Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien omdat ze wil vermijden dat ze buiten moet met het slechte weer, ze gaat niet graag op haar kattenbak.
Wij hebben liever dat ze de kattenbak onaangenaam blijft vinden en de moeite neemt om tot buiten te wandelenHeb je al eens geëxperimenteerd met andere vulling? Blijkbaar is dat heel vaak de reden van kattenbakproblemen. Misschien voelt de vulling gewoon niet aangenaam onder z'n pootjes.
rotverwend beestje haha. Ze kan dag en nacht buiten als ze wil.Helemaal begrijpelijk hoorOnze kat is nog steeds gestresseerd, weet niet goed wat er aan de hand is en eet minder dan gewoonlijk. En het was al geen grote eter. Misschien omdat ze wil vermijden dat ze buiten moet met het slechte weer, ze gaat niet graag op haar kattenbak. Maar mss komt het ook door de stress van de nieuwe kat ? Tis echt een bang konijn lol. Ik zou de nieuwkomer graag willen houden, mijn vriendin wil "de kat uit de boom kijken" en geeft de onze natuurlijk voorrang. Het hangt een beetje af hoe ze zich naar elkaar gaan gedragen. Ik zou willen dat ik nu al kon beslissen of we ze houden of een nieuwe thuis voor haar zoeken maar ik heb nog wat tijd nodig.
'k Denk wel dat het feit dat het een volle kater is misschien ook niet helpt? (Of is die van jou een meisje, dan helpt het misschien net wel
)

Ik had 1 kat(vrouwtje), toen mijn vriendin met haar twee katten (1mannetje en een vrouwtje) is komen inwonen hebben we ze gescheiden gehouden. Mannetjes kat 3 dagen, vanaf dan samen gelaten, af en toe nog wat blazen naar elkaar maar na twee weken precies beste vrienden.Tot zover de goede progressie
De nieuwe inwoner is volledig op zijn gemak in de nieuwe omgeving, spelen, spinnen, aaien enz ... Bestaande kat is een en al agressie.
Ze zijn nog steeds gescheiden, met een glazen deur. Maar vanaf dat de nieuwe in de buurt van het raam komt, vliegt de andere ernaar toe, klauwen vooruit tegen dat raam. Vol in de aanval ...
Eventjes radeloos
Tot zover de goede progressie
De nieuwe inwoner is volledig op zijn gemak in de nieuwe omgeving, spelen, spinnen, aaien enz ... Bestaande kat is een en al agressie.
Ze zijn nog steeds gescheiden, met een glazen deur. Maar vanaf dat de nieuwe in de buurt van het raam komt, vliegt de andere ernaar toe, klauwen vooruit tegen dat raam. Vol in de aanval ...
Eventjes radeloos
Als ik naar die van ons kijk, weet ik zeker dat die daar deugd van hebben!Afgelopen weekend een vreemde ingeving gehad.
Zouden katten (of dieren in het algemeen) ook niet eens deugd hebben van een warme maaltijd?
.Die druksystemen lukt onze Brit dan wel weer. Meestal wel door wild te doen en er per ongeluk tegen te botsenMijne Brit maakt er eens sport van kasten en lades open te trekken, in de keuken trek hij de kasten open, in de slaapkamers de lades van de nachtkastjes.
Buffetkast in de living is hem ook al gelukt terwijl dat vrij zware deuren zijn.
Enkel het tv meubel met zo'n druksysteem om de kast open te doen is hem nog niet gelukt.

Pixel is nogal kieskeurig wat natvoer betreft. Het natvoer van hun hypoallergene voeding, op voorschrift van de dierenarts, was geen succes in het begin. Op internet de tip gevonden om textuur te wijzigen en aroma's extra naar buiten te brengen door er warm water onder te mengen en sindsdien is ze enthousiast. Dus warme brij is blijkbaar beter dan koude patéAfgelopen weekend een vreemde ingeving gehad.
Zouden katten (of dieren in het algemeen) ook niet eens deugd hebben van een warme maaltijd?
Onze Beli doet dit ook regelmatig. Ik kan gelukkig mijn toetsenbord uitschakelenMijn kater Loki heeft de laatste tijd de ideale manier gevonden om mijn aandacht te verkrijgen. Hij springt gewoon op mijn laptop. Echter gisteren is hij er in geslaagd tevens over de 'enter' key te wandelen.
Dat had bepaalde gevolgen lol dus ik ga mijn laptop beter moeten afschermen vanaf nu
Iemand een ideetje om hem dit af te leren want hij slaagde er vandaag alweer in om 'onzin / rommel te posten op beyondgaming' (wat ik dan moet verwijderen) en aldus tevens op enter te 'wandelen'
Deze foto is voor diegenen die dachten dat ik aan het zeveren was. Katten zijn toch echt wel schattige dieren.![]()

Voor mijn oudste warm ik soms een beetje natvoer op. Hij is soms wat snotterig, dat ruikt dan sterker en 't kan maar helpen bij een verstopt neusje.Afgelopen weekend een vreemde ingeving gehad.
Koppiger zijn dan hem. Iedere keer eraf zetten en als ie er terug een poot opzet een zachte tik geven.Iemand een ideetje om hem dit af te leren want hij slaagde er vandaag alweer in om 'onzin / rommel te posten op beyondgaming' (wat ik dan moet verwijderen) en aldus tevens op enter te 'wandelen'![]()