Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan op pijn duiden of gebitsproblemen. Ik zou het even laten nakijken.Onze oude kater heeft tegenwoordig vaak een natte baard. Is dit iets om zorgen om te maken of normaal met de leeftijd?
Bekijk bijlage 39026
Onze oude kater heeft tegenwoordig vaak een natte baard. Is dit iets om zorgen om te maken of normaal met de leeftijd?
Bekijk bijlage 39026
Ben nog niet tot bij de dierenarts geraakt.Heb je al uitsluitsel?
Wel een mooie zeg, wat is het, een pers?

Het is een Ragdoll.![]()
Uploaden naar imgur en hier de link posten. Dat is het gemakkelijkste.Hier dus twee birmanen maar krijg het niet voor elkaar om een foto te uploaden.
Maar willekeurig op verschillende plekken op tapijten of in verschillende spoelbakken kakken of pissen, geen moeite doen om hun uitwerpselen toe te dekken in de kattenbak, simpelweg door die uitwerpselen wandelen
slordig eten en morsen op de grond zonder opruimen
Is dit een bak die per tijd voeding geeft/open gaat? Want dan is de kat groot dat uw katten gaan schrokken en ja, proper eten gaat nu eenmaal moeilijker met schrokken. Bovendien kunnen zulke automatische voerbakken voor stress zorgen.automatisch voerderstation
kaksporen van een meter omdat de anus willens nillens aan de vloer moet afgeveegd worden
. Katten kunnen echt moeilijke dieren zijn.Maar willekeurig op verschillende plekken op tapijten of in verschillende spoelbakken kakken of pissen, geen moeite doen om hun uitwerpselen toe te dekken in de kattenbak, simpelweg door die uitwerpselen wandelen en dan met natte poten of vacht op ontdekkingstocht zonder enig besef van die vuiligheid waardoor een kat weer de douche in moet, gevoeg doen in een kattenbak om dan tien seconden later het tweede deel daarvan verder te zetten buiten de kattenbak, kaksporen van een meter omdat de anus willens nillens aan de vloer moet afgeveegd worden waar de andere dan ook nog eens door moet gaan krabben, elke muur onderniezen, op een krabmat waar normaal op gelegen en geslapen wordt kotsen en er dan doodleuk eens doorwandelen, de halve vloer met kattenbakvulling bezaaien, zeer slordig eten en morsen op de grond zonder opruimen, ... dat soort dingen minstens een keer per week begint me wel erg tegen te steken. Kan zo meteen de trap alweer schoonmaken want de pootafdrukken zijn weer aanwezig helaas, eerste vinkje van de week reeds gezet.
. Van de dierenarts een pijnstiller gekregen en dat hielp.bijvoorbeeld doordat er teveel natvoer gegeten wordt. Dat was de reden dat wij onze katten nog maar 1x in de week natvoer gaven
Hier eentje die een pseudeo blaasontsteking heeft. Niets aan de hand, geen echte ontsteking maar een stressreactie want de dag ervoor is het raam vervangen.. Van de dierenarts een pijnstiller gekregen en dat hielp.
ik heb ook een kat die heel snel last heeft van stress. Gelukkig is hij er nog niet ziek van geweest maar ik vind het zo zielig. Hij verdwijnt dan onder de zetel of in een hoekje en dan zien we hem een paar uur niet meer. We zouden voor hem eigenlijk een trimmer moeten laten komen maar hij verdwijnt dus als er iemand buiten mijn man of mezelf binnenkomt. Zodra hij zich op zijn gemak voelt is hij wel de liefste kat ooit 
Valt heel erg mee. Het is natuurlijk niet alsof er een heel orgaan uit de buik wordt genomen (zoals bij sterilisatie).Ik ga de komende dagen eens bellen naar de dierenarts om eens een afspraak te maken om hem te laten castreren. Hebben ze daar in feite last van nadien van de ingreep, of merk je daar weinig van?
Onze kitten drinkt enkel nog maar uit een gewoon glas. Ervoor stond dat glas op de eetkamer tafel, want die steekt zijn poot er graag in om te voelen of er nog genoeg water in zit waardoor alles er rond wel eens nat kan worden. Nu staat dat glas in de plaats van zijn kom en drinkt hij toch met wat meer regelmaat.Over het weinig drinken, een tip, al is elke kat natuurlijk verschillend. Sinds de dag dat haar drinkkommetje op de salontafel staat, zie ik haar 3-4 keer per dag goed drinken. (Misschien ook een reden waarom sommige katten graag uit glazen drinken, omdat deze ergens bovenop staan.) Volgens de dierenarts geven hoogtes katten een veilig gevoel.
Ze krijgt daarbovenop één keer per dag natte voeding.
Ik ga de komende dagen eens bellen naar de dierenarts om eens een afspraak te maken om hem te laten castreren. Hebben ze daar in feite last van nadien van de ingreep, of merk je daar weinig van?
(Kwalitatief) Natvoer is anders wel het beste dat je een kat kan geven. Katten drinken van nature zeer weinig en halen het meeste van hun vocht uit eten en voornamelijk enkel brokken geven is dus eigenlijk niet het beste idee. Dit zorgt ervoor dat de urine heel geconcentreerd is wat dus niet goed is.
Het is echt heel moeilijk om exact het juiste te doen voor uw kat.
Niet meer of minder dan droge brokken.Natvoer is anders ook niet goed voor het gebit (tandplak).
En als je er op staat natvoer te geven kan je eventueel regelmatig de anaalklieren uitknijpen
Gezondheidsproblemen komen er ook niet van dag op dag door goedkoop/minder kwalitatief eten te geven maar ontwikkeld zich maar na zoveel jaren. Wij gaven onze vorige poes ook supermarkt natvoer (Whiskas, Felix, Carrefour merk,..) tot ze nierproblemen begon te krijgen, dan waren we overgeschakeld naar speciale nier voeding, maar uiteindelijk was het beestje maar amper 12 jaar geworden.Maar uiteindelijk, zolang uw kat zich goed in zijn/haar vel voelt, zie ik het probleem niet. Ik ken iemand die zijn kat enkel maar supermarkt eten gaf en dat beestje is 17 jaar geworden.
Gezondheidsproblemen komen er ook niet van dag op dag door goedkoop/minder kwalitatief eten te geven maar ontwikkeld zich maar na zoveel jaren. Wij gaven onze vorige poes ook supermarkt natvoer (Whiskas, Felix, Carrefour merk,..) tot ze nierproblemen begon te krijgen, dan waren we overgeschakeld naar speciale nier voeding, maar uiteindelijk was het beestje maar amper 12 jaar geworden.
Nu geven we enkel nog rauw/kvv.