Play4 Kat zonder Grenzen

Ahja nee, blijkbaar had ze gezegd dat ze twijfelde om psychologie te studeren en zat dat in mijn hoofd.

My bad.
 
Duivelse Vrouwen vond ik wel een leuk programma. Haar programma's erna (met o.a. een waarmee ze zich met haar zus zat drinkt) kunnen er niet aan tippen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nrt
Ik zie maar weinig verschil tussen vrouwen en mannen hoor.

De kijker beslist uiteindelijk wel.
Archaos, bedankt voor uw duidelijke uitleg, maar sta me toe toch nog 1 aanvullingeske te doen:

Er zijn er ook die (met dank aan pa of ma) meesurfen op diens bekendheid. Waarom noemt Sandy Tura zich niet Sandy Blancquaert? Nu komt ze ook niet meer op TV, maar het is ooit anders geweest.
Kijk naar de kroost van Jan Leyers, ok, Ella is een actrice maar de andere twee dochters die zaten ook al in een programma.
Ik vraag mij af hoe lang het nog zal duren voor Zita Wauters ook haar eerst programma krijgt.
 
Zoals ik een paar post geleden al zei, het kan zeker geen kwaad om connecties te hebben ;)

Maar dat is op zich toch niet zoveel anders in het gewone bedrijfsleven, toch?
 
In ieder geval viel ze toen al op met aanstellerig diva-gedrag en was ze dus 'gekend' binnen de richting.
Dat helpt al op voorhand, door de uitstraling wordt je niet op je plaats gezet + fotogenieke dubbele D's, hoge eigendunk, praatziek, mediageil en je moet soms 16 uur per dag energie kunnen blijven geven en dooie momenten opfleuren.

Maar echt talent heeft die niet.


 
Dat die Kat als dj mag draaien op plaatsen groter dan de plaatselijke giro fuif is schandalig. Dat ze die een programma geven is nog schandaliger. Waarom geven we zo’n randgeval toch zoveel aandacht? Geef mij geld en nog weiger ik om naar die Kat te kijken. Het zal wel aan mij liggen. Ik ben blijkbaar anti-talenten.
Invloed van de Camorra (Maffia) in Napels. Dries Mertens heeft banden met hen en voor hetgeen wat hij al heeft gedaan voor de voetbalclub, vroeg hij een wederdienst. De maffia ging akkoord, maar niet in Italië. Deze illustere onderwereldfiguren wendden hun connecties aan in Limburg, waar er in elke familie met Italiaanse roots wel minstens een iemand geaffilieerd is met hen. De invloed van de Limburgse Italo-mafia is groter dan we denken en reikt in Brussel tot bij de mediabedrijven. Voor de rest moet ik er geen tekening bijmaken.
:unsure:
 
non-binair, genderqueer, genderfluid, piemels knutselen met polsvel en siliconen balletjes, een vrouw die haar bebaarde man die vrouw wilt worden anaal neukt met een dildo, een hetero vrouw die niet meer gelukkig is met haar nieuwe vrouw en er toch gewoon bij blijft
vreemde shit allemaal
 
Die Fleur daar begrijp ik niks van. Ze is non-binair maar toch wilt ze een vrouwelijke naam, vrouwelijke geslachtskenmerken en in feite een vrouw zijn. Hoe zijn vrouw dan vertelde dat ze de voorbinddildo soms nam werd ik toch wat ongemakkelijk.

Het is geen makkelijk onderwerp natuurlijk. Maar echt ernstig kwam het met deze aflevering ook niet uit de verf. Ook de discussie met vrienden was een maat voor niks. Lize Feryn tof meisje, maar dit was duidelijk niet iets wat ik haar kennisgebied lag.
 
Terug
Bovenaan