K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Gert Verhulst heeft al spijt van Gordon denk ik.

Voor Vlaanderen is zo'n type te heftig. Wij in Vlaanderen houden niet van juryleden die keihard de waarheid zeggen aan de deelnmers en af en toe de harde grap niet schuwen.

Maar vergeet niet dat ze daar in Holland juist dol op zijn. Ze hebben daar altijd een paar van die types in hun jury. Anders zou er geen hond kijken.

En vergeet niet dat Nederland een markt is van 18 miljoen potentiele consumenten (en wij slechts 6 miljoen). Dat weet Gert maar al te goed.

De kindjes zijn wél het publiek waarvoor K3 zingt hé, als je die op je hand hebt of krijgt, dan denk ik toch ook wel dat ze daar rekening mee gaan houden. Uiteindelijk komt het geld binnen van het publiek dat naar K3 optreden gaat kijken hé.
Kindjes?

Vergeet vooral de meereizende papa's niet!!
Van hun komt uiteindelijk het geld.

Kindjes?

Vergeet vooral de meereizende papa's niet!!
Van hun komt uiteindelijk het geld.
Ah vandaar dat ze nu ne jongen bij K3 gaan plaatsen. Bij de analyse van studio-100 bleek dat de overgrote meerderheid van hun fans, de meereizende moeders zijn!
Grapje hé :)

Ik denk juist wel. Die Marthe is eingelijk te dik en niet mooi genoeg voor een babe band. Dat moet je wel ergens compenseren. Klaasje deed dat.
Ik denk dat ge uw definitie van dik eens moet herbekijken
750832cb2c5cfc9ebd7691fc9fffeb84.jpg

Marthe te dik :laugh:

Dat ge dat geen knappe vindt, oké, dat snap ik. Die is toch totaal niet dik. 't Is niet omdat ze een onderkin heeft dat ze dik is he. :P

Hij heeft ongelijk over het feit dat marthe te dik is of lelijk is.

Maar hij heeft wel gelijk dat Klaasje op het gebied van looks in een andere league zit.

Ben ik de enige die de eerste 4 dagen na dit programma telkens met het meest onnozele liedje in zijn hoofd blijft zitten?

Na de audities had ik "éééééén twééééééééééé drieeeeeeeeee... TELEPATHIE!" op die kei nasale toon van Chanel op infinite loop staan; nu is het dat vreselijke vaatwaslied.

Hij heeft ongelijk over het feit dat marthe te dik is of lelijk is.

...
ik zeg niet dat ze lelijk is, maar het is hooguit een zes min.
ik vind ze verder wel zwaarder geworden en dat contrasteert teveel met Hanne.

Vandaar dat ik vermoed dat ze de nieuwe k3 zanger(es) echt wel iemand laten zijn die supergoodlooks meebrengt.

En dan vallen Remi en dat donkere meisje af alvast

Ik zie dat ze op foto 2 'iets' dikker is of toch tenminste iets voller eruit ziet dan op foto 1.
Echter 10kg -zoveel is dat zeker niet-. Belange na niet eens. Het is bijna niet te zien eigenlijk maar je ziet het wel als je echt goed kijkt sé.

Maar is het niet ergens normaal dat je met de leeftijd iets dikker of voller wordt? Dat hoeft zelfs géén 'meer' gewicht te zijn. De leeftijd alleen al kan je iets voller maken, zeker aan de buikstreek.

Misschien heb ik gewoon beter ogen als jij of heb ik gewoon de indruk?
Maar het is gewoon aarstmoeilijk om op basis van foto's iets te zien sé.
Voorts heb je ook nog zoiets als gezichtsbedrog hé. Het is al bewezen dat als 2 mensen naar een foto kijken deze 'iets' anders kunnen zien.

Misschien moeten we het Marthe zelf vragen? :D

Laatst bewerkt:
Ik vraag me nog steeds af wat Lesley An Poppe ooit al bewezen heeft buiten het feit dat ze regelmatig in de kranten staat of in de boekskes. Heeft ze ooit in één of ander annozel programma deelgenomen? Ik wil niet spieken via google maar zelfs dat herinner/weet ik niet. :unsure:
Ik vind haar zelfs geen mooie vrouw, juist in tegendeel, maar dat is mijn persoonlijke mening

Maar goed, gelukkig doet ze niet mee aan K2 zoekt K3. :rofl:

Ben ik de enige die de eerste 4 dagen na dit programma telkens met het meest onnozele liedje in zijn hoofd blijft zitten?

Na de audities had ik "éééééén twééééééééééé drieeeeeeeeee... TELEPATHIE!" op die kei nasale toon van Chanel op infinite loop staan; nu is het dat vreselijke vaatwaslied.
Ik heb dat hier al een paar jaar elke dag met dank aan mijn dochter. 😬

En ja, ik ken ook de teksten van buiten...

Terug
Bovenaan