K2 zoekt K3

Wie wordt de nieuwe K3?

• Amy

• Celester

• Diede

• Julia

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Julia 'zo vals als een kat' nog mee pff.
Van mij mocht het gewoon die 3 naar huis
Julia heeft misschien wel het moeilijkste en minst bekende nummer gekregen van alle afleveringen. Past totaal niet bij haar karakter. No way dat ze het zelf gekozen heeft. Idem haar outfit met een kleed tot bijna onder de knie. Vorige keer stond ze net niet in haar onderbroek en met blote buik. Vrij duidelijk dat ze haar als underdog willen neerzetten.

Diede dan net het tegenovergestelde maar die vond ik redelijk teleurstellend. Niet heel geloofwaardig en nog steeds veel te braaf, ondanks dat ze wel de kwaliteiten heeft.

Amy is momenteel de gedoodverfde winnaar maar dat ligt er precies te vingerdik op?

Laatst bewerkt:
Julia heeft misschien wel het moeilijkste en minst bekende nummer gekregen van alle afleveringen. Past totaal niet bij haar karakter. No way dat ze het zelf gekozen heeft. Idem haar outfit met een kleed tot bijna onder de knie. Vorige keer stond ze net niet in haar onderbroek en met blote buik. Vrij duidelijk dat ze haar als underdog willen neerzetten.

Diede dan net het tegenovergestelde maar die vond ik redelijk teleurstellend. Niet heel geloofwaardig en nog steeds veel te braaf, ondanks dat ze wel de kwaliteiten heeft.

Amy is momenteel de gedoodverfde winnaar maar dat ligt er precies te vingerdik op?
Diede heeft wel (wéér) goed gezongen. Was vandaag samen met Luca qua zang de beste, vond ik. Ze kwam inderdaad wel niet geheel overtuigend over bij mij. (vandaag toch niet)

En is haar 'haar' niet ietsje blonder geworden of zie ik nu spoken? Kan misschien ook te maken hebben met de verlichting ..
ALS ze het haalt, dan zie ik Gert haar zowiezo verplichten haar haren blond te verven ..

Amy is duidelijk de favoriet voor Marthe, Hanne, Gert ..
Diede is duidelijk de publiekslieveling .. ik denk ook niet dat ze echt zo slecht in de smaak valt bij Marthe en Hanne, maar Amy heeft een streepje voor.

Giana voor de 3de keer weer wat te braaf, viel me tegen, is er dan ook uit gevallen .. jammer maar het is wat het is.

Volledig mee eens uitzonderd dat .. met dat nummer het mij duidelijk werd dat Julia qua stem/zang gewoon niet goed genoeg is. Dat bleek eerder al maar viel nu echt véél meer op (allé voor mij toch)

Ik denk niet dat zij het wordt - maar bon ik heb al meermaals verrassingen gezien in deze show. Babette die naar huis moest, amper gehoord en gezien in de bootcamp ... mmm ...

Laatst bewerkt:
Wel grappig dat Gordon even Gert ging vertellen hoe het plaatje er moet uitzien. Weg met de stereotype’s, lol. Lengte is wel degelijk belangrijk anders was het al heel lang K3 met Lauren in plaats van Marthe.

Wát een klasse trouwens vergeleken met dit seizoen.

Parels was net één van de weinige nummers van vandaag die ik wel kende. :unsure:

Nummerkeuze leek me:
1. Opgelegd, want wie neemt anders dat afwaslied van Dirk :unsure: Dat klonk eenstemmig helemaal niet. Zo goed als iedereen 'koos' een nummer dat helemaal anders was dan het auditienummer.
2. Extreem bepalend. Chanel was qua performance gisteren imo absoluut één van de allerzwaksten, maar had dan Kus Van De Juf en iedereen werd wild. Dat was een beetje gek.

Parels was net één van de weinige nummers van vandaag die ik wel kende. :unsure:

Nummerkeuze leek me:
1. Opgelegd, want wie neemt anders dat afwaslied van Dirk :unsure: Dat klonk eenstemmig helemaal niet. Zo goed als iedereen 'koos' een nummer dat helemaal anders was dan het auditienummer.
2. Extreem bepalend. Chanel was qua performance gisteren imo absoluut één van de allerzwaksten, maar had dan Kus Van De Juf en iedereen werd wild. Dat was een beetje gek.
Laat Chanel dat nummer brengen dat Luka moest zingen en die valt door de mand. Vorige keer was de nummerkeuze ook enorm bepalend in de laatste liveshows. Men wil Chanel er zo lang mogelijk in houden om dan finaal toch de duimen te laten leggen tegen iemand die echt sterker is, beetje zoals met Nora het geval was.

Oh man, wat voor een saai showmens is die Diede wel ni. Ik snap niet dat mensen die zo goed vinden, die haar Hollands accent is zo overheersend dat die liedjes op gene zak trekken.
Dat is waar maar ze zingt tenminste niet vals. Dat kan je van de meesten niet zeggen.
Qua zang vind ik het maar povertjes. Je bent toch bij de laatste 10 nu, als de helft dan valszingt dan stel ik mij toch vragen.

Dan moet je eerder de vraag stellen: Is Diede echt zo goed of de rest gewoon zo slecht? Voor mij: Het tweede ...

Hahaha, een masterclass in hoe manipuleren we een wedstrijd door Studio 100, de ene kandidaat die ze er liever uit willen krijgt een liedje over de f*cking afwas doen met bitter weinig potentieel om mee te scoren, andere kandidaten die ze graag zo lang mogelijk erin willen krijgen liedjes waar je niet zoveel voor moet kunnen om mee te scoren (Chanel & Amy) want ja het zou zonde zijn als die er snel uitliggen, die zien er gewoon te goed uit op beeld, zelfs wanneer de klank wat minder is...

Zelfs Julia lijkt me toch zo'n beetje gepushed richting een liedje dat craptacular was, maar waarna ze toch gered zou worden met zo'n golden ticket. Als je een publiek moet overtuigen dat je een potentieel K3'tje bent, dan wil je natuurlijk ook een liedje dat K3 uitstraalt en dat doen sommige van deze liedjes nu éénmaal niet. De beste zangeres in de audities is zo ook onderuit gegaan.

Ik weet niet wat het ergste is, dat ik deze wedstrijd aan het volgen ben, maar dat ik er een uitgesproken mening over heb als volwassen man. :ROFLMAO:
Go Diede & Manou :love2:!

Vonden jullie Gert ook zo passief in deze laatste aflevering tov 2015? Of ben ik de enige die dat denkt?
Toen kwam hij bij elke kandidaat aan het woord en had hij er zo te zien wél zin in.
Nu? Maar héél af en toe gaven ze hem het woord en dan had ie precies zo'n attitude van: Pffft ik ben hier alleen omdat het moet.

En als ze Diede niet willen dan geven ze haar gewoon rommel tot het eind,
Ik denk niet dat ze zover gaan. Waarom? Amy is zeker vanaf nu, wél de favoriet voor Gertje en co qua K3 gehalte / uitstraling. Ze kreeg ook méér punten van de jury dan Diede. Maar het publiek heeft eerder gekozen voor Diede (niet iedereen is het daarmee eens op social media, maar gemiddeld genomen als men moet kiezen tussen Amy en Diede kiest de meerderheid toch voor Diede). Dat viel echt op. Ze stond een paar punten achter, maar na de publieksstemming stond ze RUIM voor. En dat is toch ook belangrijk sé.

De kindjes zijn wél het publiek waarvoor K3 zingt hé, als je die op je hand hebt of krijgt, dan denk ik toch ook wel dat ze daar rekening mee gaan houden. Uiteindelijk komt het geld binnen van het publiek dat naar K3 optreden gaat kijken hé. En Money rules ..

Nu goed als ze merken dat Amy niet voldoende steun krijgt, nemen ze misschien wél het volgende blondjes in de rij :tongue:

De kindjes zijn wél het publiek waarvoor K3 zingt hé, als je die op je hand hebt of krijgt, dan denk ik toch ook wel dat ze daar rekening mee gaan houden. Uiteindelijk komt het geld binnen van het publiek dat naar K3 optreden gaat kijken hé. En Money rules ..
Maar papa betaalt en papa kiest toch Amy. 😛

Ik denk niet dat ze zover gaan. Waarom? Amy is zeker vanaf nu, wél de favoriet voor Gertje en co qua K3 gehalte / uitstraling. Ze kreeg ook méér punten van de jury dan Diede. Maar het publiek heeft eerder gekozen voor Diede (niet iedereen is het daarmee eens op social media, maar gemiddeld genomen als men moet kiezen tussen Amy en Diede kiest de meerderheid toch voor Diede). Dat viel echt op. Ze stond een paar punten achter, maar na de publieksstemming stond ze RUIM voor. En dat is toch ook belangrijk sé.

Nu goed als ze merken dat Amy niet voldoende steun krijgt, nemen ze misschien wél het volgende blondjes in de rij :tongue:

Behalve het publiek, moet men ook wel rekening houden met Hanne en Marthe. Ze brengen uren en uren met elkaar door en het moet qua persoonlijkheid dus echt wel matchen met hen want anders draait het op een sisser uit. Ik zou zelfs durven zeggen dat die factor nog belangrijker is dan de mening van het publiek want kinderen zullen als het er op aankomt "de nieuwe" sowieso wel leuk gaan vinden.

Wel grappig dat Gordon even Gert ging vertellen hoe het plaatje er moet uitzien. Weg met de stereotype’s, lol. Lengte is wel degelijk belangrijk anders was het al heel lang K3 met Lauren in plaats van Marthe.

Wát een klasse trouwens vergeleken met dit seizoen.
En dan zochten ze er nu 2 denk ik
Beter iemand nemen waarvoor dit 'het maximum' is en niets zoals Josje en Klaasje :unsure:

En dan zochten ze er nu 2 denk ik
Beter iemand nemen waarvoor dit 'het maximum' is en niets zoals Josje en Klaasje :unsure:
Hehe ja dit. Maar ironisch genoeg zie ik een Diede langer bij K3 blijven dan een Amy to be honest (mijn indruk/mening hé). Diede werkt dolgraag met kinderen, dus ook al is ze misschien te goed voor K3, dat is wel een groep waarin ze dolgraag zou willen zingen.

Amy? Dat klikt misschien wel (veel) beter met Hanne en Marthe en dat is superbelangrijk, maar das een ex-miss die de aandacht graag gericht ziet op haar persoon (zo is mijn indruk toch). Als die haar stem, acteerwerk enzovoorts wat beter is na al die trainingen die ze gaat krijgen bij studio-100 en ze komt (weer) voldoende in de boekses, dan is die laatste toch weg op zoek naar nieuwe uitdagingen?

Ik kan fout zijn hé, maar dat is het gevoel dat ik heb. :tongue:

---

Maar goed wie het ook wordt, t'is Hanne en Marthe die ermee moeten optrekken, dus zij moeten uiteindelijk de knoop doorhakken ;)

En nog zoiets, er werd dus 5 afleveringen lang gewag gemaakt over “zij mogen door naar de grote studioshows!”, vervolgens zijn die “grote studioshows” gewoon in dezelfde studio met hetzelfde decor en hetzelfde concept met dezelfde jury dezelfde “stoelen” enz. Gewoon een klein beetje meer lichteffecten. Dat noem ik nu niet echt “de grote studioshows”.
Correctie er waren nu maar 9 stoelen ipv 10, de jury zat niet meer in containers en mocht deze keer zelf ook punten geven en gertje zat bij de jury.
Zijn toch enkele zaken die anders zijn, maar verder geef ik je wel gelijk, zo groot waren de verschillen niet.
Maar anderzijds, wat had je nu verwacht?

Heerlijke guilty pleasure tv, ik geef de hele tijd commentaar van amai ’ferm veulen’,tof rokske,enz… waar mijn madam knettergek van word.

Maar ik geraak daarmee weg omdat als papa ik over 6 maand wel mee naar zo’n show moet/mag en dus super supportive wil zijn.

Amy mag winnen, die past simpelweg het beste bij de 2 andere en in het studio100 concept.

Als de op voorhand opgenomen filmpjes echt zijn dan zie je dat Amy enorm in de smaak valt bij Hanne en Marthe.
En dat is een belangrijke factor om je groepje nog x-aantal jaren te laten verder leven. Het moet klikken, het moet visueel passen en er moet iets van muzikaliteit inzitten. Maar overschat vooral dat laatste niet. Buiten één of twee strofes wordt er meestal meerstemmig gezongen. Zo bluf je jezelf er wel door.

Was ik trouwens de enige die dat babbeltje tussen Giana en K3 als een soort van meet en greet zag? Ook als Natalia de ‘jong van geest’ durfde te benoemen kwam ze met een repliek, zoals die van iemand die jong van geest is.

Diede is veruit de beste zangeres en performer met al haar ervaring. Maar dat meisje is gevormd van kindsaf om op een podium te staan. Als we dan toch conservatief vasthouden aan het K3 concept dan moeten het ook nobele onbekenden zijn die middelmatig zingen maar een grote aaibaarheidsfactor hebben. Diede valt dan af.

Die Kato is ook nog wel een leuke underdog, maar niet ‘speels’ genoeg. Zingt goed, zorgt voor wat stoerheid. Het zou nog passen.

De enigen die passen tussen Hanne en Marthe vind ik Manou, Julia en Amy. De rest komt te jong of juist te matuur over.

Bij Luca stel ik me vragen bij de mentale stabiliteit. Komt veel te volatiel over en lijkt me ook geen gemakkelijk karakter om te coachen.

Was ik trouwens de enige die dat babbeltje tussen Giana en K3 als een soort van meet en greet zag? Ook als Natalia de ‘jong van geest’ durfde te benoemen kwam ze met een repliek, zoals die van iemand die jong van geest is.
Inderdaad, toen Hanne er tegen begon was het precies of ze tegen een 5-jarige aant praten was, incl. het verzachten van haar stem.

Bij Luca stel ik me vragen bij de mentale stabiliteit. Komt veel te volatiel over en lijkt me ook geen gemakkelijk karakter om te coachen.
Als ze iemand zoeken die nog jaren meekan zonder problemen dan is hij met wat we al gezien hebben van hem inderdaad geen goede keuze.

Vind ook heel die songkeuze maar raar deze aflevering. Ik neem aan dat ze die niet zelf hebben mogen kiezen. Maar ze hebben hier Dirk gewoon mee onder de bus gesmeten. Wat is het nut van een type nummer zingen waar ze letterlijk maar één van hebben. Daarmee bewijs je toch niet of je de overige 95% wel goed kan.

Serieus er is toch 0 twijfel dat die Diede moet winnen.. veruit de beste, de rest staat zelf niet op de finishfoto.
Volgens mij hebben we wel allemaal hun nummer gekozen maar mochten ze niet uit alle nummers kiezen.
Die Chanel heeft een lied gekozen waar ze niet in moest zingen( want dat kan ze niet) Maar ze heeft dat dan wel heel goed gedaan.

Terug
Bovenaan