Jupiler Pro League 2025-2026

Allez Club komt goed weg, Vermant eerst met arm langs het lichaam (leek me idd geen hands maar met een handsbal weet je nooit de dag vandaag) en dan trapt hij tegen Rodriguez zijn been en daar zijn er ook al strafschoppen voor gegeven

edit: even verduidelijken dat ik beide fases geen penalty vind

Allez Club komt goed weg, Vermant eerst met arm langs het lichaam (leek me idd geen hands maar met een handsbal weet je nooit de dag vandaag) en dan trapt hij tegen Rodriguez zijn been en daar zijn er ook al strafschoppen voor gegeven
Ik dacht toch ook efkes dat Visser naar het scherm ging moeten. Die hands was niets van aan, maar dat (ongelukkig) contact er na kon imo ook anders beoordeeld worden.

Maar allé, arm tegen het lichaam, je moet ook niet overdrijven hé

Ik dacht toch ook efkes dat Visser naar het scherm ging moeten. Die hands was niets van aan, maar dat (ongelukkig) contact er na kon imo ook anders beoordeeld worden.

Is eigenlijk gewoon te laat met die trap. Zijn al voor minder penalty's gefloten in het verleden

Peter VDB: ook vandaag geen clean sheet voor Club Brugge🤣… kweenie maar ook geen clean sheet voor thuisploeg met ijzeren verdediging Union hé pipo

Club vandaag toch voetballend echt veel te zwak.. Geen enkele bal kunnen bijhouden, slechte passes, niet scherp genoeg voor de 2e ballen.. Komen overal te kort.

Peter VDB: ook vandaag geen clean sheet voor Club Brugge🤣… kweenie maar ook geen clean sheet voor thuisploeg met ijzeren verdediging Union hé pipo
Doelt hij niet gewoon op het feit dat het voor Brugge als sinds begin februari is geleden dat ze nog eens een clean sheet hebben gehad? :unsure:

Terug
Bovenaan