K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
En nu gaat Gordon zeker weer 100 punten geven aan Luca?
Ik kijk uitgesteld dus moesten jullie al verder zitten 🤣

En nu gaat Gordon zeker weer 100 punten geven aan Luca?
Gert was echt wel streng, het leek wel alsof hij Gordon was. Hij brak Luca volledig af. Hij zei letterlijk (!) dat Marthe en Hanne smurfen leken te zijn (ze hadden ook effectief blauwe kledij aan) en Luca = ... :unsure:

Gordon dan maar om Gertje te pesten: 100 punten? :tongue:

Ik volg Gert wel, Luca past niet in dit plaatje. Die gast kan mss wel helemaal ok zijn enzo, maar neit in dit plaatje. Sowieso vind ik persoonlijk dat K3 een meidengroepje, en dat er geen jongen bij hoort. Maar goed, ik ben niet de doelgroep :p Persoonlijk Julia of Amy of eventueel Diede, maar ook daar volg ik de jury in van het kleine zusje tussen de andere 2.

Ik volg Gert wel, Luca past niet in dit plaatje. Die gast kan mss wel helemaal ok zijn enzo, maar neit in dit plaatje. Sowieso vind ik persoonlijk dat K3 een meidengroepje, en dat er geen jongen bij hoort. Maar goed, ik ben niet de doelgroep :p Persoonlijk Julia of Amy of eventueel Diede, maar ook daar volg ik de jury in van het kleine zusje tussen de andere 2.
Diede is gewoon iets kleiner, maar ik had pas dat gevoel toen de jury dat opmerkte. Toen pas viel mij dit op.
Dus ik vond dat niet echt zo erg eigenlijk ..

Ja hij heeft gelijk over Luca, maar over smurfen beginnen en zo ... :tongue:

Ik kan Gert toch ook wel volgen. Voor mij past hij ook niet in het K3 plaatje.
Hij staat na 1 nummer ook al altijd gigantisch te zweten, wat zou dat geven als die jongen een volledige show zou moeten zingen? Dan kan je die uitwringen.

Haha echt hé, staat daar te zweten als een rund na 1 liedje. Is ook echt vocaal totaal niet speciaal toch? Echt de zwakste van de hoop. Julia bovenaan voor mij, amy en diede gelijkop. Amy iets speelser, Diede vocaal veel beter natuurlijk

Ik kan Gert toch ook wel volgen. Voor mij past hij ook niet in het K3 plaatje.
Hij staat na 1 nummer ook al altijd gigantisch te zweten, wat zou dat geven als die jongen een volledige show zou moeten zingen? Dan kan je die uitwringen.
Ik geloof hem ook gewoon niet, vind hem fake overkomen, he’s in for the Fame. En dat zweten na 1 nummer is toch ook problematisch.

Amy op 2? Dat is alleen het geval omdat ze knap is en een blondje. De geile papa's stemmen eerder op haar dan Diede. :tongue:
En de jury geeft haar in verhouding weinig stemmen en dat haal je gewoon nooit meer in.

Amy is (itt Diede) qua uiterlijk niet bepaald m'n ding maar is voor mij toch de favoriete omdat ze gewoon het best matcht in het hele ruime plaatje (dus verder kijkend dan enkel een nummer live zingen)

Btw hoe confronterend was die uitspraak wel niet over het feit dat Remi (en wellicht ook andere kandidates) nog niet eens geboren was toen Alle Kleuren een hit was. We're getting old... :unsure:

Nu ja de 3 best passenden bij K3 zitten ook gewoon op de stoeltjes (alleen de volgorde is bediscussieerbaar).
Ik zou voor het golden ticket, nogmaals voor Remi kiezen voor de finale. Gewoon die mens op TV zien doet mij smilen (ook al haalt ie het niet) :tongue:

Sing off mag Remi door…
Moet zelf Luca niet horen…
Kan hem gewoon niet zien….

En denk dat zijn stem ook geen ganse show zou aankunnen… direct hees

Hanne en Marthe lijken wel zijn 2 danseresjes. Dit trekt echt op niks.

Gordon met zenne zever van we moeten veranderen... En succes formule moet ge net niet veranderen.

Julia of Amy nog steeds voor mij.

Amy was ook weer op en top manipulatie. De k2tjes staan er in een tshirt naast en ze heeft geen één volle zin moeten zingen. Het enige wat ik gehoord heb is eyo eyo. Ja zo valt het niet op dat ze niet kan zingen.

Diede is inderdaad het kleine zusje maar ze is vocaal dan weer te goed voor K3. Kan beter voor haar eigen carrière gaan.

Wie het golden ticket krijgt boeit zelfs niet.

Zoals al sinds de audities:
Julia maakt mensen mij gelukkig :love2:

Team Julia hier

Check! :cool:

Gert z’n commentaar op Luca komt 6 weken te laat imo, dat kon je toen ook al weten. Al die weken de mannen wat aan het lijntje houden voor kijkcijfers en polemiek en vervolgens uit de lucht komen vallen dat het niet past, gtfo Gert :lol:

Julia vond ik er wel bovenuit springen deze afl . Diede idd meer het kleine zusje , Amy zingt wat minder ,mss wel perfecte plaatje maar niets extra . Julia brengt wel dat extra ,daarvoor zou je tickets kopen. Voor dat extra .

Check! :cool:

Gert z’n commentaar op Luca komt 6 weken te laat imo, dat kon je toen ook al weten. Al die weken de mannen wat aan het lijntje houden voor kijkcijfers en polemiek en vervolgens uit de lucht komen vallen dat het niet past, gtfo Gert :laugh:
Gert zegt dit wel al een hele tijd hoor.

Ocharme Celester 😞

Gert zegt dit wel al een hele tijd hoor.

Ocharme Celester 😞
Haha ik gokte eerst op Remi maar toen Celester begon te zingen (en voor het eerst het haar allemaal wat te veel werd), en nadat ze zat te wenen dacht ik nog te zeggen: Ze gaan voor haar kiezen. :tongue:

Terug
Bovenaan