Jupiler Pro League 2025-2026

Ondertussen wel al 100+ miljoen gespaard daar waar de meeste andere clubs heksentoeren moeten uithalen op break-even te draaien.

Volgens de Tijd zou het nieuwe stadion 40 miljoen per jaar moeten opbrengen.... da's gemiddeld €1000 per zitje, lijkt mij absurd veel, tenzij natuurlijk business seats, loges en extra sponsoring zoveel meer opbrengen?
4000 vip plaatsen, 40 skyboxes.

3000 parkeer plaatsen, dat tikt snel omhoog.

Hele play-offs geen krop sla uit mekaar shotten maar dan wel Club helpen door Union 4 punten af te nemen.
ha, oef. ik vreesde al een redenering te moeten lezen die ergens op sloeg.
gaan we nu ploegen verwijten dat ze proberen niet te verliezen of zo?

Laatst bewerkt:
in de wedstrijden tegen Union speelde Gent nochtans krak hetzelfde als in de andere wedstrijden: zeer voorzichtig en heel erg onmondig in de aanval
verschil is dat Union ook zelf niet (genoeg) bij machte was om het defensieve spel te ontkrachten en dat we zelf geen makkelijke goals weg gaven zoals in de meeste andere wedstrijden

gisteren bvb had ik ze veel feller verwacht, zeker nadat de 2-2 in Mechelen viel. Had ook een grotere ontgoocheling verwacht na affluiten, maar dat kwam er niet. Ze hadden zich er precies al bij neer gelegd

Niet veel moeten uitgeven in de winter, nu weer wat miljoenen door de CL.
Nu mogen ze toch echt eens wat ervaring kopen.
Topkeeper halen sowieso, no brainer.
Met de stabiliteit/ervaing van zo'n Mignolet zaten we jaren in een zetel, en nu is ie 2 jaar minder fit en merk je dat de verdediging een pak wankelder is.

Hoe zien de bruggelingen hier het (eventuele) vertrek van Rigaux naar Feyenoord?

Las ook ergens dat dat botste met Verhaeghe?

Hoe kan het nu dat Karamoko daar geen rood (zelfs geen kaart krijgt)

Bal wel, tegenspeler roept iets, hij loopt 4 meter en beukt hem dan vol in de rug

Boterburg durft niet op Sclessin?

Uiteraard nu wel rood (2x geel) voor een duwtje 🙄 van een Charleroi speler
(Geel terecht, maar als ref wel 2 maten 2 gewichten)

Standard :laugh: Dan heb je eigenlijk alles onverhoopt in eigen hand op de laatste speeldag om groepswinnaar te worden, en dan geef je het zo weg...

Terug
Bovenaan