Sportinggboy Well-known member Supporter 24 mei 2026 #6.481 4-0 al Ik ben Dazn oprecht dankbaar dat ik er dit seizoen geen geld aan heb moeten geven. Dus bij deze : dank u Dazn!
4-0 al Ik ben Dazn oprecht dankbaar dat ik er dit seizoen geen geld aan heb moeten geven. Dus bij deze : dank u Dazn!
Slayer_Kev666 Well-known member 24 mei 2026 #6.483 StevenFM zei: Wel knap van Gent dat ze nog 5de gaan eindigen zonder een match te winnen. Klik om te vergroten... Beschamend is het.
StevenFM zei: Wel knap van Gent dat ze nog 5de gaan eindigen zonder een match te winnen. Klik om te vergroten... Beschamend is het.
starspike Well-known member 24 mei 2026 #6.484 Slayer_Kev666 zei: Beschamend is het. Klik om te vergroten... Ach ja, volgende week tegen een compleet onthoofd Genk. Zal wel goedkomen voor jullie.
Slayer_Kev666 zei: Beschamend is het. Klik om te vergroten... Ach ja, volgende week tegen een compleet onthoofd Genk. Zal wel goedkomen voor jullie.
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 24 mei 2026 #6.485 De top 2 toont waarom het de top 2 is, wat een kloof dit seizoen.
Sportinggboy Well-known member Supporter 24 mei 2026 #6.487 Solleke89 zei: Ik heb waar voor mijn 50 euro gekregen deze play offs Klik om te vergroten... Iedereen kan het zien zonder te betalen deze PO
Solleke89 zei: Ik heb waar voor mijn 50 euro gekregen deze play offs Klik om te vergroten... Iedereen kan het zien zonder te betalen deze PO
Silence Well-known member 24 mei 2026 #6.489 Hazard liet al wel niks zien de laatste maanden, maar dit is wel ostentatief zeggen "kust mijn ..."
El professor Active member 24 mei 2026 #6.490 Dr. Sheldon Cooper zei: Zijn dat al de nieuwe shirts voor volgend seizoen? Klik om te vergroten... Volgens de website van Club wel. Zijn al te pre-orderen.
Dr. Sheldon Cooper zei: Zijn dat al de nieuwe shirts voor volgend seizoen? Klik om te vergroten... Volgens de website van Club wel. Zijn al te pre-orderen.
Silence Well-known member 24 mei 2026 #6.492 En dan Sykes die mag natrappen. We hebben al voor minder felle bewegingen rood gepakt Hopelijk volgend seizoen ook dezelfde regels voor Sykes en Burgess als voor de rest
En dan Sykes die mag natrappen. We hebben al voor minder felle bewegingen rood gepakt Hopelijk volgend seizoen ook dezelfde regels voor Sykes en Burgess als voor de rest
Silence Well-known member 24 mei 2026 #6.495 En nu een debutant laten invallen Mag nog wat spartelen naast Rits op het middenveld
Slayer_Kev666 Well-known member 24 mei 2026 #6.498 starspike zei: Ach ja, volgende week tegen een compleet onthoofd Genk. Zal wel goedkomen voor jullie. Klik om te vergroten... Gent al bezig gezien? Ik zie Genk met gemak winnen.
starspike zei: Ach ja, volgende week tegen een compleet onthoofd Genk. Zal wel goedkomen voor jullie. Klik om te vergroten... Gent al bezig gezien? Ik zie Genk met gemak winnen.
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 24 mei 2026 #6.500 Die contractverlenging voor Kana is in hindsight ook wel een flop. Is dat materiaal voor Anderlecht?