fcberke
Well-known member
Valt toch niet te begrijpen, zeker aangezien ze alle andere pakketdiensten schrappen.Nee, dat gaat niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt toch niet te begrijpen, zeker aangezien ze alle andere pakketdiensten schrappen.Nee, dat gaat niet.
Blijkbaar is dazn verplicht om de andere spelers dezelfde voorwaarde als Telenet aan te bieden waarin ze nu een deal hebben. Staat op SporzaGeen idee, het verleden had toch al uitgewezen dat voetbalrechten voor veel minder verloop zorgde bij zowel Telenet als Proximus dan gedacht. Daarom dat ze ook jaren de rechten gedeeld hebben en er weinig geld willen insteken. Vaste TV lijnen zijn sowieso een stervend gegeven. Misschien dat ze nog hetzelfde aanbod krijgen als Telenet, tenzij die exclusiviteit krijgen.
Nee, dat gaat niet.
Nee, thuis tegen Union wordt uiteraard ook moeilijk (en uiteraard ook een cruciale match), maar in principe volstaat dan een gelijkspel als de huidige stand minstens behouden blijft. Ook hele andere ingesteldheid dan, want Union moet dan toch meer zelf komen (niet hun geliefkoosde stijl). En als Club een beetje ruimte krijgt met o.a. Forbs zijn ze eigenlijk veel gevaarlijker.
Ik weet het zo niet.Mechelen zou toch ook een drawke moeten kunnen halen met alle afwezigen bij union.
Oja, was dat vergeten; Dazn heeft hun zenders nog staan via Telenet, Club-Stvv staat daar geplandDat is ook een optie
Ik vermoed dat het vandaag toch serieuze paniek gaat zijn bij vooral Proximus. Dit nieuws zal daar ook wel inslaan als een bom
De coach van Beveren zal er volgend seizoen niet bij zijn, want heeft zelf zijn afscheid aangekondigd. Vermoedelijk wordt hij de nieuwe coach van Anderlecht. Dat is althans mijn gokje op basis van zijn verleden daar.
Het feit dat hij recent nog T1 was bij de futures zou nochtans eerder een indicator zijn dat hij het niet wordt. Iedereen die de chaos en shitshow van Anderlecht van binnenuit heeft meegemaakt blijft daar toch gewoon direct van weg. No offense, maar denkt ge echt dat zo iemand zich gaat verbranden aan de puinhoop die paarswit nu is?De coach van Beveren zal er volgend seizoen niet bij zijn, want heeft zelf zijn afscheid aangekondigd. Vermoedelijk wordt hij de nieuwe coach van Anderlecht. Dat is althans mijn gokje op basis van zijn verleden daar.

Ja, ik denk dat echt. Die kerel is 33, weet ook dat hij bij Beveren komend seizoen moet knokken in de rechterkolom. Als je dan Anderlecht op je cv kan zetten, zit je de jaren daarna toch gebeiteld voor nog coaching opdrachten, los van het huidige niveau van Anderlecht blijft het een naam die klinkt.Het feit dat hij recent nog T1 was bij de futures zou nochtans eerder een indicator zijn dat hij het niet wordt. Iedereen die de chaos en shitshow van Anderlecht van binnenuit heeft meegemaakt blijft daar toch gewoon direct van weg. No offense, maar denkt ge echt dat zo iemand zich gaat verbranden aan de puinhoop die paarswit nu is?![]()
Als hij Anderlecht op zijn CV zet, ligt hij waarschijnlijk binnen acht maanden weer op straat en dit keer niet als eigen keuze. En die mens zit nu al gebeiteld voor jobs, hij heeft net een unbeaten season achter de rug met een ploeg die budgettair amper een euro gekost heeft.Ja, ik denk dat echt. Die kerel is 33, weet ook dat hij bij Beveren komend seizoen moet knokken in de rechterkolom. Als je dan Anderlecht op je cv kan zetten, zit je de jaren daarna toch gebeiteld voor nog coaching opdrachten, los van het huidige niveau van Anderlecht blijft het een naam die klinkt.

Hoe bedoelen ze het dan?Allez, parket start een strafonderzoek tegen Bart Verhaeghe (Die niet eens aanwezig was) en niet geïdentificeerde verdachten omdat het welgekende "Al wie niet springt dat is een jood" weer eens weerklonk op Anderlecht.
Is zogezegd anti-semitisch en aanzettend tot haat
Over het feit of je het klassevol vind of niet kan je discussiëren, maar haatdragend en anti semitisch? Kom zeg... Heeft niets te maken met de "echte" joden. Hebben ze daar in Brussel bij het parket geen achterstand genoeg om zich met zo'n dingen bezig te houden?
Bij Gent zingen ze toch ook elke keer alle boeren zijn homo's? Waar is het parket dan? En so what. Alsof elke holebi zich plots beledigd gaat voelen![]()