Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wilt natuurlijk niet alles zeggen. Hasi heeft dit seizoen ook gewonnen van Union en Club Brugge...Gewoon een coach zonder idee, met Hayen hebben we er dit seizoen nog van gewonnen.
Club scoort veel gemakkelijker dan Union dus ben geneigd ja te zeggenEn Club gaat alles winnen?
Allé dan, vorig seizoen in de playoffs was het beter dan vandaag en het seizoen ervoor ook.Dat wilt natuurlijk niet alles zeggen. Hasi heeft dit seizoen ook gewonnen van Union en Club Brugge...
Al vind ik Hayen ook een betere coach dan Leko hoor, daar niet van.

Maar Club krijgt er ook veel meer tegen.Club scoort veel gemakkelijker dan Union dus ben geneigd ja te zeggen
ja idd, maar ploegen 4-5-6 zijn zo zwak dat ik Union mss ergens nog wel zie gelijkspelen terwijl Club met hun spel altijd wel 1 goaltje meer zal maken… misschien wishful thinking? we’ll see, nog niks verlorenMaar Club krijgt er ook veel meer tegen.
Het begrip “supporter” op dit forum is toch ook iets speciaalsBibberen tegen anderlecht na een 3-0, met geluk tegen STVV gewonnen en nu verdiend verloren van Union. Elk punt dat union zou verliezen tegen 3/4/5/6 verliezen we zelf de week erop.
Tuurlijk, is ook gewoon dik verdiend. Vorig jaar had Club de betere ploeg maar dit kan je momenteel echt niet meer claimen. De arrogantie van het huidig club Brugge bestuur doet me denken aan Anderlecht in zijn prime.Zonder een inzakking van Union, is het gestreden hoor.