Dit is toch geen weer om uw kat hele dagen buiten te laten lopen
Ik heb compasie met dat beestje
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is toch geen weer om uw kat hele dagen buiten te laten lopen
.
).Ik verhuis binnenkort van een ruim huis op den buiten met grote tuin naar een (ruim) appartement. Ik ging normaal een klein appartement huren, en had daarbij besloten dat ik mijn kat niet kon meenemen (met extreem veel pijn in het hart) en dus naar mijn zus ging. Maar aangezien ik nu een ruimer appartement heb gevonden ben ik terug aan het twijfelen om mijn kat mee te nemen.
De huidige kat is een held van 12 jaar oud, maar nog zeer actief en is hier opgegroeid met een tuin waar hij altijd in kan. Heeft er iemand van jullie ervaring met het verhuizen van een (halve) buitenkat naar een appartement? Langs de ene kant krijg ik het niet over mijn hart om hem achter te laten, maar langs de andere kant heb ik ook veel schrik dat die kat, na levenslang een grote tuin ter beschikking te hebben, gek zou worden op een appartement (samen met mij).
Iemand hier ervaring mee?
Is die eigenlijk wel OK? Ik vond dat op de vorige foto ook al, die zit zo raar ineengedoken.
Is die eigenlijk wel OK? Ik vond dat op de vorige foto ook al, die zit zo raar ineengedoken.

Ik zou 't niet kunnen van ze constant binnen te moeten laten in een appartement.
.Waar we voorbereid waren op hem over een week te beginnen stimuleren, zal het nu kwestie worden van hem die eerste week rustig te houden
. Bloed trekken ging moeizaam en we hebben er een krab aan overgehouden. Farmina. Top.Hoewel hij nog rond dartelt als een jong veulen, wordt hij door vele voedermerken al als senior geklassificeerd.
Farmina. Top.
M'n kat moest kotsen van bepaalde A merken. Sindsdien, niks meer.
Het kan voorkomen dat een fabrikant in de loop der jaren bepaalde ingrediënten wijzigt, met ziekte of allergieën als gevolg.Hij eet al jaren hetzelfde voer .. zou straf zijn dat hij er ineens ziek van zou worden.