Jupiler Pro League 2025-2026

Ja als ge verliest tegen uw rechtstreekse concurrent voor de titel dan kunt ge alleen maar toegeven dat ze ook de titel verdienen.

Gg Union.

Als je het parcours van beide ploegen dit seizoen ziet, is Union toch gewoon de logische kampioen.

Club heeft meer dan het dubbele aantal tegendoelpunten geslikt - er zitten als ik het goed heb zelfs ploegen met minder tegendoelpunten in PO2 -. Zo word je geen kampioen.

Brugge minder sterk als andere seizoenen vind ik. Nooit het gevoel gehad dat we weggespeeld gingen worden.

Opnieuw geen fantastische match van ons, maar dat moet ook ni precies. Rodríguez altijd zo overhaast maar weegt altijd zo fel op de verdediging. Met Promise wast al sneller game over. Dikke goal van biondic 😁

Nu woensdag tegen Gent, tis nog lang ni gedaan

Bibberen tegen anderlecht na een 3-0, met geluk tegen STVV gewonnen en nu verdiend verloren van Union. Elk punt dat union zou verliezen tegen 3/4/5/6 verliezen we zelf de week erop.

Het is nog niet gedaan, maar het moet wat meezitten. Union typisch hun beste match vh seizoen tegen ons, terwijl wij niet thuis gaven. Geen titel is leko buiten hoop ik wel.

Snertmatch weeral, verdedigen kunnen we niet, dan kan je zo'n match tegen een sterk/stug Union nooit winnen.
Zo snel mogelijk 2e plaats veilig stellen en voor de rest hopen dat Union het zelf (een paar keer) laat liggen, maar geloof nooit dat ze meer punten verlies gaan hebben dan wij.

Union gaat echt niet veel punten laten liggen. Gent & Anderlecht zijn zo zwak als iet. Union pakt daar zowiezo 6 op 6 tegen. En tegen Mechelen ook. Enige dak ze potentieel punten nog zie laten liggen is uit tegen STVV en uit tegen Brugge.

Union kampioen. Union geeft deze voorsprong echt ni meer uit handen.

Union is het beste team dit jaar. En staat 4 punten voor nu.

Geven weinig kansen weg.

Ik zie echt niet in hoe een matig Club dit jaar nog meer dan 4 punten gaat goedmaken.

Terug
Bovenaan