K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
De oude k3tjes hadden toch een gezin en combineerden dat.
En er zijn ook heel wat andere artiesten die een gezinsleven met optreden en dergelijke combineren.
De Oude K3'tjes hebben natuurlijk wel een natuurlijke evolutie meegemaakt. Waar ze samen konden groeien in het K3 verhaal. Van liedjes naar musicals, films en zoveel meer.

Ik vraag me nog altijd af wat er gebeurd is op de bootkamp waardoor Babette naar huis moest?
Die was qua zang toch bij de betere? Tijdens de bootkamp was ze ook vrijwel onzichtbaar (Grotendeels uit de aflevering geknipt?)

PS. Haar moeder is trouwens een bekende musicalster (en zangeres) in Nederland.

Ik gok op Julia , Diede is te goed voor k3 , Remi en Celeste zullen de volgende afvallers zijn .

Luca en Amy dan voor de 2 de plaats . Amy's grootste nadeel is dat ze vlaams is imo .(en de zang is ook minder , maar zijn Hanne en Marthe dan zo een toptalenten?)

De Oude K3'tjes hebben natuurlijk wel een natuurlijke evolutie meegemaakt. Waar ze samen konden groeien in het K3 verhaal. Van liedjes naar musicals, films en zoveel meer.
Uiteraard is dat een verschil, maar daar hing het niet over, het ging over de combinatie van het "artiestenleven" met een gezin.

99% van de (beroemde) artiesten hebben toch allemaal kinderen?
Dus ik begrijp het probleem niet.

Uiteraard is dat een verschil, maar daar hing het niet over, het ging over de combinatie van het "artiestenleven" met een gezin.
Ik wou gewoon benadrukken dat de houdbaarheidsdatum van nieuwe k3tjes gewoon minder evident is omdat ze plots in de machine gedropt worden die K3 de dag van vandaag is. De combinatie met gezin zal meespelen maar in mindere mate.

Ik gok op Julia , Diede is te goed voor k3 , Remi en Celeste zullen de volgende afvallers zijn .

Luca en Amy dan voor de 2 de plaats . Amy's grootste nadeel is dat ze vlaams is imo .(en de zang is ook minder , maar zijn Hanne en Marthe dan zo een toptalenten?)
Waarom is dat een groot nadeel?

Deze week trouwens geen aflevering omwille van het voetbal, ...
Niet vanwege het voetbal, maar de Hollandse tv (SBS) moet inhalen om de halve finale weer gelijktijdig te kunnen zijn.

De Nederlandse kijkcijfers zijn teleurstellend (rond de 200.000!) , maar er is daar zoveel meer moordende concurrentie van NL shows op veel meer stations.

Minder voor de Nederlandse markt , weet niet ?
Ik geloof daar niets van. De eerste k3 was hyperpopulair in NL. Die meiden spraken ook Nederlands zonder al te zwaar Vlaams accent. Dan is het voor een Hollander prima.

Denk eerder dat Gert zoekt naar een Hollandse omdat die wat meer sprankeling, brutaliteit en vuur brengen in zo'n groepje. Josje was wat dat betreft een voltreffer.

Ik vraag me nog altijd af wat er gebeurd is op de bootkamp waardoor Babette naar huis moest?
Die was qua zang toch bij de betere? Tijdens de bootkamp was ze ook vrijwel onzichtbaar (Grotendeels uit de aflevering geknipt?)

PS. Haar moeder is trouwens een bekende musicalster (en zangeres) in Nederland.
Dat vraag ik me ook af. Het leek alsof ze het allemaal niet zo goed meer zag zitten, terwijl ze inderdaad een heel goed optreden had eerder in de tv studio.

Diede steekt er met kop en schouders boven, misschien wel te veel boven. Figuurlijk dan, want letterlijk is eerder voor die Luca.
Het valt me op dat er te vaak aangehaald wordt dat “het niet per se de beste zanger/zangeres is diende zoeken”

Diede - nu ja volgens mij kende die alle teksten uit het hoofd, maar ze ging 1x even twijfelen. Dat hebben ze dan als enige erin geknipt en geplakt. :tongue:
Den Luca die kent dus effectief zijn teksten nog niet want die verzint zijn eigen teksten ter plaatse. OK? Dat komt niet goed .. :unsure:

Qua stem ... mmm Celester past naar mijn mening echt niet qua stem, zelfs Remi past dan beter (mijn mening hé).
Celester zingt altijd vrij goed (niet vals), kent alle teksten en toch - ik vind gewoon dat ze géén K3 uitstraalt, ik voel het gewoon niet.

En als het een man moest worden, als ik Remi en Luca nu samen hoor zingen met Marthe en Hanne ... Ik prefeer solo eerlijkheidshalve Luca, maar in K3? Remi by far .. past véél beter in het plaatje. Lijkt ook echt goed overeen te komen met Marthe en Hanne.

Laatst bewerkt:
Het verbaast me wel dat de huidige shows blijkbaar toch al enige tijd op voorhand opgenomen worden. Dat het niet effectief live was daar ging ik al wel van uit, maar ik dacht dat de opname hooguit hetzelfde weekend zou plaats hebben gevonden en geen dagen (of nog langer) op voorhand.

Mmm nu ik ze met 3 samen zie zingen, ik vind Amy slechter passen bij K3 dan Diede. Of ben ik de enige met dat gevoel?
Maar Gert is fan dus ja ..

Update: Ik ben het dikwijls oneens met Gordon, maar nu ben ik het er wel mee eens met zijn uitleg. Ik voelde ook 'iets' niet.

Voor mij Julia 1 - Diede 2 ...

Amy op 2? Dat is alleen het geval omdat ze knap is en een blondje. De geile papa's stemmen eerder op haar dan Diede. :tongue:
En de jury geeft haar in verhouding weinig stemmen en dat haal je gewoon nooit meer in.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan