Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie weet dat. Hangt af van de 300 uitspraken in rechtszaken die nog moeten plaatsvindenIs dat dan volgend jaar geen playoffs meer?

Maar dan moet hij bijtekenen en dat wil/kan hij niet. Ook de reden waarom hij vertrekt, en niet omdat hij klaar is voor een stap hogerop. Het is gewoon de enige kans voor Anderlecht om er nog op te verdienen.Om eerlijk te zijn, ik denk dat hij ook beter nog een jaar blijft. Is zeker nog niet het geval dat hij elke week goed is.
Ik dacht dat Inter Stankovic heel erg gunstig kon terugkopen na 1 jaar... dus vrees er voor. Lijkt me no brainer voor hen om optie te lichten, al is het maar om direct met wat meerwaarde door te verkopen...Gaan boeiende maanden worden -> eerst kijken wat de internationals gaan presteren op het WK en dan zien wie we allemaal kwijt gaan zijn en wat er in de plaats komt.
Hoop toch wel dat we Stankovic kunnen houden, Vetlesen blijft vermoedelijk ook gezien zijn openbloeien onder Leko, maw, onze sterk middenveld blijft behouden dan. Ik vrees dat we Tresoldi niet gaan kunnen houden al zou dat ook wel héél cool zijn moest het lukken.
Inter zou een bod van 40 mil hebben vanuit de Premier League had ik gelezen.Volgens HLN zou Inter 23 miljoen moeten betalen aan Club om hem terug te kopen.
Als Club zélf Stankovic verkoopt, dan zou het maar liefst 50% van die transfersom aan Inter moeten geven.
Ze hebben destijds 9,5 miljoen aan Inter gegeven blijkbaar, dus als ze er nog wat winst op willen maken, moeten ze hem al snel voor minstens 25-30 miljoen verkopen (en dan nog is de winst zeer beperkt).
Nà volgend seizoen zou het doorverkooppercentage maar 12,5% zijn.
Als al die cijfers kloppen, dan moet Club hem eigenlijk echt nog wel een jaar houden, of Inter zou hem toch per sé terug willen voor 23 miljoen.
Helaas voor Club kan Stankovic zijn prijs ook niet opdrijven op het komende WK.
De terugkoop clausule van 23 miljoen telt maar voor dit seizoen. Voor volgend seizoen is het 25 miljoen. en Inter heeft inderdaad nog die clausule op de meerwaarde.Volgens HLN zou Inter 23 miljoen moeten betalen aan Club om hem terug te kopen.
Als Club zélf Stankovic verkoopt, dan zou het maar liefst 50% van die transfersom aan Inter moeten geven.
Ze hebben destijds 9,5 miljoen aan Inter gegeven blijkbaar, dus als ze er nog wat winst op willen maken, moeten ze hem al snel voor minstens 25-30 miljoen verkopen (en dan nog is de winst zeer beperkt).
Nà volgend seizoen zou het doorverkooppercentage maar 12,5% zijn.
Als al die cijfers kloppen, dan moet Club hem eigenlijk echt nog wel een jaar houden, of Inter zou hem toch per sé terug willen voor 23 miljoen.
Helaas voor Club kan Stankovic zijn prijs ook niet opdrijven op het komende WK.
Stankovic zelf zou ook al gezegd hebben dat hij nog een jaartje wil blijven. Geen idee of ze daar bij Inter rekening mee gaan houden maar bonDe terugkoop clausule van 23 miljoen telt maar voor dit seizoen. Voor volgend seizoen is het 25 miljoen. en Inter heeft inderdaad nog die clausule op de meerwaarde.
Het voordeel voor Club is toch wel dat de zoon van een clublegende is bij Inter. Zo speelt er toch nog wat sentiment mee als Inter die wil verkopen

Ondertussen wel al 100+ miljoen gespaard daar waar de meeste andere clubs heksentoeren moeten uithalen op break-even te draaien.Niet veel moeten uitgeven in de winter, nu weer wat miljoenen door de CL.
Nu mogen ze toch echt eens wat ervaring kopen.
Een club ligt al lang niet wakker van de inkomsten van de kleine man hoor. Het enige waar die van wakker liggen is de vip beleving. Een gewoon abonnement is niet rendabel voor een club. Het zijn die business Seats, loges en degelijke dat dat wel zijn. Vandaar dat iedereen vooral dat deel maar wil vergroten. Dat weet ik van de manager van Westerlo. Daar zijn ze ook bezig om stadion en VIP’s te vergroten want daarmee vergroot je je omzet aanzienlijkOndertussen wel al 100+ miljoen gespaard daar waar de meeste andere clubs heksentoeren moeten uithalen op break-even te draaien.
Volgens de Tijd zou het nieuwe stadion 40 miljoen per jaar moeten opbrengen.... da's gemiddeld €1000 per zitje, lijkt mij absurd veel, tenzij natuurlijk business seats, loges en extra sponsoring zoveel meer opbrengen?
waarom precies? allez, ik ga er vanuit dat het in de context van deze speeldag is, maar dan zie ik het niet echt?gent is een grote schande![]()
Omzet eh, geen winst. 1000 euro per plaats is echt niet vergezocht. Gemiddeld pakweg 400 euro voor een abo, 20 euro per wedstrijd aan uitgaven (drank, eten, merch) en je bent er al bijna. Doe daar dan nog eens sponsoring en andere randinkomsten bij.Ondertussen wel al 100+ miljoen gespaard daar waar de meeste andere clubs heksentoeren moeten uithalen op break-even te draaien.
Volgens de Tijd zou het nieuwe stadion 40 miljoen per jaar moeten opbrengen.... da's gemiddeld €1000 per zitje, lijkt mij absurd veel, tenzij natuurlijk business seats, loges en extra sponsoring zoveel meer opbrengen?
Hele play-offs geen krop sla uit mekaar shotten maar dan wel Club helpen door Union 4 punten af te nemen.waarom precies? allez, ik ga er vanuit dat het in de context van deze speeldag is, maar dan zie ik het niet echt?