Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest ik zo'n krabpaal kopen zou hij daar 1 keer opspringen en daarna nooit meer naar omkijken. Ook mooi op dat kussen gaan liggen zoals op die eerste foto zal nooit gebeuren.
Maar ho maar als ik 5 minuten mijn fleece vest ergens wegleg. Gegarandeerd ligt hij er te soezen.

en ik ben toch bang voor de verdoving.Omdat dit toch nooit zonder risico is
en ik altijd dingen overdenk en altijd bedenk wat alle mogelijke uitkomsten kunnen zijn 
Nu blijft ze op een veilige afstand in de leefruimte alles aanhoren, maar soms kruipt ze ineen aan de verwarming… 
Hier ook zo'n held op sokken. Volwassen mensen is geen probleem, maar kinderen daarentegen. Als er een kind binnen komt verstopt hij zich achter het wasmachine. Zelfs voor een snoepje komt hij niet uit en dat wilt wat zeggen. Met kerst waren ouders en schoonouders aanwezig en toen heeft hij de hele avond een show gegeven met zijn gespeel. Alles vloog in het rond. Echt een aansteller. Nu krijgt hij van pa altijd snoepjes als we werken zijn, dus die kent hij goed. Dat zie je ook eraan.Mijn kat heeft echt een deurbelfobie en ik weet niet hoe het komt (behalve dat ze “vreemden” in huis echt niet aangenaam vindt, de enige persoon waar ze zich niet voor verstopt is mijn moeder). Nu, ze gaat ook lopen van de kindjes die nieuwjaarszingen zonder te bellen, dus ze wil consistent.Nu blijft ze op een veilige afstand in de leefruimte alles aanhoren, maar soms kruipt ze ineen aan de verwarming…
![]()

Zijn er hier mensen met een kat die allergisch zijn aan katten?
En hoe lossen jullie dat op?
Mijn kat heeft echt een deurbelfobie en ik weet niet hoe het komt (behalve dat ze “vreemden” in huis echt niet aangenaam vindt, de enige persoon waar ze zich niet voor verstopt is mijn moeder). Nu, ze gaat ook lopen van de kindjes die nieuwjaarszingen zonder te bellen, dus ze is wel consistent.Nu blijft ze op een veilige afstand in de leefruimte alles aanhoren, maar soms kruipt ze ineen aan de verwarming…
![]()
Hier ook zo, of als ze de deur van die van PostNL of zo zijn busje al horen (dan weten ze al dat de bel zal volgen).Onze kat heeft ook panische angst vd deurbel en verstopt zich standaard achter de wasmachine waar ze 20 minuten ineengekrompen blijft zitten.
www.huisdieren.nu