Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
…Gert was echt wel streng, het leek wel alsof hij Gordon was. Hij brak Luca volledig af. Hij zei letterlijk (!) dat Marthe en Hanne smurfen leken te zijn (ze hadden ook effectief blauwe kledij aan) en Luca = ...En nu gaat Gordon zeker weer 100 punten geven aan Luca?

Persoonlijk Julia of Amy of eventueel Diede, maar ook daar volg ik de jury in van het kleine zusje tussen de andere 2.Diede is gewoon iets kleiner, maar ik had pas dat gevoel toen de jury dat opmerkte. Toen pas viel mij dit op.Ik volg Gert wel, Luca past niet in dit plaatje. Die gast kan mss wel helemaal ok zijn enzo, maar neit in dit plaatje. Sowieso vind ik persoonlijk dat K3 een meidengroepje, en dat er geen jongen bij hoort. Maar goed, ik ben niet de doelgroepPersoonlijk Julia of Amy of eventueel Diede, maar ook daar volg ik de jury in van het kleine zusje tussen de andere 2.

Ik geloof hem ook gewoon niet, vind hem fake overkomen, he’s in for the Fame. En dat zweten na 1 nummer is toch ook problematisch.Ik kan Gert toch ook wel volgen. Voor mij past hij ook niet in het K3 plaatje.
Hij staat na 1 nummer ook al altijd gigantisch te zweten, wat zou dat geven als die jongen een volledige show zou moeten zingen? Dan kan je die uitwringen.
Amy op 2? Dat is alleen het geval omdat ze knap is en een blondje. De geile papa's stemmen eerder op haar dan Diede.
En de jury geeft haar in verhouding weinig stemmen en dat haal je gewoon nooit meer in.

Idd, dacht ik ook en ik was toen al een tiener ofzoBtw hoe confronterend was die uitspraak wel niet over het feit dat Remi (en wellicht ook andere kandidates) nog niet eens geboren was toen Alle Kleuren een hit was. We're getting old...![]()

Team Julia hier

Julia is ironisch genoeg nochtans jonger dan Diede (Julia is pas 19 geworden)Diede idd meer het kleine zusje
Maar Diede ziet er jonger uit dan haar leeftijd, Julia een héél pak ouder.Gert zegt dit wel al een hele tijd hoor.Check!
Gert z’n commentaar op Luca komt 6 weken te laat imo, dat kon je toen ook al weten. Al die weken de mannen wat aan het lijntje houden voor kijkcijfers en polemiek en vervolgens uit de lucht komen vallen dat het niet past, gtfo Gert![]()

CelesterGert zegt dit wel al een hele tijd hoor.
Ocharme Celester![]()

Haha ik gokte eerst op Remi maar toen Celester begon te zingen (en voor het eerst het haar allemaal wat te veel werd), en nadat ze zat te wenen dacht ik nog te zeggen: Ze gaan voor haar kiezen.Gert zegt dit wel al een hele tijd hoor.
Ocharme Celester![]()