Renegadexxripxx
Well-known member
Sinds dat opium gestopt is ?Sinds wanneer is K3 een babeband?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds dat opium gestopt is ?Sinds wanneer is K3 een babeband?

Komen eten destijds:Ik vraag me nog steeds af wat Lesley An Poppe ooit al bewezen heeft buiten het feit dat ze regelmatig in de kranten staat of in de boekskes. Heeft ze ooit in één of ander annozel programma deelgenomen? Ik wil niet spieken via google maar zelfs dat herinner/weet ik niet.
Ik vind haar zelfs geen mooie vrouw, juist in tegendeel, maar dat is mijn persoonlijke mening
Maar goed, gelukkig doet ze niet mee aan K2 zoekt K3.![]()
Dat was toch oorspronkelijk de bedoeling?Sinds wanneer is K3 een babeband?
Deze toppers niet vergeten in meer recentere tijden:Sinds dat opium gestopt is ?
Ik mag hopen dat ze daar geen probleem van maken, anders heeft Manou haar kansen al verkeken met hoe vaak ze heeft gehint dat ze wel graag niet te lang meer wacht om mama te worden.Ivm dat "dik" zijn. Kristel was destijds gewoon zwanger terwijl ze bij K3 zat ook he. Ik denk écht niet dat mensen zich daar druk in maken.

Ik denk wel dat dat meespeelt hoor. Net zoals de grootte van Luca, en de leeftijd van sommige anderen. Je weet dat als je iemand met sterke kinderwens neemt, je binnen een paar jaar al een vervanger mag gaan zoeken...Ik mag hopen dat ze daar geen probleem van maken, anders heeft Manou haar kansen al verkeken met hoe vaak ze heeft gehint dat ze wel graag niet te lang meer wacht om mama te worden.![]()

Ze heeft meerdere kwaliteitenHet valt me nu pas op maar wat groot -uhm... "hoofd"- heeft die Julia.
Het triggert zelfs mij als homo zijnde.

Dat was me bij de audities al opgevallen. Ik vraag me af hoe ze die iets of wat elegant in die minijurkjes gaan krijgen. Want dat is niet zo makkelijk als je wat groter geschapen bent...Het valt me nu pas op maar wat groot -uhm... "hoofd"- heeft die Julia.
Het triggert zelfs mij als homo zijnde.
Als ik al die wereldsterren uit Hollywood bekijk en ik check dan ne foto van hoe ze er uitzagen vooraleer ze aan hun lichaam lieten werken, dan zagen ze er vroeger altijd beter uit (maar misschien zijn anderen het daarmee oneens). Dus ik vind dat niet zo vreemd.Ik ga misschien nog iets vreemds zeggen, maar in die tijd was zij echt nog een stuk knapper. Veel meer naturel ook.
Ik vind Julia er wel heel tof uitzien maar haar stemgeluid vind ik echt niet goed.Dit was wel haar beste optreden tot dus ver, ik ben niet echt voor haar, maar van dit optreden werd ik wel vrolijk. Was wel goed gedaan.Die Amy is mij meer en meer aan't inpakken, verdikke. Ik heb er wel een K3-gevoel bij.