Jupiler Pro League 2025-2026

Gilles De Bilde blijft maar doorneuten over die lichte rode kaart,… de heenmatch en strafschopfout van Mcallister precies al vergeten
is een andere match en moet je volledig los van deze match, maar los daarvan is alles wat De Bilde zegt gewoon onzin. Is toch 1 van de slechtere analisten die we hebben (en we hebben er jammer genoeg redelijk veel)

Vind het ook wel licht, want de enige manier dat je daar rood voor kunt geven is als je de overtreding maakt als laatste man.
Ik denk dat Burgess zeker nog wel een invloed kon hebben bij die aanval, dus laatste man is niet correct naar mijn mening.

Ik erger me wel enorm hard aan de straffeloosheid van de Union spelers sinds de rode kaart.
Voortdurend bal wegtikken om tijd te winnen, Burgess maakt constant fouten zonder dat er een bal in de buurt is, ook altijd dat gemekker tegen de scheidsrechter...

is een andere match en moet je volledig los van deze match, maar los daarvan is alles wat De Bilde zegt gewoon onzin. Is toch 1 van de slechtere analisten die we hebben (en we hebben er jammer genoeg redelijk veel)
De Bilde zou sowieso beter een boksmatch becommentariëren :unsure:
Het aantal goeie analysten is wel zeer beperkt, ik kom niet verder dan Gert Verheyen

De Bilde zou sowieso beter een boksmatch becommentariëren :unsure:
Het aantal goeie analysten is wel zeer beperkt, ik kom niet verder dan Gert Verheyen
Ik vind Hein zijn analyses ook vaak wel interessant. Die ziet dingen die een leek zoals ik niet altijd door heeft. De meeste andere analysten zijn vooral goed in open deuren in te trappen.

Vind het ook wel licht, want de enige manier dat je daar rood voor kunt geven is als je de overtreding maakt als laatste man.
Ik denk dat Burgess zeker nog wel een invloed kon hebben bij die aanval, dus laatste man is niet correct naar mijn mening.

Ik erger me wel enorm hard aan de straffeloosheid van de Union spelers sinds de rode kaart.
Voortdurend bal wegtikken om tijd te winnen, Burgess maakt constant fouten zonder dat er een bal in de buurt is, ook altijd dat gemekker tegen de scheidsrechter...
Sebaoui zijn volgende baltoets was de doelpoging geweest, Burgess komt daar nooit meer bij.

Voor de rest wel akkoord, dat Burgess nog op het veld staat is gewoon een gigantische grap. Weeral.

De Bilde kan moeilijk verbergen voor wie hij supportert ;-)
Voor Anderlecht! De Bilde is gewoon de koning van de hot takes! Of hij is gewoon zo slecht in analist spelen dat hij echt alles fout analyseert.

Wel een gekke match en gekke scheidsrechter. Amusant om te zien als je eigen ploeg er niet in betrokken is.

Terug
Bovenaan