Jupiler Pro League 2025-2026

Standard :laugh: Dan heb je eigenlijk alles onverhoopt in eigen hand op de laatste speeldag om groepswinnaar te worden, en dan geef je het zo weg...
Het is wel al een mirakel dat die tot de laatste speeldag hebben meegedaan want da's echt een hele, hele matige kern.

Volgens Euvrard lag de kiem van de ontsporing ook bij gedrag op het veld. Hij wees vooral naar provocaties die olie op het vuur gooiden.

"Het is nog triester dat spelers op het veld de fans geprovoceerd hebben", klonk het. "En daaruit is dan een reactie gekomen van de supporters."

De Standard-coach pleitte voor een simpele basisregel: emoties horen bij een derby, maar er zijn grenzen.

"Als je wint of verliest: ga aan je eigen kant je supporters groeten. Provocatie op dat moment is volledig uit den boze."
Triestige reactie zeg.

Degoutant
Uiteraard.
Maar in het volledige filmpje zie je ook dat die paljas in zen ééntje naar die Charleroi supporters liep.
Als je kletsen wilt uitdelen, dan kan je er ook wel eens incasseren natuurlijk

Volledig op het conto van die 2 Charleroi spelers trouwens. Heel Sclessin was op het eind nog positief, applaus, zingen.. (ik heb ze ooit anders geweten)

Dan moet je ook nie die fans en spelers gaan uitdagen. Je hebt ook niks gewonnen, behalve een derby.
Om dan nog een "supporter" tegen de grond te trappen en erop te trappen als die op de grond ligt..

Marginaliteit ten top

Dus de bond weer op zn top. Vorig seizoen deden ze de barragematch op donderdag, maar nu op zondag. Maar dat is net te laat inzake de international-limiet naar het WK toe. We gaan dus spelers als Ito niet kunnen gebruiken tijdens de barragematch, waar dit wel het geval was geweest als we gewoon op donderdag speelden.

Beetje een emotionele match. Afscheid van Mignolet, Tzolis, Ordonez, Onyedika. Misschien ook van Seys, Stankovic, Tresoldi, Vermant, Siquet.

Tzolis ga ik echt wel missen :cry:

Seys, Vermant en Siquet zie ik toch niet vertrekken eigenlijk. Imo blijven die ook beter gewoon. Tresoldi zou ook beter nog een seizoen bevestigen.

En Tzolis is nog niet weg hè. Als ik die bezig hoorde in z'n interview, dan zou die zelfs geen probleem hebben om te blijven als die geen aanbieding krijgt naar wens. Niet dat ik er op reken tho.

Seys, Vermant en Siquet zie ik toch niet vertrekken eigenlijk. Imo blijven die ook beter gewoon. Tresoldi zou ook beter nog een seizoen bevestigen.

En Tzolis is nog niet weg hè. Als ik die bezig hoorde in z'n interview, dan zou die zelfs geen probleem hebben om te blijven als die geen aanbieding krijgt naar wens. Niet dat ik er op reken tho.
Tzolis gaat heus niet blijven.

Gaan Vermant en Siquet nog een jaar tweede viool willen spelen? Denk ik ook niet.

Volgens het Nieuwsblad gaat Seys ook een dikke transfer maken dus wie weet.

Emotioneel afscheid voor Mignolet. Wat een speler ook. Zijn opvolger heeft grote schoenen te vullen. Mooi dat hij op het veld afscheid kan nemen.

Zijn dat al de nieuwe shirts voor volgend seizoen?

Uiteraard.
Maar in het volledige filmpje zie je ook dat die paljas in zen ééntje naar die Charleroi supporters liep.
Als je kletsen wilt uitdelen, dan kan je er ook wel eens incasseren natuurlijk

Volledig op het conto van die 2 Charleroi spelers trouwens. Heel Sclessin was op het eind nog positief, applaus, zingen.. (ik heb ze ooit anders geweten)

Dan moet je ook nie die fans en spelers gaan uitdagen. Je hebt ook niks gewonnen, behalve een derby.
Om dan nog een "supporter" tegen de grond te trappen en erop te trappen als die op de grond ligt..

Marginaliteit ten top
Die ene is even marginaal als de rest idd.

wat een topverdediging alweer. ze kunnen ze beter zelf proberen binnen te schieten, meer kans op een misser zo.

Terug
Bovenaan