Jupiler Pro League 2025-2026

Top 3 duidelijk afgetekend van de overige 3. Deze speeldag maakt dat weer mooi duidelijk
4 punten op de 2e, 14 op de 3e, 24 op de 4e en 28 op 5 en 5... En dat na een halvering
:laugh:

Oprecht sorry dat ik er hier nu wat mee kom lachen, maar das echt gewoon waanzin eigenlijk :unsure:

Hubert mogelijk op de wip bij Union, zou zowaar de eerste T1 kunnen zijn die daar ontslagen wordt sinds ze terug in 1A zitten. Het Hubert effect! 😍
"Maar de voorzitter had nog meer leuk nieuws in petto. "Ik denk dat David (Hubert, red.) zal blijven", doelde de voorzitter op de hoofdcoach van Union, die in oktober 2025 overnam van Pocognoli en de ploeg richting bekerwinst loodste."

Waarschijnlijk gaat hij niet weg.

Tot zo ver het spannende aan playoffs.
Enorm blij dat het stopt. Eindelijk terug voetbal waar elke wedstrijd even belangrijk is qua puntenaantal.

Er zijn natuurlijk jaren geweest dat het ontzettend spannend was en wijzelf als Antwerp hebben er een titel mee kunnen vieren maar dat gedrocht heeft me nooit aangestaan.
Topmatchen die minder leven, 4 keer tegen elkaar, halvering punten, ploegen die heel jaar goed spelen met een dipje genekt, spelers klaarstomen op het einde. Nee vaarwel en tot nooit meer (al denk ik spijtig genoeg dat het terug komt).
Laatste jaar PO2 was helemaal een domper, wat een doodse bende is dat. Laatste jaren ook duidelijk dat de absolute topploegen gewoon quasi alles op alles halen.

Enorm blij dat het stopt. Eindelijk terug voetbal waar elke wedstrijd even belangrijk is qua puntenaantal.

Er zijn natuurlijk jaren geweest dat het ontzettend spannend was en wijzelf als Antwerp hebben er een titel mee kunnen vieren maar dat gedrocht heeft me nooit aangestaan.
Topmatchen die minder leven, 4 keer tegen elkaar, halvering punten, ploegen die heel jaar goed spelen met een dipje genekt, spelers klaarstomen op het einde. Nee vaarwel en tot nooit meer (al denk ik spijtig genoeg dat het terug komt).
Laatste jaar PO2 was helemaal een domper, wat een doodse bende is dat. Laatste jaren ook duidelijk dat de absolute topploegen gewoon quasi alles op alles halen.
Ik verwacht wel nog extremer supportersgeweld in de toppers. Genre Ajax - Feyenoord waar het echt állemaal op die 2 weekends moet gebeuren.

"Maar de voorzitter had nog meer leuk nieuws in petto. "Ik denk dat David (Hubert, red.) zal blijven", doelde de voorzitter op de hoofdcoach van Union, die in oktober 2025 overnam van Pocognoli en de ploeg richting bekerwinst loodste."

Waarschijnlijk gaat hij niet weg.
Sad violin noises

Maar hier op het forum zeiden ze nog dat ze hem gingen ontslaan 🥲
Ik citeerde alleen maar wat er in de media circuleerde. ;)

En ik kan mij ook best voorstellen dat als hij gisteren met Union tegen STVV had moeten spelen, hij misschien wel buiten lag bij nieuw verlies na die pandoering van de speeldag ervoor tegen Club.

Ik verwacht wel nog extremer supportersgeweld in de toppers. Genre Ajax - Feyenoord waar het echt állemaal op die 2 weekends moet gebeuren.
Das natuurlijk focussen op de (mogelijk) negatieve kant van de zaak, maar dit gaan wel weer van die weekends zijn waar je weken van vooraf naar uit kijkt gewoon, heerlijk.

Ik volg je helemaal. En indien je in de beker ook nog eens elkaar ontmoet; waren het soms 6 ontmoetingen in 1 seizoen, waarvan 4 ontmoetingen op 1 a 2 maand gebeurden. da’s gewoon te veel.

Maar zoals je zegt: ik zie ze volgend jaar gewoon weer alles omdraaien

Net eens de goals bekeken van Union. Die Angely staat bij de eerste vier goals gewoon maar iets te doen, steeds man laten lopen, steeds foute positie en geen enkele keer inzet te zien. Dat kan toch niet dat Anderlecht niemand beter heeft op die positie?

Als je dat moet meenemen in criteria ben je niet goed bezig. Hoe moeilijk kan het zijn om al die figuren eruit te halen? In Engeland zie je nooit een bengaal, sipportersgeweld of zo een toestanden. Dat was dan het land van de hooligans maar in en rond stadions is gewoon OK. Al meermaals daar wedstrijden gaan kijken en op elke steen bij wijze van spreken hangen er bordjes en regels. Levenslang stadionverbod en enorme boetes. Die cameras overal zijn er natuurlijk dan weer los over. Onderussen steken mensen mekaar neer in centrum (los van voetbal) en heeft niemand het gezien maar goed efficient is het wel in voetbalstadions.

Viering op de grote markt meegevolgd via stream. Pijnlijk om te zien. Wat die Rik Verheyen daar weer uitflapt, wat doet die daar ook gewoon. Spelers die dan opkomen waarvan hij zelf achternaam moet roepen omdat niemand die kent of nauwelijks gespeeld hebben. Onyedika was er niet bij, nu zal hij vermoedelijk zelf wel niet gewild hebben(?), maar zo'n afscheid verdient hij niet. :headshake:Niets speciaals voor Simon, mocht gewoon eens publiek even toespreken.
Buiten die sterren die omhoog gestoken werden ook niet speciaals gedaan ivm 20e titel. Veel zal het alleszinds niet gekost hebben :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Viering op de grote markt meegevolgd via stream. Pijnlijk om te zien. Wat die De Mil daar weer uitflapt, wat doet die daar ook gewoon. Spelers die dan opkomen waarvan hij zelf achternaam moet roepen omdat niemand die kent of nauwelijks gespeeld hebben. Onyedika was er niet bij, nu zal hij vermoedelijk zelf wel niet gewild hebben(?), maar zo'n afscheid verdient hij niet. :headshake:Niets speciaals voor Simon, mocht gewoon eens publiek even toespreken.
Buiten die sterren die omhoog gestoken werden ook niet speciaals gedaan ivm 20e titel. Veel zal het alleszinds niet gekost hebben :biglaugh:
De Mil?

Nieuwsblad:

11 minuten geleden
Kost noch moeite wordt gespaard in en rond Brugge. Vliegtuigen met blauw-zwarte rook vliegen over de Grote Markt, waar de spelers zich rot amuseren. Ook de verwijzingen naar de tweede ster (door de 20ste landstitel) zijn talrijk aanwezig op het podium.

Met de kinderen ook geweest, wel op de Steenstraat gebleven en niet op de Markt zelf. Toen ze ons passeerden hadden de spelers er precies niet veel zin in 😅

Terug
Bovenaan