Dr. Sheldon Cooper
Well-known member
Ja, maar wil niet zeggen dat hij goed in de match zit he. Paar keer dat een andere speler kan openen op Tzolis en dat dan niet deed.Tzolis trapte toch die hoekschop waaruit de goal viel?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, maar wil niet zeggen dat hij goed in de match zit he. Paar keer dat een andere speler kan openen op Tzolis en dat dan niet deed.Tzolis trapte toch die hoekschop waaruit de goal viel?
Ik denk dat buiten de Union supporters hier IEDEREEN akkoord is dat Union wel zeer veel dingen in hun voordeel krijgt van de arbitrage.

Ik dacht toch ook efkes dat Visser naar het scherm ging moeten. Die hands was niets van aan, maar dat (ongelukkig) contact er na kon imo ook anders beoordeeld worden.Allez Club komt goed weg, Vermant eerst met arm langs het lichaam (leek me idd geen hands maar met een handsbal weet je nooit de dag vandaag) en dan trapt hij tegen Rodriguez zijn been en daar zijn er ook al strafschoppen voor gegeven
Maar allé, arm tegen het lichaam, je moet ook niet overdrijven héAllez Club komt goed weg, Vermant eerst met arm langs het lichaam (leek me idd geen hands maar met een handsbal weet je nooit de dag vandaag) en dan trapt hij tegen Rodriguez zijn been en daar zijn er ook al strafschoppen voor gegeven
Ik dacht toch ook efkes dat Visser naar het scherm ging moeten. Die hands was niets van aan, maar dat (ongelukkig) contact er na kon imo ook anders beoordeeld worden.
Doelt hij niet gewoon op het feit dat het voor Brugge als sinds begin februari is geleden dat ze nog eens een clean sheet hebben gehad?Peter VDB: ook vandaag geen clean sheet voor Club Brugge… kweenie maar ook geen clean sheet voor thuisploeg met ijzeren verdediging Union hé pipo

Yup. Veel te zwak, heel onzuiver, traag. Heeft natuurlijk ook niks matchritme en dit is niet de makkelijkste match om te starten natuurlijkEr werd hier geroepen voor Meijer, maar vandaag toch wel echt zwak imho.
Tuurlijk, ik snap deze reactie ook niet echt. Club staat zeer laag als het daar op aankomt.Doelt hij niet gewoon op het feit dat het voor Brugge als sinds begin februari is geleden dat ze nog eens een clean sheet hebben gehad?![]()
Op bezoek bij de leider en kampioen op het moment dat het 1-1 staat,.. gewoon belachelijke opmerking héDoelt hij niet gewoon op het feit dat het voor Brugge als sinds begin februari is geleden dat ze nog eens een clean sheet hebben gehad?![]()
Op bezoek bij de leider en kampioen op het moment dat het 1-1 staat,.. gewoon belachelijke opmerking hé