekerdere zet dan Meta, Windows / Office vervangen door iets anders (in alle bedrijven) is minder gemakkelijk dan die Facebook/Whatsapp/Instagram rommel buiten gooien (voornamelijk whatsapp gebruik ik veel maar de rest veel minder, maar het is nu ook niet onvervangbaar eigenlijk).Wel, tbh is MSFT ook wel gewoon een nobrainer om inde pf te hebben. Meta waarschijnlijk ook maar daar heb ik minder voeling mee persoonlijk gezien.
Google groeit eveneens (voor mij toch), al is het geen 30% per jaar. Maar MSFT en Meta hebben ook verschillende keren schijnbaar zitten slabakken op aandeel terwijl ze telkens objectief knappe resultaten hadden. GOOG is hét aandeel in mijn PF waarvan ik verwacht om op relatief korte termijn x2 te kunnen gaan. Die trein wordt op een bepaald moment aangezwengeld en dan gaat het als een tierelier.
Microsoft groeit ook minder organic op de moment, veel softwareklanten van msft die nu van on premise naar Azure gaan.MSFT profiteert van groei OpenAI (gebruiken enkel Azure geloof ik).
Google via Gemini.
AWS heeft minder directe AI exposure voor hun cloud services.