K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Ik vind ook niet dat Diede minder persoonlijkheid heeft dan Amy of Celester.
Alleen Julia vind ik méér persoonlijkheid hebben.

Maar doordat ze iets kleiner is dan Hanne en Marthe kan je misschien wel die (foute) indruk krijgen.

Ik lees je post hieronder net. Bij mij voelde ik/geloofde ik het juist niet bij Amy. Ieder zijn smaak zeker? :)

Een beetje zoals met Remi. Ze zijn het gewoon om een rol te spelen in een productie. Maar zet ze samen met K2 op een podium, en ik "geloof" het niet.
Wat geloof je niet?

Ik geloof die snel geblondeerde troela's die voor het programma regelmatig op Instagram in hun bijna blootje stonden niet ;)

En ze kunnen het ook nog eens niet

Amy is echt een aanfluiting dat die bij de beste 4 kandidaten op 22.000 deelnemers zit
Nu ja, stel dat bij de kandidaten iemand ertussen zit zoals Susan Boyle:
Susan Boyle

Ze had niet eens door de voorselecties geraakt hé bij K2 zoekt K3!
Nochtans zingt dat mens 10x beter dan Amy! :tongue:

Nu overdrijf ik wel, want Boyle past totaal niet in het plaatje :biglaugh:, maar ik wil gewoon zeggen: De beste zangeres komt niet (altijd) in K3.

Tijd om Ziggy terug te brengen. :unsure:
Neen Jonathan Antoine :tongue:
Beste auditie ooit in een talentenshow qua HOGE stem.

Jonathan & Charlotte

Laatst bewerkt:
Jezus, hoe cringe is dat. Heel die jury zit daar precies ook een rolletje te spelen (Hanne en Marthe die duim omhoog steken, Natalia die positief verbaasd is,...), buiten Gordon die even 'off character' gaat. Vind ik toch wel vreemd.

Amy is echt een aanfluiting dat die bij de beste 4 kandidaten op 22.000 deelnemers zit
edit: die auditie nog eens beluisterd :rofl:
Het enigste wat je daar nu nog kan van zeggen, is net zoals Gert? zei in de aflevering, ze is wel enorm vooruit gegaan erop. Zo klinkt ze nu niet meer. Wat niet wegneemt natuurlijk dat ze nu nog altijd de slechtste van 4 qua zang is, maar de progressie zit er wel in. Geef die een tijdje om gewend te worden om op een podium te staan en wat coaching en dat niveau van de zang zal wel goed mee gaan vallen op termijn.

Ik vind progressie een zwak argument. Als je slecht bent kan je veel verbeteren ja. Diede kon moeilijk nog zot groeien als ze meteen al op zo'n hoog niveau presteerde.

Ik vind progressie een zwak argument. Als je slecht bent kan je veel verbeteren ja. Diede kon moeilijk nog zot groeien als ze meteen al op zo'n hoog niveau presteerde.
Marthe en vooral Hanne zijn toch ook gekozen voor het potentieel toen? Die waren ook niet de beste zangeressen toen. Maar als je het totale plaatje bekijkt én de progressiemarge qua stem was dit een goeie keuze. Of het de beste keuze was zullen we nooit weten natuurlijk. Maar qua zang zijn die toch een pak verbeterd? Zowel qua techniek als zelfverzekerd op een podium performen, wat ook normaal is.

Toch raar hoeveel mensen hier denken dat de papa's een afzetmarkt zijn.
Wie van de papa's hier zou zijn kinderen K3 ontzeggen omdat een zangeres misschien minder knap is?

Dat bedoelde ik ook niet.
Ze blijft de slechtste van de hoop qua zang, De rest is gewoon beter. Tis idd moeilijker om te groeien als je al sterk start, maar daar ging het me niet om. Ik zou ook niet Amy kiezen omdat ze zoveel verbeterd is.

Ik haalde alleen aan, moest Amy het worden, zie ik dat nog wel goed komen qua zang, als je ziet hoe ze gegroeid is.

Goh, als je die vorige editie herinnert, daar zat er ook eentje bij die duidelijk sterker was dan degenen die het uiteindelijk werden: Lauren.
Welke haarkleur ze had moeten vervangen zou ik ook niet kunnen zeggen want het is ook niet dat Hanne, Klaasje of Marthe zoveel minder sterk waren dan Lauren, toch niet zoals dat Amy dat is ten opzichte van Diede of Julia.

Dat Julia het verschil in zang tegenover Diede nog kan compenseren met looks of uitstraling tot daartoe, maar Amy? Dat zou echt absurd zijn, dan is heel die wedstrijd een maat voor niets geweest. Zeker als je beseft dat Amy nauwelijks door de preselecties is geraakt.

Dat Julia het verschil in zang tegenover Diede nog kan compenseren met looks of uitstraling tot daartoe, maar Amy? Dat zou echt absurd zijn, dan is heel die wedstrijd een maat voor niets geweest. Zeker als je beseft dat Amy nauwelijks door de preselecties is geraakt.
Ik zou er niet van schrikken moest het toch gewoon Amy worden. (Al heeft Julia de meeste kans)

It is all about the money. Wij hebben naar dit programma gekeken met de nodige reclame erbij.
Studio-100 heeft extra publiciteit gekregen en gaat zeker op de lange termijn winst maken door dit programma.
Mijn eerlijke mening? Ik denk gewoon dat Studio-100 het géén enkele reet kan schelen dat jij en/of ik deze wedstrijd een maat voor niets vindt.

Toch raar hoeveel mensen hier denken dat de papa's een afzetmarkt zijn.
Wie van de papa's hier zou zijn kinderen K3 ontzeggen omdat een zangeres misschien minder knap is?
Ontzeggen niet, maar als naast mama + de kindjes, papa ook meegaat naar het optreden zijn dat weer extra zitjes verkocht.

Ontzeggen niet, maar als naast mama + de kindjes, papa ook meegaat naar het optreden zijn dat weer extra zitjes verkocht.
En denk je nu echt dat ze daarvoor iemand specifiek gaan kiezen? Want wat als mama nu niet mee gaat omdat het enkel vrouwen zijn?
Het is echt 100x belangrijker dat ze goed over komt bij kinderen, en daar laat Amy (en Celester) imo enorm veel steken vallen.

Terug
Bovenaan