Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Herkenbaar maar vervang bij mij de vinger door de neus. Het schattige is er dan snel af met zo'n meurbek
.Heeft iemand hier ook al eens een corona infectie gehad die overslagen is op de kat?
Onze kat zit hier nu al 2 dagen te niezen en te hoesten (die wou perse tegen mij kruipen terwijl ik zelf in isolatie zit). Hij heeft wel al ontstekingsremmer gekregen en heeft voorlopig geen eetlust verloren. Hopelijk gaat dat gereutel snel voorbij.

Ik kan het niet bevestigen, maar ik ben wss recent nogmaals besmet geweest, en het viel me wel op dat onze twee katten veel moesten niezen. Meer dan anders.Heeft iemand hier ook al eens een corona infectie gehad die overslagen is op de kat?
Onze kat zit hier nu al 2 dagen te niezen en te hoesten (die wou perse tegen mij kruipen terwijl ik zelf in isolatie zit). Hij heeft wel al ontstekingsremmer gekregen en heeft voorlopig geen eetlust verloren. Hopelijk gaat dat gereutel snel voorbij.
Dat heeft ze je inderdaad wijsgemaakt. (LEUGENS)Ik, als niet-echt-kattenfan heb me toch laten overtuigen door de vriendin om 2 kittens te adopteren.
Vriendin is dierenarts assistente en wil absoluut een dier in huis (snap ik). Een hond gaat niet aangezien wij beide werken zijn doorheen de dag en dat willen we het beest niet aan doen.
Daarom komen er binnenkort 2 kittens. Ze heeft me wijsgemaakt dat er dan minder dingen gaan sneuvelen en dat ze dan plezier aan elkaar hebben en ze zich dus minder snel gaan vervelen.
Ik moet zeggen, die fluffy beestjes zijn wel heel schattig en de moeder kat was prachtig
Geen ras, wat wel vast staat is dat ik een langharige 'tabby' achtige wil.Wat voor ras ge je nemen of worden het huis/tuin/keuken katjes?

Elastiekjes wat vrouwen in hun haren doen. Huub heeft zowat elk mogelijk elastiekje kwijtgespeeld van mijn vrouw. Gaat er helemaal los op. Ook dopjes van flessen ofzo helpen. Hoe goedkoper, hoe leuker ze het vinden.Ik heb twee binnenhuiskatten. Nu, ze beginnen precies wat verveeld te raken en breken meer en meer zaken af in huis. Heeft er iemand tips om ze toch wat bezig te houden? Met peluche muisjes enzo spelen ze eigenlijk niet. Het enige waar ze echt gek van zijn is een laser, maar ik kan moeilijk de hele avond laseren. Ik zie soms zo van die katten parcours op de muur gemonteerd, heeft iemand dat al gedaan?