Reverz
Well-known member
Bashen... kom. Ik heb in een eerdere post nog letterlijk gezegd dat ik vond dat Jan initieël onnodig hard werd aangepakt voor Fly in die groep. Toch zeker met de camera's erop. Ze zijn al een heel seizoen een softere versie aan het draaien VS de eerste editie. Mo die de eerste orientatieproef al mislukte... Lode in dat zwembed... dat was vorig seizoen onmiddelijk naar huis geweest. Dan vond ik het vreemd dat ze nu zo hard doorgingen op iets wat mogelijk toch impact heeft op werk en privé relaties in Jan zijn verdere leven, zeker omdat het iets heel anders is dan fysiek een beetje tekort komen.Afrontelijk, schaamtelijk, 't wordt er niet beter op hé?
Dit is Jan zijn karakter, maw, een fundamenteel onderdeel van wat Jan maakt tot wat hij nu is -> die zelfzekerheid/arrogantie zal hem zeker geholpen hebben in al zijn fysieke uitdagingen maar speelt hem behoorlijk parten in zijn sociale interacties. Als jij iemand met beperkte sociale skills afrontelijk vindt, dan hoop ik dat je consequent bent en elke zwaarlijvige mens ook afrontelijk vindt?
Net zoals je tegen een dikke mens niet hoort te zeggen: "hey, eet eens wat minder", heeft het ook geen zin om tegen iemand als Jan te zeggen: "hey, doe eens normaal en wees eens een teamspeler"
Nu doen jij en die andere pipo hier die op Jan ligt te bashen net alsof het "simpel" is om gewoon even je gedrag aan te passen... een kleine basiscursus psychologie is misschien een aanrader?
Zoals @Str8_6 hierboven al zegt: slechts mogelijk manier om eruit te gaan. Dan kan je beter in aflevering 1 falen op die Bergham Run, dat is iedereen 2 dagen later al terug vergeten.

" en dat was het dan. Wow dat getuigde echt van sterk leiderschap en teamverband!
)