Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij Club 2x een arm die weg vh lichaam was, 1 penalty was 1 te weinigOm mee te lachen is misschien niet goed verwoord, maar zowel deze als die van Club gisteren vond ik makkelijk gegeven. Pas op, volgens de huidige regels is dat inderdaad penalty hé, maar naar mijn eigen persoonlijk gevoel zijn dat toch eerder aangeschoten ballen. En al zeker als je sommige fases niét gefloten ziet worden (al is fases vergelijken natuurlijk steeds moeilijk).
Ja, daarom dat ik zeg dat het volgens de huidige regels gewoon penalty is hé. Die penalty gisteren keek de STVV speler weg van de bal (als ik het me goed herinner) daarom dat ik het naar mijn gevoel eerder een aangeschoten bal is.Bij Club 2x een arm die weg vh lichaam was, 1 penalty was 1 te weinig

Maakt dzt uit in de regels of je kijkt of niet?Ja, daarom dat ik zeg dat het volgens de huidige regels gewoon penalty is hé. Die penalty gisteren keek de STVV speler weg van de bal (als ik het me goed herinner) daarom dat ik het naar mijn gevoel eerder een aangeschoten bal is.
Die niet-gefloten penalty heb ik niet gezien gisteren want toen was ik net naar het toilet![]()
DitWat laten wij allemaal liggen![]()
Wel een pak meer kansen.Balverlies na balverlies na balverlies
Gent is al even zwak als ons
Nee, daarom dat ik al meerdere malen heb gezegd dat het volgens de regels correct gefloten was.Maakt dzt uit in de regels of je kijkt of niet?
Wel een pak meer kansen.
Deze moest er ook in...
Toch duidelijk, een penalty.Wat heeft Kanga nodig om een goal te maken?

De niet gefloten penalty was naar mijn gevoel veel meer penalty dan de uiteindelijk gefloten penalty.Ja, daarom dat ik zeg dat het volgens de huidige regels gewoon penalty is hé. Die penalty gisteren keek de STVV speler weg van de bal (als ik het me goed herinner) daarom dat ik het naar mijn gevoel eerder een aangeschoten bal is.
Die niet-gefloten penalty heb ik niet gezien gisteren want toen was ik net naar het toilet![]()
Echt erg, moeten hier weer vlot winnen, maar nu zit de nederlaag er weer meer inOmg, gent wat laten jullie allemaal liggen
Voelt sowieso aan als een verlies.Echt erg, moeten hier weer vlot winnen, maar nu zit de nederlaag er weer meer in