fcberke
Well-known member
Zou ook moeten, brengt gewoon meer dan Forbs en Diakhon. Zowel op inzet als voetballend vermogen.Ik hoop dat Vetlesen volgende week opnieuw mag spelen, heb wat Vormer vibes bij hem
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou ook moeten, brengt gewoon meer dan Forbs en Diakhon. Zowel op inzet als voetballend vermogen.Ik hoop dat Vetlesen volgende week opnieuw mag spelen, heb wat Vormer vibes bij hem
De mentaliteit en inzet die hij vandaag toont hebben we idd serieus nodig.Ik hoop dat Vetlesen volgende week opnieuw mag spelen, heb wat Vormer vibes bij hem
Als ex bodo als een vis in het water op het kunstgras heIk hoop dat Vetlesen volgende week opnieuw mag spelen, heb wat Vormer vibes bij hem

Nog zeven minuten, wat doe je nu.Jackers pakt hier 2 punten.

Hoe zo vanaf nu? Is toch al ettelijke seizoenen zo.Gaan we vanaf nu tellens 1 goede en 1 slechte helft spelen?
Leko zoekt ook echt iemand zoals Vormer in z'n prime toen die em in z'n ploeg had. Vetlesen kan dat imo perfect.Ik hoop dat Vetlesen volgende week opnieuw mag spelen, heb wat Vormer vibes bij hem