Misterblort
Well-known member
Ik zie toch ook meer en meer Aperol gedronken worden..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap het niet goed, aperols drink ik toch zeker al goed 8a10 jaar.Ik merk toch ook een toename van de interesse in 'spritzen'. Vooral Aperol dan. Ook actieve marketing aan het voeren
Spritzen is altijd fijn. De drankjes ook.Ik merk toch ook een toename van de interesse in 'spritzen'. Vooral Aperol dan. Ook actieve marketing aan het voeren
Dat is voorkeur en persoonlijke smaak natuurlijk.Spritzen is altijd fijn. De drankjes ook.
Soit, even door de merken onder de Campari group gegaan. 95% daarvan is stront die ge vermijdt in de rekken. Campari zelf is ook totaal niet te zuipen, voor mij persoonlijk. Alles wat bitter is nekt mij instant want bittere smaken overheersen voor mij immens hard. Ik kan dan ook geen witloof vreten, op geen enkele manier.
Maar Aperol Spritz is inderdaad lekker én populair. Verder zitten er ook Bulldog Gin en Crodino in. Maar dat is het zowat. Of mis ik hier nog andere drankjes die immens populair aan het worden zijn? Averna vind ik ook nog wel leuk soms, maar dat is omdat ik een Siciliaanse schoonfamilie heb. Ik heb dat elkders nog nooit zien gedronken worden.
Dit jaar ook op werchter en andere festivals. Toch veel meer promo rond. Op vakantie in Kroatie ook veel reclame van gezien.Ik snap het niet goed, aperols drink ik toch zeker al goed 8a10 jaar.
Toch al goed 5 jaar dat je dat makkelijk overal vindt, dit is toch echt niets van dit jaar.
Hoelang is er al een aperol stage op pkp etc?

Ik heb al jaren Diageo in portefeuille. Zo'n klein % in mijn portefeuille dat ik het eigenlijk amper of niet opvolg. Ik zie dividend wel gestort worden.
Maar het is niet dat de spirits markt opeens voor een jarenlange groeitrend staat. Want dan was deze zeker ook omhoog gegaan ipv -10% YTD.
Levergevoel, aka je zuipt u te pletter aan Spritzke's dan?
Sterk bedrijf, ben ik al een aantal jaar aan het volgen.Wil gewoon melden dat ik Campari heb gekocht.
Stel je belegt 1000 euro aan 10%nettorendementVerdomme gaat MR toch breken voor die meerwaardebelasting?
Je zou in de money zitten momenteel.SMCI lijkt mij een goede short hier. Maar timing uiteraard zoals altijd onmogelijk.

Historisch gegroeid, maar ik besef dat het niet ideaal is. Vandaar dus exact de bedenkingWaarom heb je world ETF en S&P500 ETF ? performance zo goed als hetzelfde. 25-50% is je portefeuille...

.)