Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag je niet gewoon eventjes bellen?Met kat terug van dierenarts (kat had gevochten en 2 grote abcessen op kop). Kat kreeg ter plekke een infuus (heeft maar 1 niertje) ter ondersteuning, abcessen zijn doorgeprikt & behandeld. Kreeg ab mee, in pil en in zalf en moet de wond 2 daags met een watje en wat zout water openhouden.. Alleen.. welke verhouding zout-water ben ik vergeten te vragen.
Iemand een idee?
Allè, Huub is dan niet geopereerd geworden, maar meneer heeft letterlijk een week chagrijnig rondgelopen. Vandaag is hij eindelijk weer wat bij ons komen liggen in de zetel. Het is toch een karakterke he![]()
Neen, hoezo? Het was beter geworden he. Hij is gewoon slechtgezind omdat ik hem bij de dierenarts had achtergelaten. Ergens wel te verstaan, want de laatste keer dat dat gebeurd was, waren zijn ballen wegMisschien had hij pijn? Had je geen pijnstilling meegekregen?

Den onze loopt hier ook al een tijdje chagrijnig. Hij eist nogal redelijk wat aandacht (komt voor ons ook niet altijd goed uit) maar als ge het hem dan geeft is't ook niet goed. Ofwel is hij het direct beu ofwel interesseert het hem niet...beuzakskeAllè, Huub is dan niet geopereerd geworden, maar meneer heeft letterlijk een week chagrijnig rondgelopen. Vandaag is hij eindelijk weer wat bij ons komen liggen in de zetel. Het is toch een karakterke he![]()

Hij heeft 3 keer een bloedend pootje gehad en de eerste keer had hij duidelijk pijn. Maar nu was alles gewoon weg. Die ontsteking was helemaal weggetrokken en lijkt zeker geen pijn te hebben. Hij is ook echt pas chagrijnig geworden na de dierenarts. Ervoor was hij "normaal".Eh.. omdat ik mij zo kan indenken dat als mijn teen zodanig beurs was dat die mogelijk afgezet moet worden.. het toch wel ernstig is en waarschijnlijk heel pijnlijk is. Temeer omdat bij het lopen je die pijn steeds voelt enzo..
We hebben twee katten niet 1 kat. Het is 50€ per kat hé niet 100€. Just is just.Moest een kat 100+ euro per maand kosten, was het al lang geschrapt uit het budget.

En neem nu nog 25€ voor vaccinaties, mogelijks ziekte, snoepjes, eens een speeltje ..
Ik ben wiskundige van nature en zelf ik hou het niet 100% op die manier bij hoor. Zoals gezegd: Jaartotaal / 12 = 1200 = cijfer vorig jaar. Dit jaar laat ik het je weten op 31 dec ok? Misschien is het dan 1100 en zeg ik: 91€ voor 2 katten.Hoe je 25 euro per maand spendeert aan speeltjes en snoepjes?
Hoeveel het exact is per snoep en speeltje? No idea. Zo reken ik niet.
Tenzij je weinig in zit met uw katten en ze maar restjes moeten eten, een muis moeten vangen
of je ze goedkope droge voeding geeft
Al mijn punten bevestig je hier ook gewoon. OK je zal wel iets met een kat inzitten, maar je vertroetelt ze wel wat minder als ik.Onze kat eet enkel droogvoer.
Voor de rest vangt die wat muizen of konijnen
Moest een kat 100+ euro per maand kosten, was het al lang geschrapt uit het budget.

Als ze op hotel zaten, wilt dat zeggen dat ge betaald wordt. Ge zijt gewoon een slaaf. Welkom in het leven van een katten-slaaf.Onze twee katers denken dat ze hier op hotel zitten.
Loki was het eerste jaar een erg asociale en schuchtere kater. (Hij was 1 jaar oud toen hij bij ons kwam)
We zijn 3 jaar later en wat een sociale, niet schuchtere 'zaag' kat is dat geworden zeg
Miaauw ik wil naar buiten!
Miaauw ik wil aandacht! Ik wil geaaid worden en kopjes krijgen! NU!
Miaauw ik wil eten ik heb honger!
Miaauw. Ik zaag om te zagen
Magik is al sinds week 3 een echte knuffelkat en dat is nog steeds zo.
En ja 4 jaar = de jeugdige kattenleeftijd.