stowaway
Active member
Die van Vitakraft? Awel, dat lustte hij ook eerst maar daarna is die dat gewoon beu en kijkt hij er niet meer naar. Tot ik dat dan een maand later of zo opnieuw geef.
Ik wissel een beetje af met deze:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die van Vitakraft? Awel, dat lustte hij ook eerst maar daarna is die dat gewoon beu en kijkt hij er niet meer naar. Tot ik dat dan een maand later of zo opnieuw geef.

. Als ik de plaats had zou ik er direct voor gaan maar ik denk als ik nog een kat neem, dat Lilith (die volgens mij het liefst enig kind wou zijn) mijn s' nachts gaat proberen te vermoorden
.
.oh boy, komen we net thuis zit er een konijn binnen. Dat is onze kat die wss wil zeggen, ik kies mijn vrienden zelf !!! De enige mogelijkheid is dat ze die met haar nekvel het kattenluik door gesleurd heeft.Hier is gisteren een zwerfkatje toegekomen. Is helemaal niet schuw dus vermoed dat ze ergens afgezet is, kent het kattenluik hier al van onze kat en wil er al naar binnen :/ Hebben in de buurt app al eens gevraagd of er iemand een katje mist, en ook in een Facebook groep van t dorp hier, maar 0 reactie. Is ook niet gechipt. Vinden het zo zielig om ze naar het asiel te moeten doen dus zijn want overwegen om ze in huis te halen, maar onze kat is echt een speciaal geval. Met andere katten kan ze niet om en heeft ze panische angst van. Honden die ze kent dat gaat al wa beter. Ben bang dat onze kat zich bedreigd gaat gaan voelen in haar eigen veilige thuis. Dat die kleine nu buiten zit vindt ze al opt randje.
Moest iemand een plekje hebben of een beter alternatief dan het asiel weten, let me know.
![]()
![]()
Mooie nieuwe kat!Hier is gisteren een zwerfkatje toegekomen. Is helemaal niet schuw dus vermoed dat ze ergens afgezet is, kent het kattenluik hier al van onze kat en wil er al naar binnen :/ Hebben in de buurt app al eens gevraagd of er iemand een katje mist, en ook in een Facebook groep van t dorp hier, maar 0 reactie. Is ook niet gechipt. Vinden het zo zielig om ze naar het asiel te moeten doen dus zijn want overwegen om ze in huis te halen, maar onze kat is echt een speciaal geval. Met andere katten kan ze niet om en heeft ze panische angst van. Honden die ze kent dat gaat al wa beter. Ben bang dat onze kat zich bedreigd gaat gaan voelen in haar eigen veilige thuis. Dat die kleine nu buiten zit vindt ze al opt randje.
Moest iemand een plekje hebben of een beter alternatief dan het asiel weten, let me know.
![]()
![]()

Gezellige beestenboel daar bij jou thuis!oh boy, komen we net thuis zit er een konijn binnen. Dat is onze kat die wss wil zeggen, ik kies mijn vrienden zelf !!! De enige mogelijkheid is dat ze die met haar nekvel het kattenluik door gesleurd heeft.
![]()

oh boy, komen we net thuis zit er een konijn binnen. Dat is onze kat die wss wil zeggen, ik kies mijn vrienden zelf !!! De enige mogelijkheid is dat ze die met haar nekvel het kattenluik door gesleurd heeft.
![]()
konijnen zijn super gevoelig voor stress en kunnen daar dood van gaan.Misschien wel interesse, ziet er een avontuurierke uit zoals ons recent heengegaan FeLV-boeleke, eens de foto's aan de vriendin getoond en ze knikte gisteren, en vandaag vroeg ze of ik 't al gevraagd had, dus bij deze... Van welke regio ben je?Moest iemand een plekje hebben of een beter alternatief dan het asiel weten, let me know.
PbMisschien wel interesse, ziet er een avontuurierke uit zoals ons recent heengegaan FeLV-boeleke, eens de foto's aan de vriendin getoond en ze knikte gisteren, en vandaag vroeg ze of ik 't al gevraagd had, dus bij deze... Van welke regio ben je?
Hoe is het hiermee intussen?oh boy, komen we net thuis zit er een konijn binnen. Dat is onze kat die wss wil zeggen, ik kies mijn vrienden zelf !!! De enige mogelijkheid is dat ze die met haar nekvel het kattenluik door gesleurd heeft.
![]()

Heel veel sterkteRust zacht liefste vriend.
Twee weken geleden nog pijnstillers gaan halen en die hebben even geholpen. Maar sinds maandag at hij plots volledig niks meer en ging hij ook altijd onder een kast of zo verborgen liggen. Het was duidelijk dat het niet meer ging. Dan de moeilijke beslissing genomen en deze avond laten inslapen.
Heel rustig en snel ingeslapen.

Veel sterkte gewenst!Rust zacht liefste vriend.
Twee weken geleden nog pijnstillers gaan halen en die hebben even geholpen. Maar sinds maandag at hij plots volledig niks meer en ging hij ook altijd onder een kast of zo verborgen liggen. Het was duidelijk dat het niet meer ging. Dan de moeilijke beslissing genomen en deze avond laten inslapen.

Sterkte!Rust zacht liefste vriend.