Een van mijn katten der dit ook. Nu passeren ze alleen eens snel (er zijn twee nestjes op de kast vlak naast mijn bureau).
Ik denk dat ze er op/voor gaan staan omdat jij zoveel aandacht geeft aan het toetsenbord en door hun zelf tussen jou en het toetsenbord te plaatsen, gaat die aandacht misschien naar hen gaan.
Ik denk dat ze er op/voor gaan staan omdat jij zoveel aandacht geeft aan het toetsenbord en door hun zelf tussen jou en het toetsenbord te plaatsen, gaat die aandacht misschien naar hen gaan.

Enter start gewoon een nieuwe lijn.
We hebben hem nu al een aantal weken binnen gehaald in de garage en daar heeft hij zijn plekje tijdens de nacht. Overdag mag hij binnen en ligt er vaak heel rustig te soezen op de vloerverwarming. Hij vind het heerlijk, maar onze kat kan hem niet accepteren. Is super bang en steekt zich in de verste uithoek van het huis weg. Ook al doet de nieuwe niet echt iets, als ie maar in de buurt komt gaan de oren plat en begint ze te blazen. Het zou misschien een beetje helpen als de nieuwe gecastreerd wordt, maar dan gaat het nog afwachten zijn of ze wel ooit overeen gaan komen, zeker na de slechte start heb ik er weinig vertrouwen in, mede ook door het karakter van onze poes. Als het al iets of wat hevig regent gaat ze al achter de zetel zich verstoppen :/

en dan bedoel ik niet roepen en tieren, maar gewoon een verhitte discussie. Mijn kat gaat zich dan verstoppen terwijl de andere er zich niets van aantrekken. Beestje heeft een peperkoeken hartje.

. Grappig, klungelig en zo lief.