K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Serieus er is toch 0 twijfel dat die Diede moet winnen.. veruit de beste, de rest staat zelf niet op de finishfoto.
Het is niet de beste zangstem, de best acterende of iets anders. Het gaat erom dat de persoon die in die rol terecht komt een evenwichtig profiel heeft (zang, acteren, dans), overeen kan komen met collega’s, omgaan met druk en adoratie én in een typetje geplaatst kan worden. Je wordt uiteindelijk een studio 100 personage hé.

Tot nu toe vind ik Diede en Rémi duidelijk de besten. Oké, Rémi zijn optreden was minder goed, maar dat was vooral nummerkeuze.

Dirk had zenuwen in zijn stem, en de nummerkeuze was verschrikkelijk (maar dat nummer gaat niemand goed kunnen brengen, dat heeft het tegenovergestelde van een "opbouw"). Maar ik vond hem zéker niet bij de slechtste 3.

Onbegrijpelijk dat Julia weer gered wordt. De enige reden dat ze die blijven redden is omdat ze op Klaasje lijkt. Probeer misschien eens iets anders te zoeken.

Ik vind Chanel trouwens een underdog. Oké, ze kan niet supergoed zingen, maar Hanne en Klaasje eigenlijk ook niet... Ze brengt de diversiteit die ze zoeken, ze is superenthousiast, het plezier spat er van af (in tegenstelling tot bij Amy en Celester bvb, die komen superfake over).

Heerlijke guilty pleasure tv, ik geef de hele tijd commentaar van amai ’ferm veulen’,tof rokske,enz… waar mijn madam knettergek van word.

Maar ik geraak daarmee weg omdat als papa ik over 6 maand wel mee naar zo’n show moet/mag en dus super supportive wil zijn.

Amy mag winnen, die past simpelweg het beste bij de 2 andere en in het studio100 concept.
Idem en we moeten niet rond de pot draaien... Het hele concept van K3 is dubbelzinnigheden en sex sells.

Amy staat mijlenver boven de rest als het op dat laatste aankomt dus dat is marketingtechnisch een no-brainer.

Zal sws een Hollandse worden, denken jullie niet? Met Josje destijds, en Klaasje toonden ze aan Hollanders ermee te willen betrekken en hun deel te laten uitmaken van het enige Benelux-project(?). Oke, kinderen geven hier niet om ma bon. Belachelijk als die Chanel dat zou winnen, diversiteit ten top maar niet kunnen zingen... voor een zangeres. Een taxichauffeur heeft ook een rijbewijs.

Volledig Vlaams zie ik niet snel meer gebeuren, Amy ten spijt..

Zal sws een Hollandse worden, denken jullie niet? Met Josje destijds, en Klaasje toonden ze aan Hollanders ermee te willen betrekken en hun deel te laten uitmaken van het enige Benelux-project(?). Oke, kinderen geven hier niet om ma bon. Belachelijk als die Chanel dat zou winnen, diversiteit ten top maar niet kunnen zingen... voor een zangeres. Een taxichauffeur heeft ook een rijbewijs.

Volledig Vlaams zie ik niet snel meer gebeuren, Amy ten spijt..

De originele K3 was toch ook al razend populair in Nederland zonder dat er een Nederlandse in zat. Ik denk bv dat alomtegenwoordig zijn op social media voor veel meer gevoel van betrokkenheid bij de fans zal zorgen dan de nationaliteit.

Ingeborg houdt er gekke ideeën op na, maar ik vind dat los daarvan eigenlijk nog wel een sympathieke vrouw... Ik zie ze nog wel graag op tv. 😛

Ingeborg is een schoolvoorbeeld van een wappie. Dat VTM die na al die jaren terug naar boven haalt zegt vooral veel over de VTM zelf.

Belachelijk als die Chanel dat zou winnen, diversiteit ten top maar niet kunnen zingen... voor een zangeres.
Vreest ge echt dat zij het gaat worden? Komaan zeg, die was echt bij de drie zwaksten en zal als ze zo blijft doordoen zal ze er wel eerder vroeg dan laat uitvliegen.

Chanel is gewoon de nieuwe Nora, ze laten die er gewoon lang in zodat ze hopelijk nog aan de stem kan werken. Maar vlak voor de meet gaan ze die laten sneuvelen omdat je er dan gewoon niet meer mee wegkomt om een (veel) beter iemand te laten afvallen ten gunste van een Chanel. En zo houden ze het diversiteit verhaal zo lang mogelijk levend. Want Chanel is echt een favorietje voor H&M, kijk nog maar eens terug naar K2 zoekt mee - aflevering 1.

Celester is te fake, sorry het Barbie-gehalte spat er af. K3 heeft geen babe nodig, wel een naturel mooi meisje en dan komt topfavoriet Amy weer in beeld. Ook al heeft ze niet de beste zang, H&M zijn er gek van. Diede is te fake voor mij. En de enige jongen die ik er echt tussen zag is eruit, dus neen het zal geen jongen worden. Dirk werd geëlemineerd omdat hij een echte kans zou maken ens tudio100 dat nu uiteindelijk duidelijk niet wil en voor een meisje zal gaan weer. Hij moest nu al vertrekken voor hij te goed werd en het echt lastig zou worden hem te moeten laten gaan. Idem voor Gianna, ze wouden die er niet bij maar ze zien dat ze eigenlijk te goed is dus moet ze er zo snel mogelijk uit voor het onmogelijk wordt.

De andere 2 kerels zullen wss nog wel even meegaan, gewoon om het idee van 'kijk het kan echt nog een jongen worden' ook levend te houden (verhaal Chanel), maar die zullen ook uiteindelijk 1 voor 1 sneuvelen binnenkort.

Julia vind ik ne moeilijke, ze is duidelijk niet echt goed, maar ik denk dat ze in haar veel potentieel zien en ze daarom blijven redden zodat ze zichzelf hopelijk verder kan bewijzen.

Ik zet m'n geld op Amy.

Hij moest nu al vertrekken voor hij te goed werd en het echt lastig zou worden hem te moeten laten gaan. Idem voor Gianna, ze wouden die er niet bij maar ze zien dat ze eigenlijk te goed is dus moet ze er zo snel mogelijk uit voor het onmogelijk wordt.
Ik ga mezelf een andere soundbar én tv moeten kopen precies.
Dirk zingt wat mij betreft waanzinnig nasaal dat het storend is. En het hoeft niet de beste stem te zijn, maar dat klinkt echt totaal niet goed.
Die Gianna kan zingen, maar té goed? Nee hoor. Daarbij komt dat ze, oa door haar spreekstem en manier van babbelen, te jong is. K3 is K3, zoals hier boven al een keer gezegd: een (meiden)groep gericht op kinderen vol dubbelzinnigheden. Daar past zij totaal niet bij.

Laat die nog 3 jaar rustig doen en herlanceer die in de voice.

Ik ga mezelf een andere soundbar én tv moeten kopen precies.
Dirk zingt wat mij betreft waanzinnig nasaal dat het storend is. En het hoeft niet de beste stem te zijn, maar dat klinkt echt totaal niet goed.
Die Gianna kan zingen, maar té goed? Nee hoor. Daarbij komt dat ze, oa door haar spreekstem en manier van babbelen, te jong is. K3 is K3, zoals hier boven al een keer gezegd: een (meiden)groep gericht op kinderen vol dubbelzinnigheden. Daar past zij totaal niet bij.

Laat die nog 3 jaar rustig doen en herlanceer die in de voice.

Gianna is lief en schattig en heeft heus ook wel wat talent, maar als die continu op pad moet met K3 dan lijkt het eerder alsof Hanne en Marthe met hun jonger nichtje weg zijn ipv dat het een meidengroep is. En los van het feit dat ze op dat vlak niet zo goed past bij Hanne en Marthe, lijkt ze me mentaal ook nog iets te zwak om in dat wereldje te kunnen fungeren, want "K3'tje zijn" is iets dat toch niet onderschat mag worden.

Gianna is lief en schattig en heeft heus ook wel wat talent, maar als die continu op pad moet met K3 dan lijkt het eerder alsof Hanne en Marthe met hun jonger nichtje weg zijn ipv dat het een meidengroep is. En los van het feit dat ze op dat vlak niet zo goed past bij Hanne en Marthe, lijkt ze me mentaal ook nog iets te zwak om in dat wereldje te kunnen fungeren, want "K3'tje zijn" is iets dat toch niet onderschat mag worden.
Ik snap echt niet wat jullie daar lief en schattig aan vinden. Imo is Gianna vooral een frank kind met een absurd lelijk Antwerps accent.

Idem en we moeten niet rond de pot draaien... Het hele concept van K3 is dubbelzinnigheden en sex sells.

Amy staat mijlenver boven de rest als het op dat laatste aankomt dus dat is marketingtechnisch een no-brainer.

Oké, die Amy is zéér knap (waardoor het feit dat ze qua zang toch wel bij de minsten is behoorlijk gecamoufleerd wordt)... maar laten we wel wezen van alle overige vrouwelijke kandidaten zitten er geen bij die je zelfs maar in de verste verte lelijk zou kunnen noemen van uiterlijk.

Smaken en kleuren verschillen natuurlijk. Ik vind al minstens Manou, (zeker) Justine en Julia knapper dan Amy, en Diede misschien ook nog maar die ziet er wel héél jong uit (logisch want die is ook mega-jong 😅).

Overigens aan de andere kant: die Luca houden ze er ook graag in omdat die wel in de smaak valt bij de vrouwen denk ik dan. Remi vermoed ik wat minder waarschijnlijk, maar kan me daarin vergissen, want ik ben uiteindelijk geen vrouw en ook daar kunnen smaken verschillen.

En Diede zal het niet worden omdat studio100 geen zin heeft in heel die heisa van zwarte piet.
Zoals een paar pagina’s geleden al gezegd is geweest: er is amper iets van terug te vinden. Moest dat zo een big deal zijn dan zou die bom al lang ontploft zijn. Probeer nu toch eens niet overal dergelijke discussies van te maken..
Moderatie had daar al over gezegd dat zoiets kan besproken worden in andere topics.

Smaken en kleuren verschillen natuurlijk. Ik vind al minstens Manou, (zeker) Justine en Julia knapper dan Amy, en Diede misschien ook nog maar die ziet er wel héél jong uit
Diede heeft een strenge blik en verder ziet ze er wel heel jong uit. Das inderdaad wat tegenstrijdig.

Ingeborg is een schoolvoorbeeld van een wappie. Dat VTM die na al die jaren terug naar boven haalt zegt vooral veel over de VTM zelf.
Ik vond die als kind nog wel ok bij schuif af.
Maar waarom moet die zo op zijn hollands praten. Wtf is er mis met vlaams?

Terug
Bovenaan