Fizmo
Active member
De proeven tot nog toe zijn op zich wel op Dries zijn lijf geschreven. Heeft de ideale balans tussen cardio en kracht voor opdrachten zoals Bergham Run, dieje obstakel run op dag 1, Tender Feet, rotsklimmen (waar ook eerder de flexibele lijven beter in zijn dan de echte krachtpatsers), zwemproef, orientatieloop, etc... ideaal voor types die aan survival running doen. Een opdracht zoals de vorige keer dat ze autobanden en ander gerief van een truck gooien en ze die allemaal moeten oprapen en meesleuren als team, zou op zich wel es interessanter zijn om hem daarin te zien. Zal waarschijnlijk wel zijn deel doen daar niet van, maar dan kun je es zien hoe hij het in andere types van proeven zou doen.
Ben zelf ook een gelijkaardig type. Balans eerder naar cardio dan kracht. De halve marathon des sables gedaan met een rugzak van 10 kilo. De proeven tot nog toe zouden ook echt mijn type proeven zijn maar zet me in die opdracht waar ze autobanden en jerrycans enzo van een truck gooien en ge die moet oprapen en lopen en daar denk ik dak het serieus lastig mee zou hebben.
Maar leuk om hem bezig te zien. Moet niet altijd drama zijn om een leuke aflevering te zien. Ik zie liever een aflevering met iemand als Dries die excelleert in een proef dan opgeblazen drama van den Waes.
Ben zelf ook een gelijkaardig type. Balans eerder naar cardio dan kracht. De halve marathon des sables gedaan met een rugzak van 10 kilo. De proeven tot nog toe zouden ook echt mijn type proeven zijn maar zet me in die opdracht waar ze autobanden en jerrycans enzo van een truck gooien en ge die moet oprapen en lopen en daar denk ik dak het serieus lastig mee zou hebben.
Maar leuk om hem bezig te zien. Moet niet altijd drama zijn om een leuke aflevering te zien. Ik zie liever een aflevering met iemand als Dries die excelleert in een proef dan opgeblazen drama van den Waes.
Laatst bewerkt:
Misschien toch maar even de andere afleveringen afwachten voor je met gekke conclusies komt.