Kurt Rogiers heeft dat ook.Ik vond die als kind nog wel ok bij schuif af.
Maar waarom moet die zo op zijn hollands praten. Wtf is er mis met vlaams?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kurt Rogiers heeft dat ook.Ik vond die als kind nog wel ok bij schuif af.
Kurt Rogiers heeft dat ook.
En waarom moet Gertje zo AN praten, wat is er mis met zijn plat Antwerps?Ik vond die als kind nog wel ok bij schuif af.

Kurt Rogiers heeft dat ook.
Gert Verhulst heeft al spijt van Gordon denk ik.
Kindjes?De kindjes zijn wél het publiek waarvoor K3 zingt hé, als je die op je hand hebt of krijgt, dan denk ik toch ook wel dat ze daar rekening mee gaan houden. Uiteindelijk komt het geld binnen van het publiek dat naar K3 optreden gaat kijken hé.
Ah vandaar dat ze nu ne jongen bij K3 gaan plaatsen. Bij de analyse van studio-100 bleek dat de overgrote meerderheid van hun fans, de meereizende moeders zijn!Kindjes?
Vergeet vooral de meereizende papa's niet!!
Van hun komt uiteindelijk het geld.

Celester is te fake, sorry het Barbie-gehalte spat er af. K3 heeft geen babe nodig,
Ik denk dat ge uw definitie van dik eens moet herbekijkenIk denk juist wel. Die Marthe is eingelijk te dik en niet mooi genoeg voor een babe band. Dat moet je wel ergens compenseren. Klaasje deed dat.
Zo begon ze ooit maar daar is nu makkelijk 10k bijgekomen.Ik denk dat ge uw definitie van dik eens moet herbekijken
![]()
Tuurlijk jongZo begon ze ooit maar daar is nu makkelijk 10k bijgekomen.
Ze loopt zelfs met een onderkin.
ik zeg niet dat ze lelijk is, maar het is hooguit een zes min.Hij heeft ongelijk over het feit dat marthe te dik is of lelijk is.
...
Misschien heb ik gewoon beter ogen als jij of heb ik gewoon de indruk?

Ik heb dat hier al een paar jaar elke dag met dank aan mijn dochter.Ben ik de enige die de eerste 4 dagen na dit programma telkens met het meest onnozele liedje in zijn hoofd blijft zitten?
Na de audities had ik "éééééén twééééééééééé drieeeeeeeeee... TELEPATHIE!" op die kei nasale toon van Chanel op infinite loop staan; nu is het dat vreselijke vaatwaslied.

Ik denk juist wel. Die Marthe is eingelijk te dik en niet mooi genoeg voor een babe band. Dat moet je wel ergens compenseren. Klaasje deed dat.