Jupiler Pro League 2025-2026

Ja amai, waarom altijd zo spannend houden! Het verschil met de vorige match qua tempo kon niet groter zijn!

5-0 winnen tegen Union om dan enkele dagen later 2-2 gelijk te spelen tegen Mechelen, Club blijft toch Club. Maar bon, 't is binnen, de zoon gaat content zijn. Maandag mag hij mee naar de viering.

De vierde plaats is secure, samen met de finale van de Beker toch het hoogst haalbare kunnen pakken als je het seizoensverloop bekijkt. En ja, dat zegt ook veel over de rest van de concurrentie.

Proficiat aan de Club supporters hier met de titel!

Vooral een groot verschil in efficiëntie in die 2 matchen. Hadden niet zoveel mee kansen tegen Union.

Union had ook zelf meer kansen dan Mechelen, maar nu 2 flaters…

Mja. Moest gewoon 1-3/4 staan na een minuut of 70 e. Had perfect gekund.

De vierde plaats is secure, samen met de finale van de Beker toch het hoogst haalbare kunnen pakken als je het seizoensverloop bekijkt. En ja, dat zegt ook veel over de rest van de concurrentie.
De Cat toch heel emotioneel na de match (tranen in de ogen en foto's nemen)

Ofwel zo gelukkig met zijn "Player of the season" ofwel was het ook zijn laatste thuismatch en afscheid

Chapeau. Ik had het tijdens het seizoen niet verwacht dat dit het resultaat ging zijn. Ook de trainerswissel naar Leko vond ik geen goede zet, tegendeel bewezen dus.

Ze doen het uiteindelijk toch maar weer, nog eens de Champions League in en cashen.

Lijkt me wel duidelijk dat die weg gaat, niet?
Enige in de kern die een niveau hoger aankan, maar het is toch nog wel heel vroeg (jong)

Waar gaat die heen en kan hij veel spelen om zich verder te ontwikkelen?
Bij andere clubs zijt ge dan "één van de talenten", bij Rsca wordt hij op handen gedragen, zou toch misschien gewoon beter 1 jaar blijven om te bevestigen

Om eerlijk te zijn, ik denk dat hij ook beter nog een jaar blijft. Is zeker nog niet het geval dat hij elke week goed is.

2 op 6 tegen fakking Gent :rolleyes:
Nu al de derde keer dat Union Saint Chokoise eerste eindigt in de reguliere competitie en het niet kan afmaken
Al een chanche dat ze door de coefficiënt direct naar derde voorronde mogen.

Terug
Bovenaan