Katten

Heb jij een kat?

• Totaal aantal stemmers
    262
Vandaag voor een maand terug naar Belgie vertrokken (ik woon in Hanoi, Vietnam) en mijn kat moeten achterlaten 😭.
Ik heb een autofeeder met een camera waarop ik haar kan zien en mijn hart breekt iedere keer ik haar daar zie zitten staren naar de deur maar ik kom er niet door. 😭
Gelukkig gaat mijn vriendin wel iedere dag of om de dag een paar uur met haar spelen (wij wonen niet samen).
Maar toch mijn eerste keer mijn eigen kat zo achterlaten voelt zo pijnlijk aan 😭.

Feeder camera fotos

Laatst bewerkt:
straks naar de dierenarts... onze Noa heeft een gat in zijn flank, ge ziet gewoon los op zijnen binnenkant 😲

Ik heb dat als kind ook gehad door te vallen met mijn bovenbeen in een pinnetje (in de tuin van de lagere school, nota bene). Voelt ge niks van. :unsure:

Sinds gisteren avond kat opeens enorm overgeven, dan 20.30 nog naar dierenarts mogen gaan, en vanochtend was em nog een heel stuk slechter. Dan in allereil naar Deinze naar soort dierenkliniek gereden, en ze moeten hem nu al zuurstof geven en reanimeren, ze krijgen ook geen catheter in een ader. Just komen zeggen dat ik mij best voorbereid op het ergste..
Man toch ik hoop dat ze hem der toch nog door krijgen ze.. :cry:

Shit, zo snel gegaan ineens :(. Sterkte!
Merci, gisteren ochtend niets aan de hand, dan vanacht moet het serieus verslecht zijn ipv verbeterd en tegen dat ik bij een dierenarts geraakte was het blijkbaar al te laat ondertussen :cry:
Mag nu nog al het kattengerief dat mijn huis rond staat ook opkuisen..
Was ook nog maar 9 jaar

Laatst bewerkt:
Sterkte!! Een kleine 3 maand geleden hetzelfde meegemaakt 😢 Bij die van ons ongeveer hetzelfde...naar de kattenbak gaan, eruit komen en overgeven en 10 minuten later was het gedaan
Katten zijn heel goed in het wegsteken van pijn en tegen dat je het zelf beseft dat er iets aan de hand is is het soms al te laat.

cat-viralhog.gif

Onze kitten heeft er voorlopig geen last van. Zal wel beginnen eenmaal hij volwassen gaat zijn, oh joy 😋
Is dat een furminator?
Letterlijk het slechtste wat je kan gebruiken om uw huisdier te kammen. Dat neemt ook immens veel gezond haar weg dat nog niet is losgekomen op natuurlijke manier.

Onze kat heeft gisteren op 1 dag 3 mollen gepakt. Ik blij en de buur blij. 😅
Kan ik die van mij op leerschool sturen?

Ik lach er altijd mee, "allee poes, wanneer maakt gij u nuttig voor uw kost en inwoon" maar die van u doet effectief nog iets nuttig. :unsure: Hoe heeft die dat gedaan?

Kan ik die van mij op leerschool sturen?

Ik lach er altijd mee, "allee poes, wanneer maakt gij u nuttig voor uw kost en inwoon" maar die van u doet effectief nog iets nuttig. :unsure: Hoe heeft die dat gedaan?
De buurman heeft hem zien pakken gisteren ochtend. De mol was aan het 'steken' en de kat zat er bij en heeft hem er gewoon uitgesleurd. Hij speelt er dan een tijd mee. Hij laat ze lopen tot ze zich opnieuw ingraven en sleurt ze er dan terug uit tot die beestjes gewoon helemaal op zijn dan zoekt hij een nieuwe.
Hier werd er naast onze deur het gras gemaaid van de boer en dan pakte hij zeker een 5 tal muizen iedere ochtend en nog eens 5 in de avond niet normaal wat een jachtinstinct dat beestje heeft. En dan legt hij ze natuurlijk fier aan de achterdeur net als de wekelijkse ratten die hij ook vangt. 1x heeft hij een levende rat binnen gebracht. 😅

Terug
Bovenaan