Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een slaande beweging, was is daar u laten vangen aan?Zo dom om u te laten vangen
Maar Vanderheyden mag blijkbaar weer blijven uitdelen vandaag
In de 16 krijgt hij gewoon een beuk in zen rug van VanderheydenEen slaande beweging, was is daar u laten vangen aan?
Gewoon dom en en nergens voor nodig.
Net zoals 2 min ervoor niet nodig was om weer te gaan liggen in de 16.
die heeft toch ook geel daarvoor gekrgegen,.. daar verwacht je toch geen rood voor? dus correcte beslissing vind ikIn de 16 krijgt hij gewoon een beuk in zen rug van Vanderheyden
Dan gaat Vanderheyden hem nog vanalles toeroepen
Dan voor de rode kaart krijgt hij weer een beuk zonder bal in de buurt van Vanderheyden
En dan is idd die slaande beweging, wat idd nergens voor nodig is en dom
Maar Vanderheyden mag hier wel heel veel en dan noemt men dan "slim" en "leep"
Ik vind het anders best wel komisch dat diegene die zich nu laat opjutten, dezelfde is die tegen Club iedereen probeerde uit te dagen.In de 16 krijgt hij gewoon een beuk in zen rug van Vanderheyden
Dan voor de rode kaart krijgt hij weer een beuk zonder bal in de buurt van Vanderheyden

VDH doet toch weinig mis?In de 16 krijgt hij gewoon een beuk in zen rug van Vanderheyden
Weinig mis? Zo een beuk in de rug, zonder bal in de buurt en enkele minuten nadat hij hem in de zestien ook onderuit loopt en en dan de huid vol scheld...VDH doet toch weinig mis?
Bij Anderlecht mogen de verdedigers toch ook veel?
Er wordt ook gebeukt en getrokken aan Cissé bij elk balcontact.
Onnodig om dan een slaande beweging te maken.
Domme voetballers.
Ge kunt al sneller ingrijpen als ref zijndedie heeft toch ook geel daarvoor gekrgegen,.. daar verwacht je toch geen rood voor? dus correcte beslissing vind ik
Er wordt ook gebeukt op Cissé, moet je daarom een vuistslag geven?Weinig mis? Zo een beuk in de rug, zonder bal in de buurt en enkele minuten nadat hij hem in de zestien ook onderuit loopt en en dan de huid vol scheld...
Marginaal gedrag tot en met, type Rudiger en consoorten. Duidelijk zijn truken van Union meegenomen.
Weinig respect voor dergelijke spelers.
Niet op die manier nee. VDH doet dat niet om te voetballen he, dat is puur om hem te triggeren.Er wordt ook gebeukt op Cissé, moet je daarom een vuistslag geven?
En dat is niet marginaal ofzo?
Beter dat gedrag eens veroordelen.
Dat noemt men "leep"Coosemans![]()

Ik ben vooral blij dat hij niet bij ons speelt of ik ging nu beschaamd zijn.Dat noemt men "leep"![]()