Kamp Waes - Seizoen 2

Ook zitten ze daar aan seizoen 8 voor de Celebrity versie.
In een iets groter land kan zoiets nog wel werken. In België werkt dat soort meuk niet, want je krijgt elke keer hetzelfde aantal "bekende" koppen die dan nog eens "bekend" zijn in de helft van een land dat een scheet groot is.

Enfin. Het kan wel werken, naar niet voor mij 🤷‍♂️

In een iets groter land kan zoiets nog wel werken. In België werkt dat soort meuk niet, want je krijgt elke keer hetzelfde aantal "bekende" koppen die dan nog eens "bekend" zijn in de helft van een land dat een scheet groot is.

Enfin. Het kan wel werken, naar niet voor mij 🤷‍♂️
Ik vind edities met BV's en BV-programma's in het algemeen overroepen. Er zijn op dit moment echt teveel BV's op het scherm. Te pas en te onpas. Af en toe zie je pareltjes zoals Boris, maar ik begin daar meer en meer een degout van te krijgen.

Ze zouden die beter zoals the land van Bear grills eens 6 weken op een eiland droppen en trek jullie plan . ;)
Dus echt gewoon 6 weken aan hun lot overlaten doen ze niets hebben ze geen eten en drinken veel leuker om naar te kijken . ;)

Was nog eens aan het kijken naar het (originele) Britse 'SAS Who Dares Wins'. Het 7e of 8e seizoen, waarin ze in Jordanië zitten in de woestijn.

Dat zou nog eens cool zijn, zo ergens anders dan de Ardennen of Hoge Venen. Een beetje zoals ze bij de VTM gedaan hebben in hun versie met BV's (maar dan zonder BV's aub, en op de VRT dus wat minder drama).

Maar ik verwacht eerder dat ze, als er een 3e seizoen komt, gaan focussen op de lucht.
Eerste seizoen 'land', tweede seizoen nu 'water' (denk ik), dus logischerwijze derde seizoen lucht. Parachute springen enzo.

edit: en niet om te willen blijven doorgaan over die NL versie, maar lol... ze moesten daar 3 km lopen met rugzak onder de 18 minuten. Met andere woorden nog geen halve Bergham run. En degenen die niet op tijd binnen kwamen mochten precies ook gewoon verder doen. No shit dat er daar mensen gaan flauw vallen, als ze die niet gewoon op tijd naar huis sturen wegens 'niet goed genoeg'.

Ben wel benieuwd naar het volledige artikel. Heb je een samenvatting? Ik laat geen minuut onbenut, komt dat dan door zijn opvoeding of compensatiedrang of puur een grenzeloze ambitie? Wilt die geen partner, gezin, kinderen? Want dan worden de minuten schaars hoor :rofl:

Ben wel benieuwd naar het volledige artikel. Heb je een samenvatting? Ik laat geen minuut onbenut, komt dat dan door zijn opvoeding of compensatiedrang of puur een grenzeloze ambitie? Wilt die geen partner, gezin, kinderen? Want dan worden de minuten schaars hoor :rofl:
Veel trainen is alvast de sleutel. “Drie keer per week doe ik een survivalrun, bij de club waarbij ik ben aansloten. Telkens 1 tot 2 uur. Dat is de beste sport om jezelf op orde te krijgen: je werkt aan je uithouding en je leert doorzetten bij pijn. Je kweekt eelt en je went aan oncomfortabele omstandigheden. Je kunt dat wel niet elke dag doen, want het is erg intensief voor je handen en kuiten. Al is het maar door de wondjes die je krijgt van het schuren over de touwen. Daarom moet je die geregeld rust gunnen, om te kunnen herstellen.”

Op de meeste andere dagen gaat hij 10 à 15 kilometer lopen. “En één keer per week, doorgaans op zondag, kies ik voor een duurloop van 20 kilometer. Daarnaast ga ik zwemmen en muurklimmen, of ik werk thuis aan mijn buikspieren. Is dat een verslaving? Absoluut. Maar ik doe het vooral omdat ik het leuk vind, omdat ik hou van gezond zijn, en niet met wedstrijden als doel op zich. Ik wil op elk moment van de dag op m’n best zijn. Als ik op de tiende verdieping van een gebouw moet geraken en de lift is stuk, wil ik moeiteloos en zonder zuchten de trap kunnen nemen. Dat geeft ook zelfvertrouwen.”

Die levensstijl komt opmerkelijk genoeg niet met een streng dieet. “Omdat ik zo veel sport, kan ik nagenoeg alles eten zonder dat het een invloed heeft op mijn lichaam. Snoepen of frietjes mogen dus perfect. Toch kies ik vooral voor veel groenten en fruit. Broccoli is mijn absolute favoriet, liefst rauw en verwerkt in een pasta met kip. Ik drink voorts niet ál te veel alcohol, maar ook pintjes kunnen perfect. En zelfs niet per se met mate. (lacht)
Behalve ’ns een filmpje kijken, plamuurt hij zijn dagen stevig dicht: naast sporten werkt hij 2 uur per dag als teaching assistant – lesgeven rond obstakel vermijdende drones – en studeert hij 8 uur. “Dat is vooral aan de computer. In mijn domein moet je weinig uit het hoofd leren, maar het vooral kunnen toepassen als ingenieur. Ik laat geen minuut onbenut, maar over anderhalf jaar heb ik mijn diploma. Dan wil ik eerst aan de slag in een start-up, om me even onder te dompelen in een hardwerkende, dynamische omgeving. Daarna plan ik een wereldreis en vervolgens ga ik solliciteren bij een bedrijf met doorgroeimogelijkheden. Het ESA (European Space Agency, red.), bijvoorbeeld.”

edit: en niet om te willen blijven doorgaan over die NL versie, maar lol... ze moesten daar 3 km lopen met rugzak onder de 18 minuten. Met andere woorden nog geen halve Bergham run. En degenen die niet op tijd binnen kwamen mochten precies ook gewoon verder doen. No shit dat er daar mensen gaan flauw vallen, als ze die niet gewoon op tijd naar huis sturen wegens 'niet goed genoeg'.
Als ik het goed heb was er ook maar 1 die het kon in minder dan 18 minuten.

Op strava zie ik geregeld dezelfde vrouw passeren, dus dat zal toch zijn vriendin zijn.

Iemand die wil excelleren wordt anno 2024 natuurlijk vies bekeken, jammer dat we zo ver zijn afgegleden. Dat er dan meteen moet bijgezegd worden het iemand zonder leven. We kijken liever op naar mensen die eerst moddervet worden en dan 25kg afvallen via een maagverkleining, dat zijn de echte helden 😍

Sommige mensen zijn gewoon zo, of je die nu hyperactief, gedreven, ambitieus of wat dan ook noemt.
Die springen letterlijk uit bed en zijn onmiddelijk vertrokken. Opstaan om 4:45, lopen of fietsen, om 7u met vrouw en kinderen ontbijten, werken, vaak op de middag ff zwemmen of lopen, verderwerken, dan in huis iets doen/verbouwen of een hobby uitvoeren.
Die rennen constant van hot naar her en doen vaak ultralopen, ironman of andere extreme dingen.
Zijn meestal niet de types die thuis achter de TV liggen niksen, en ofwel is vrouwlief ook zo, of ze kan er ermee om.
Ze liggen wel vaak om 9:30-10u al in bed. :LOL:

Ik heb er zelf de energie niet voor, maar heb enkel respect (en een beetje afgunst) voor die dat het wel kunnen.

Terug
Bovenaan