K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Wel funny…

Zo gedaan over het inclusief maken van K3 met V/M/X … blijven er uiteindelijk 3 blondines en 1 brunette over 😂

Julia gaat het worden.
Of zou het alvast moeten worden :P

Tof meisje, heeft de uitstraling en heeft ook niet veel meer nodig om te verbeteren.

Ik weet soms idd niet of ik naar een missverkiezing kijk of naar een talentenjacht voor een kindergroepje :unsure:

Nu begrijp ik pas dat de papa's veel te zeggen hebben

Dus 4 finalisten waarvan er 3 niet kunnen zingen :laugh:

En 2 zijn mentaal te labiel

Julia is gewoon Klaasje in superpromo van 75%
Diede verf uw haar blond!

Laatst bewerkt:

Imo zit er maar 1 echte kanshebber bij, en dat is Julia.
Ziet er spontaan en goed uit. Kan redelijk zingen, doet de dansjes goed. Bruist van enthousiasme, ...

Diede is ook goed, maar Gert zijn punt klopt wel...

De andere 2, die hebben zich per ongeluk ingeschreven en wouden naar miss-benelux volgens mij. Die vergeten ook élke keer dat uitstraling buiten het zingen ook van belang is. Celester haar houding bij commentaren is: 2 handen op micro en dan kijken als een egel die een autostrade moet oversteken.
Amy al van't zelfde, de moment dat het zingen gedaan is, is het gewoon slecht gezind kijken.

Vergelijk dat met een Julia of Remi, en dat verschil is enorm.

De kandidaten moeten toch ook echt geluk hebben met nummer hoor, wanneer je een uptempo ambiance nummer krijgt heb je toch al onmiddellijk enkele streepjes voor.

En inderdaad, na alle fuzz eindigen we gewoon met enkel blanke meisjes. Uiteindelijk getuigt dit toch dat dit is wat het publiek echt wil, en wat het beste is voor de commerce. Dat moet je VTM wel aangeven, ze lopen echt niet mee mee met die opgedrongen woke sfeer die blijkbaar toch niet door de grote massa gedragen wordt. Het is nu ook pas duidelijk hoe ze op de VRT toch echt wel te pusherig en totaal niet representatief zijn wat dit soort zaken betreft.

Ziet er spontaan en goed uit. Kan redelijk zingen, doet de dansjes goed. Bruist van enthousiasme, ...

Diede is ook goed, maar Gert zijn punt klopt wel...

De andere 2, die hebben zich per ongeluk ingeschreven en wouden naar miss-benelux volgens mij. Die vergeten ook élke keer dat uitstraling buiten het zingen ook van belang is. Celester haar houding bij commentaren is: 2 handen op micro en dan kijken als een egel die een autostrade moet oversteken.
Amy al van't zelfde, de moment dat het zingen gedaan is, is het gewoon slecht gezind kijken.

Vergelijk dat met een Julia of Remi, en dat verschil is enorm.
Ik niet

Enige dat ik me kan bedenken is dat hem schrik heeft dat die het na paar jaar voor bekeken gaat houden

En dan te bedenken dat Gertje haar op een gegeven moment bijna eruit kegelde, door haar een kutnummer te geven.
MAAR Marthe en Hanne zeiden neen en Toen Amy qua zang faalde heeft ie gedacht: Mmm ik heb ne backup nodig voor het geval dat ..
En toen zag hij in dat ze toch ook wel goed zou passen bij K3.

Eigenlijk is -ondanks dat men met véél toeterkes en belletjes verkondigde dat men OPEN stond voor verandering-
héél die show toch 100% opgezet spel gebleken (alweer).

1. Dont change a winning formula - Check
2. Blond - Check (Gert gaat echt Diede niet nemen - jammer maar het zou mij verbazen)
3. Knap - Check
4. Geile Papa's - Check
5. Kindjes vinden het leuk - Die vinden ALLES leuk! - Check

De kandidaten moeten toch ook echt geluk hebben met nummer hoor, wanneer je een uptempo ambiance nummer krijgt heb je toch al onmiddellijk enkele streepjes voor.

En inderdaad, na alle fuzz eindigen we gewoon met enkel blanke meisjes. Uiteindelijk getuigt dit toch dat dit is wat het publiek echt wil, en wat het beste is voor de commerce.
Commerce ja, publiek nee. Het enige publiek dat mee mag doen heeft 50% te zeggen na dat de jury zijn zegje mag doen.

Ik kan mij zelfs niet van de indruk ontdoen dat Hanne en Marthe de golden tickets niet zelf uitdelen. Die autorit met Celester was zo houterig en onspontaan in vergelijking met de andere finalisten dat ik mij echt niet kan inbeelden dat ze echt met haar naar de finale wouden. Het golden ticket zelf uitdelen was ook verbazend emotieloos terwijl ze al 2 weken erbij bleiten.

Nee, volgende week gaat het om de knikkers en Gert wil het risico niet lopen dat het marketinggewijs een te groot verschil wordt. Luca en Remi waren kansloos en hadden het ook gewoon door.

Julia is gewoon Klaasje in superpromo van 75%
Diede verf uw haar blond!
Verklaar eens?

Ben wel eens benieuwd hoe jij mensen aan de hand van wat optredens kan bestempelen als 'mentaal te labiel'?

Verklaar eens?

Ben wel eens benieuwd hoe jij mensen aan de hand van wat optredens kan bestempelen als 'mentaal te labiel'?
Ze hebben al depressies gehad etc

Amy was trouwens precies ook totaal niet blond voor de zoektocht begon.
Idem voor Celester

Laatst bewerkt:
Amy is altijd al blond geweest hoor.
amy2-e1525359516262.jpg

Sure bro.

Mss wel wat geblondeerd maar nu is het echt wel veel meer als je op haar Instagram ook kijkt

Terug
Bovenaan