K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Niveau was hoger dan vorige week vond ik.
Gert had er ditmaal wel zin in (vorige keer een korte nacht gehad of wat ziekjes?)
Gordon was wéér zichzelf.
Ik had Justine het golden ticket gegeven ipv Manou, maar mijn buikgevoel zei dat Marthe en Hanne voor Manou zouden kiezen.

Een gokje? Volgende week gaan alle mannen eruit maar krijgt Luca het golden ticket .. :tongue: (want ze willen er zolang mogelijk nog ne man erin houden) Diede gaat ook nog door denk ik, want anders zijn het allemaal blondjes + Luca ... mmm ze moeten het ergens interessant houden hé.

Maar finaal wordt het gewoon een blondje .. denk ik .. :unsure:
T'is voor mij alvast duidelijk dat het opnieuw een blondje moet en zal worden. (Sorry Diede)

Opmerking: Ik ga er dan wel vanuit dat na volgende week er dan nog 6 overblijven? Ik ben aan het zoeken of ik ergens vind hoeveel afvallers er volgende week zijn ... iemand ??? :tongue: Of gaan ze nu naar de final 4 ??

Laatst bewerkt:
Ik had Manou nochtans juist gegokt uit de drie afvallers. Ik merk dat die wel iets doet met Hanne en Marthe, die heeft iets heel spontaan, Justine heeft dat ook wel, maar ik denk Manou nog harder. Ik vond die trouwens ook mega goed staan met die outfit. :unsure:

Ik snap wel dat Marthe en Hanne voor Manou gekozen hebben. Zij is in niets perfect en gaat hun nooit overklassen in zang en/of looks. Hoewel ik er serieuze mediocre kleuterjuf-vibes bij heb.

Ze heeft meerdere kwaliteiten :love2:
Televisie maken 101, we maken er een underdog van en daarna de vamp van de aflevering. Shut up and take my money :love:

Spijtig Da mijn favoriete Justine eruit ligt…
Zo knap, die glimlach…

Maar van zang wel minder en feit dat ze West Vlaams praat tijdens het programma zal niet geholpen hebben….

Spijtig Da mijn favoriete Justine eruit ligt…
Zo knap, die glimlach…

Maar van zang wel minder en feit dat ze West Vlaams praat tijdens het programma zal niet geholpen hebben….
Ik snap langs geen kanten dat je daar niet harder aan werkt. Je weet dat je over gans Nederland en België op het podium gaat staan. Dat er uitdrukkelijk wordt gestuurd op verstaanbaarheid, en dan blijf je daar zo praten. Lief en spontane dame hoor, en ik begrijp dat dat deel is van de authenticiteit. Maar je weet op voorhand dat dat jouw gaat tegenwerken.

Diede eindigde vrij laag, wat ook logisch is. Het is de zoveelste musical, het zoveelste optreden. Die gaat mooi hare kost verdienen als musical ster in Nederland (waar die scene vele groter is) maar dat is niet iemand om een personage rond op te bouwen. Wel jammer dat er dan wordt gezegd ‘je maakte wat foutjes’ terwijl overduidelijk ze bij de top2 van de zang was voor dit optreden.
Ook bij Remi begin ik hetzelfde gevoel te krijgen. Voornamelijk door de ‘doen jullie allemaal mee?!’ voor zijn optredens. Té afgemeten, té perfect.

Julia en Amy waren erg in hun element. Maar veel hangt af van het liedje waar ze mee opkomen. Die echte showtunes lokken meer enthousiasme uit dan Amor dat Kato moest zingen. Ook al was dat bijna loepzuiver voor mij.

En dan Gordon.
Het is leuk en aardig dat je op de barricades gaat staan om diversiteit te brengen en stereotiepe te doorbreken. Maar dat verdwijnt in het niets als je daarna twee keer zegt dat het ideale K3’tje is gevonden bij twee blonde dames met hagelwitte glimlach en knappe benen. Zo maak je nog harder van jezelf een karikatuur.

Mij niet gelaten, voor mij zijn het ook de twee kanshebbers.

Ik vond Julia verrassend goed deze keer. Amy en Celester weer dezelfde fake indruk. Diede is inderdaad niet naturel (een beetje de Lauren van vorige keer) en ik snap dat dat voor zo'n talentenshow niet top is. Maar eens ze in K3 zit is het imo enkel een voordeel op zo iemand te hebben.
Ik snap alleen echt niet waarom Remi zo weinig punten krijgt. Oke, het musicalgehalte spat er van af, maar dat is 1 van de belangrijkste dingen die K3 doet... Liet in de bootcamp ook al zien dat je hem een paar uur op voorhand een script/tekst/nummer kan geven, en hij zal er staan.
Oke, Luca laat nu zien dat hij wel iets kan, maar hij staat daar te zweten als een koe na 1 nummer, én uit de bootcamp blijkt dat hij daar veel voorbereiding voor nodig heeft. Julia geeft in de filmpjes aan dat haar stem moet rusten na 1 nummer in een show... Ik vraag me oprecht af hoe ze die ooit gaan klaarstomen voor een leven als K3 lid. Ik zie enkel Diede, Kato en Remi als realistische kandidaten eigenlijk.

Ik denk niet dat ze Diede of Remi gaan kiezen, al zijn het de beste kandidaten. Beiden hebben teveel ervaring. Overgekwalificeerd voor de job zou je kunnen zeggen.

Ik vraag me af wat nu het meest primeert? Het feit dat er een klik moet zijn met Hanne en Marthe, dat het publie achter de kandidaat moet staan of gewoon wat Studio 100 aka Gert als werkgever het meest ziet zitten? Of een combinatie van de 3?
Er moet toch achter de schermen al serieus vergaderd zijn welke richting ze uit willen lijkt me?

Goh, ik denk dat de mening van Gert wel vrij doorslaggeven zal zijn, want bij K3 zoekt K3 was er Lauren die een pak beter was dan Marthe, maar Gert zag die minder zitten, dus ja...

Nu hebben ze een kandidate in de finale zitten die als ze in de vijfde auditieronde had moeten auditeren niet eens een gouden ticket had kunnen krijgen omdat ze bijlange geen stoel gehaald zou hebben, maar Hanne en Marthe vonden ze tof en ze is keiknap en een ex-miss, dus ja... licht vermoeden dat ze zo iemand wel eens gescout zouden kunnen hebben en in expres snel in beeld gebracht hebben.

Ik denk niet dat ze Diede of Remi gaan kiezen, al zijn het de beste kandidaten. Beiden hebben teveel ervaring. Overgekwalificeerd voor de job zou je kunnen zeggen.

Ik ken niets van dat wereldje, maar is zo'n show als deze dan goed of slecht voor hun cv? Want uiteindelijk is het extra exposure? Of straalt het feit dat je het niet haalde, toch op een bizarre manier negatief af?

Ik ken niets van dat wereldje, maar is zo'n show als deze dan goed of slecht voor hun cv? Want uiteindelijk is het extra exposure? Of straalt het feit dat je het niet haalde, toch op een bizarre manier negatief af?
Is die Nora geen jammerlijk overblijfsel van de vorige K3-zoektocht? Zegt genoeg over wat deze exposure van mogelijkheden geeft (als je ze grijpt). Al kan ik me wel voorstellen dat je een soort stempel krijgt van hieraan mee te doen.

Is die Nora geen jammerlijk overblijfsel van de vorige K3-zoektocht? Zegt genoeg over wat deze exposure van mogelijkheden geeft (als je ze grijpt). Al kan ik me wel voorstellen dat je een soort stempel krijgt van hieraan mee te doen.

Nora heeft toch volledig voor een acteurs/televisie carrière gekozen, zingen kon ze niet zo goed dus leek me logisch dat ze die weg niet uit ging. Die Sarah Bossuwé uit de vorige K3 zoektocht heeft ook nog geprobeerd om in de spotlights te blijven, die zit nu in dat nieuwe seizoen van The Social House. Voor de rest weet ik niet of iemand nog actief is in de showbizz?

Voor Remi denk ik dat dit sowieso positief is. Hij straalt gewoon dat musicalgehalte enorm uit en dan maakt het niet zoveel uit dat je het niet wint.
Voor Diede ligt dat waarschijnlijk iets gevoeliger. Die past sowieso goed in het K3 plaatje waardoor de niet-winst meer zal over komen als verlies.

Lauren heeft trouwens ook nog wel het een en ander verwezenlijkt op het podium hoor. Dus je krijgt zeker opportuniteiten als je ze grijpt. Ik zie in Remi trouwens wel een jongere Jelle Cleymans, en laat Cleymans nu net goed liggen bij Studio 100...

Ik vind het bizar dat Diede de opmerking krijgt te gemaakt te zijn, maar van Celester die als de crazy girlfriend meme 12x per seconde met haar ogen in de camera knippert op het einde van het nummer, dat vinden ze dan weer niet fake en te theatraal?

Diede en Remi zijn wat robotisch, maar ik heb daarbij niet het gevoel dat ze een rolletje spelen. Celester doet naar mijn gevoel nog steeds gewoon mee om te zien hoever ze kan geraken. Ik verbaas me er iedere week over dat ze blijft doorgaan naar de volgende ronde.

Lauren heeft trouwens ook nog wel het een en ander verwezenlijkt op het podium hoor.
Ze heeft nog in de musical roodkapje gespeeld. Daarna is ze afgestudeerd als psychologe en vermits ze sinds dit jaar in een groepspraktijk werkt, heeft ze het showbizz wereldje definitief vaarwel gezegd, vermoed ik?

Voor Remi denk ik dat dit sowieso positief is. Hij straalt gewoon dat musicalgehalte enorm uit en dan maakt het niet zoveel uit dat je het niet wint.
Voor Diede ligt dat waarschijnlijk iets gevoeliger. Die past sowieso goed in het K3 plaatje waardoor de niet-winst meer zal over komen als verlies.

Lauren heeft trouwens ook nog wel het een en ander verwezenlijkt op het podium hoor. Dus je krijgt zeker opportuniteiten als je ze grijpt. Ik zie in Remi trouwens wel een jongere Jelle Cleymans, en laat Cleymans nu net goed liggen bij Studio 100...
Had die cleymans vergelijking ook al gemaakt 😁

Nora heeft toch volledig voor een acteurs/televisie carrière gekozen, zingen kon ze niet zo goed dus leek me logisch dat ze die weg niet uit ging. Die Sarah Bossuwé uit de vorige K3 zoektocht heeft ook nog geprobeerd om in de spotlights te blijven, die zit nu in dat nieuwe seizoen van The Social House. Voor de rest weet ik niet of iemand nog actief is in de showbizz?

Een echte zangcarrière zal za idd niet meer (kunnen) ambiëren, maar de keren dat ik haar nog hoorde zingen vond ik het best nog wel cava hoor. Maar nu idd geen stem die er echt tussenuit springt, gewoon iemand die goed kan zingen meer meer ook niet (zoals ge op social media wellicht honderden Vlaamse meisjes vindt).

Ze heeft inderdaad haar kansen in de showbizz wel volledig gegrepen en op een aantal jaren tijd toch al een uitgebreid repertoire aan programma's en opdrachten gedaan waarbij ze zowel luchtig entertainment als ook wat serieuzere tv-opdrachten weet te dragen, en daarnaast toch ook al enkele mooie rollen in films. Ik zie haar alleszins liever bezig dan bv een Laura Tresoro.

Terug
Bovenaan