K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Als K3 écht een vermomde babeband zou zijn, had Gertje destijds wel Lauren ipv Marthe gekozen . :unsure:

laurenderuyck2.jpg

Ik vraag me nog steeds af wat Lesley An Poppe ooit al bewezen heeft buiten het feit dat ze regelmatig in de kranten staat of in de boekskes. Heeft ze ooit in één of ander annozel programma deelgenomen? Ik wil niet spieken via google maar zelfs dat herinner/weet ik niet. :unsure:
Ik vind haar zelfs geen mooie vrouw, juist in tegendeel, maar dat is mijn persoonlijke mening

Maar goed, gelukkig doet ze niet mee aan K2 zoekt K3. :rofl:
Komen eten destijds:
hqdefault.jpg

Ivm dat "dik" zijn. Kristel was destijds gewoon zwanger terwijl ze bij K3 zat ook he. Ik denk écht niet dat mensen zich daar druk in maken.

Ivm dat "dik" zijn. Kristel was destijds gewoon zwanger terwijl ze bij K3 zat ook he. Ik denk écht niet dat mensen zich daar druk in maken.
Ik mag hopen dat ze daar geen probleem van maken, anders heeft Manou haar kansen al verkeken met hoe vaak ze heeft gehint dat ze wel graag niet te lang meer wacht om mama te worden. :p

Ik mag hopen dat ze daar geen probleem van maken, anders heeft Manou haar kansen al verkeken met hoe vaak ze heeft gehint dat ze wel graag niet te lang meer wacht om mama te worden. :p
Ik denk wel dat dat meespeelt hoor. Net zoals de grootte van Luca, en de leeftijd van sommige anderen. Je weet dat als je iemand met sterke kinderwens neemt, je binnen een paar jaar al een vervanger mag gaan zoeken...

Het valt me nu pas op maar wat groot -uhm... "hoofd"- heeft die Julia. :shutup:
Het triggert zelfs mij als homo zijnde.
Dat was me bij de audities al opgevallen. Ik vraag me af hoe ze die iets of wat elegant in die minijurkjes gaan krijgen. Want dat is niet zo makkelijk als je wat groter geschapen bent...

Ik volg dit programma eigenlijk niet, maar ik kwam er gisteren te weten dat Amy hier aan meedoet. Jarenlang met haar op de middelbare school gezeten, dus ik weet wel een beetje hoe ze in elkaar steekt. Ik spreek wel over enkele jaren geleden, maar het is altijd iemand geweest die zeer graag in de spotlights stond en toch wel bitchy kon overkomen. Of dat nu nog het geval is weet ik niet, maar voor de camera's zal dat sowieso wel meer ingetogen zijn denk ik. Ik ga misschien nog iets vreemds zeggen, maar in die tijd was zij echt nog een stuk knapper. Veel meer naturel ook.

Zangtechnisch is zij trouwens echt niet goed, maar bon. Daar kan aan wel aan geslepen worden zeker.

Laatst bewerkt:
Ik ga misschien nog iets vreemds zeggen, maar in die tijd was zij echt nog een stuk knapper. Veel meer naturel ook.
Als ik al die wereldsterren uit Hollywood bekijk en ik check dan ne foto van hoe ze er uitzagen vooraleer ze aan hun lichaam lieten werken, dan zagen ze er vroeger altijd beter uit (maar misschien zijn anderen het daarmee oneens). Dus ik vind dat niet zo vreemd.

Ik zeg niet dat Amy ne facelift laten doen heeft of haar lippen heeft opgespoten of zo hé. Ik spreek hier gewoon in het algemeen. Al die smink alleen al en lippenstift .. zelfs dat nope ik vind daar niks aan .. Ik vind een vrouw puur natuurlijk -persoonlijk- gewoon ALTIJD knapper. Maar goed iedereen zijn smaak.

Het enige waar ik wel echt belang aan hecht, is dat een vrouw er wel een beetje verzorgd uit ziet.

Ok Diede en Luca gaan al zeker door naar de volgende ronde. Diede is wel één van de weinigen waarbij de jury blijkbaar geen / weinig invloed kan uitoefenen op het publiek. (Of die indruk krijg ik toch, en ik spreek over alle afleveringen te samen ..). Bij de andere kandidaten lukt dat wel meer ..

Want zoals jij zegt Somedude de jury geeft eerst commentaar, poogt het publiek te beinvloeden en dan pas stemt het publiek. Ik noem dat deels toch wel partijdigheid. (Dat lukt niet altijd .. maar mmm toch ..)

Laatst bewerkt:
Die Amy is mij meer en meer aan't inpakken, verdikke. Ik heb er wel een K3-gevoel bij.
Dit was wel haar beste optreden tot dus ver, ik ben niet echt voor haar, maar van dit optreden werd ik wel vrolijk. Was wel goed gedaan.
Ze mag van mij volgende week nog wel eens terugkomen ;)

Dat is toch totaal onbegrijpelijk dat ze Manou terug meepakken, die heeft vandaag gewoon vals gezongen en geen kleine beetje.
Dan waren die andere twee afvallers toch stukken beter.

Terug
Bovenaan