Niveau was hoger dan vorige week vond ik.
Gert had er ditmaal wel zin in (vorige keer een korte nacht gehad of wat ziekjes?)
Gordon was wéér zichzelf.
Ik had Justine het golden ticket gegeven ipv Manou, maar mijn buikgevoel zei dat Marthe en Hanne voor Manou zouden kiezen.
Een gokje? Volgende week gaan alle mannen eruit maar krijgt Luca het golden ticket ..
(want ze willen er zolang mogelijk nog ne man erin houden) Diede gaat ook nog door denk ik, want anders zijn het allemaal blondjes + Luca ... mmm ze moeten het ergens interessant houden hé.
Maar finaal wordt het gewoon een blondje .. denk ik ..
T'is voor mij alvast duidelijk dat het opnieuw een blondje moet en zal worden. (Sorry Diede)
Opmerking: Ik ga er dan wel vanuit dat na volgende week er dan nog 6 overblijven? Ik ben aan het zoeken of ik ergens vind hoeveel afvallers er volgende week zijn ... iemand ???
Of gaan ze nu naar de final 4 ??
Gert had er ditmaal wel zin in (vorige keer een korte nacht gehad of wat ziekjes?)
Gordon was wéér zichzelf.
Ik had Justine het golden ticket gegeven ipv Manou, maar mijn buikgevoel zei dat Marthe en Hanne voor Manou zouden kiezen.
Een gokje? Volgende week gaan alle mannen eruit maar krijgt Luca het golden ticket ..
(want ze willen er zolang mogelijk nog ne man erin houden) Diede gaat ook nog door denk ik, want anders zijn het allemaal blondjes + Luca ... mmm ze moeten het ergens interessant houden hé.Maar finaal wordt het gewoon een blondje .. denk ik ..

T'is voor mij alvast duidelijk dat het opnieuw een blondje moet en zal worden. (Sorry Diede)
Opmerking: Ik ga er dan wel vanuit dat na volgende week er dan nog 6 overblijven? Ik ben aan het zoeken of ik ergens vind hoeveel afvallers er volgende week zijn ... iemand ???
Of gaan ze nu naar de final 4 ??
Laatst bewerkt:

Hoe mooi was dat nummer met Metejoor ook.