Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doen ze dat allemaal niet een beetje, die smerige Britjes

Kan ik bevestigenDoen ze dat allemaal niet een beetje, die smerige Britjes![]()

.Ja, dat klinkt als hoesten, dat ziet er een beetje raar uit bij katten. Normaal kan je (als ze last hebben van hun keel) het stimuleren door ze aan hun keeltje aan te raken, als ze dan zo doen, zijn ze daar een beetje gevoelig.Ons oudste kat deed onlangs heel vreemd. Precies kokhalzen maar niet moeten overgeven.
Dierenarts zei dat katten ook wel ziek kunnen worden zoals een griep of verkoudheid.
Dat wordt de zetel voor de echtgenoot dan ?Loki blijft toch een knappert.
![]()
Zondag komt het hondje van mijn mama een nachtje naar hier. Hoewel de katten het hondje goed kennen en tolereren ben ik toch benieuwd wat dit gaat geven. Zeker omdat mijn katten gewoon zijn om in het bed te slapen, en de hond doet dit bij mijn mama ook... Ik heb een redelijk groot bed, maar vier katten, een hond én mijn echtgenoot is misschien toch wat veel.
Nog snel een nieuw bed kopen, Alaska king of double king bestaan.Ik heb een redelijk groot bed, maar vier katten, een hond én mijn echtgenoot is misschien toch wat veel.
Oké, het mysterie is opgelost. Mijn vrouw wou eens deftig poetsen (normaal komt de poetsvrouw). We roken al iets vies afgelopen weekend en Huub zat vaak bij de ijskast. Ik had deze al eens naar voren geschoven, want dacht dat er misschien iets achter zat, maar niks te zien. Nu mijn vrouw deftig aan het poetsen was en de ijskast verder weg schoof, bleek er dus onder de ijskast een vogel te liggen. Omdat mijn vrouw geschrokken was en wegliep, heeft die vetlap dus die vogel maar opgevretenDit is heel vreemd. Ik kom thuis, loop naar de keuken en zie een hoop kleine veertjes liggen. Ik gok van een vogel ofzo. Voor de rest geen lijk, bloed of eender wat te vinden. De poetsvrouw gestuurd en die zei dat ze inderdaad veertjes had zien liggen. We hebben geen kattenluik. Dus ik zit met 2 vragen, waar komen die veren vandaan en waarom liet onze poetsvrouw die liggen wanneer ze ziet liggen.
. Begrijp nog altijd niet hoe de poetsvrouw dit niet gezien heeft. Die laat namelijk de kat binnen. Bah bah. Geen schaamte heeft dat beest.