Jupiler Pro League 2025-2026

Om mee te lachen is misschien niet goed verwoord, maar zowel deze als die van Club gisteren vond ik makkelijk gegeven. Pas op, volgens de huidige regels is dat inderdaad penalty hé, maar naar mijn eigen persoonlijk gevoel zijn dat toch eerder aangeschoten ballen. En al zeker als je sommige fases niét gefloten ziet worden (al is fases vergelijken natuurlijk steeds moeilijk).
Bij Club 2x een arm die weg vh lichaam was, 1 penalty was 1 te weinig

Bij Club 2x een arm die weg vh lichaam was, 1 penalty was 1 te weinig
Ja, daarom dat ik zeg dat het volgens de huidige regels gewoon penalty is hé. Die penalty gisteren keek de STVV speler weg van de bal (als ik het me goed herinner) daarom dat ik het naar mijn gevoel eerder een aangeschoten bal is.

Die niet-gefloten penalty heb ik niet gezien gisteren want toen was ik net naar het toilet 😅

Ja, daarom dat ik zeg dat het volgens de huidige regels gewoon penalty is hé. Die penalty gisteren keek de STVV speler weg van de bal (als ik het me goed herinner) daarom dat ik het naar mijn gevoel eerder een aangeschoten bal is.

Die niet-gefloten penalty heb ik niet gezien gisteren want toen was ik net naar het toilet 😅
Maakt dzt uit in de regels of je kijkt of niet?

De niet gefloten penalty was naar mijn gevoel veel meer penalty dan de uiteindelijk gefloten penalty.

Degene die we niet kregen was een wild ingevlogen sliding tackle met arm naast het lichaam, en blokte zo het schot van Vanaken af.
Degene die we kregen was idd hoogst ongelukkig en naar mijn gevoel veel minder penalty.

Terug
Bovenaan